| کد خبر: 266383 |

خط کشی ۲۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۲۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۲۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل  طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایوب کرد اظهار کرد: اجرا و نصب ۲۷ کیلومتر حفاظ بتنی و ایمن سازی شیب شیروانی به طول ۱۶۰ کیلومتر از جمله اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی محورهاست.

وی در ادامه گفت: اجرا، تعمیر و نصب ۱۰ هزار علائم و تجهیزات ایمنی، ساخت و تعمیر و نصب ۴۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی معادل ۲۵۰ عدد تابلو از دیگر اقدامات طی این مدت برای تامین ایمنی عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان  بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:اجرای روشنایی نقطه ای ۱۶ تقاطع ،تعمیر و نصب ۱۵۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار طی این بازه زمانی توسط اداره ایمنی و حریم راه های این اداره کل انجام شده است.

کرد خاطر نشان کرد:کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.