| کد خبر: 267505 |

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

◄ تکذیب ادعای رانندگان کامیون در مورد بومی گرایی در کارخانه سیمان فیروزکوه

رئیس انجمن رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه هر گونه تبعیض و بومی گرایی را در مراکز توزیع بار از جمله کارخانه سیمان این شهرستان تکذیب کرد.

تین نیوز

رئیس انجمن  صنفی رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه با رد هر گونه تبعیض و بومی گرایی در مراکز توزیع بار از جمله کارخانه سیمان این شهرستان، از بارگیری بیش از 120 دستگاه ناوگان غیر بومی در کارخانه سیمان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مظاهر فخرآور این مطلب را در گفت و گو با خبرنگار ما و در پاسخ به خبری بیان کرد که پیش از این از قول شماری از رانندگان کامیون منتشر شده بود که طی آن خبر رانندگان تاکید کرده بود که در کارخانه های سیمان برخی شهرها از جمله فیروزکوه امکان بارگیری برای رانندگان غیر بومی وجود ندارد.

با این حال مظاهر فخرآور رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه با تکذیب این ادعا، گفت: نه تنها در کارخانه سیمان فیروزکوه بومی گرایی وجود ندارد بلکه در دیگر کارخانجات و مراکز توزیع بار این شهرستان نیز بارگیری کالا بدون توجه به بومی یا غیربومی بودن کامیون ها صورت می گیرد.

این فعال صنفی ادامه داد: فقط کارخانه سیمان فیروزکوه 120 دستگاه کامیون غیربومی در حال فعالیت هستند که در توزیع پاکت سیمان، سیمان فله، سیمان صادراتی و ... بارگیری می کنند.

وی در عین حال تاکید کرد: البته باید در نظر داشت از زمستان سال 1399 به دلیل کمبود حامل های انرژی در کشور، تولید کارخانجات نیز کاهش یافت و در نتیجه خروجی بار کارخانجات نیز نسبت به ظرفیت تعریف شده نصف شد.

فخرآور خاطرنشان کرد: بازخورد این موضوع در بخش حمل و نقل،  کمبود بار است که بارگیری رانندگان را با مشکل مواجه کرده است، اما با این حال در شهرستان فیروز کوه با توجه به این که اعلام بار مجازی شده است، رانندگان بومی و غیربومی با دریافت نوبت مجازی، سر نوبت خود و از طریق گوشی تلفن همراه خود بارگیری می کنند و فرقی بین رانندگان بومی و غیربومی وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه افزود: بارگیری رانندگان بومی و غیربومی در کنار یکدیگر نه تنها در کارخانه سیمان بلکه در همه کارخانه ها ازجمله کارخانه های مواد غذایی دوغ، آب میوه و کارخانه شن و ماسه و دیگر کارخانجات فعال در فیروزکوه وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • B 0 0

    متاسفانه بایدگفت که حرفهای آقای فخرآور کذب محضه و ایشان دروغ میگویند،بومی گرایی به شدت وجود دارد و بار ناعادلانه بین بومی وغیربومی توزیع میشود
    به غیربومی۴۸ساعت یکبار نوبت داده میشود
    و بومی نسبت به غیربومی اولویت ورود به کارخانه دارد

    اگه اینها تبعیض نیست ،پس چیه

  • حسین یوسفی 0 0

    به نام خداوند جان و خرد بنده نظرم در رابطه با بومی‌گرایی این است تا وقتی انجمن‌های صنفی توسط رانندگان تعیین نشوند هیچ کسی برای بومی گرایی دلی را نمی‌سوزاند مدیران تمام انجمن‌ها مالکین خودروهای سنگین هستند یعنی هر نفر انجمن از ضعیف‌ترینش باشد حداقل سه تا ماشین دارد خوب اینجا انجمن چطوری بومی گرایی را حذف می‌کند و از بومی‌گرایی و غیر بومی‌گرایی صحبت می‌کند دوستان عزیز وقتی انجمن‌ها خودشان مالکین ماشین‌های سنگین هستند هیچ کسی دلی برای ما نمی‌سوزاند انجمن‌ها باید منتخب رانندگان باشند و سلام

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    بومی گرایی وباطل کردن بدون دلیل برگ نوبت غیربومی در پایانه های حمل کالای زنجان وسنندج و یزد هم انجام میشود این تبعیض و تخلف آشکار به دفعات به جناب حمدالهی رییس رفتر حمل ونقل کالای سازمان گزارش ومطرح شده وایشان دستوراتی در خصوص تخلفات وسرپیچی از دستورالعملها به متخلفین داده اند که متاسفانه عده ای با قانونشکنی‌و تخلفات پی درپی هدفی بالاتر از منافع خود وایادی شان دارند در واقع بنظر میرسد هدف زمینگیر کردن ونابود کردن حمل ونقل کشور را دارند که بایستی توسط نهادهای امنیتی رصد شوند . برخی انجمن صنفی ها چندین سالست با شروع به چوب لای چرخ گذاشتن حمل ونقل مینمایند ورانندگان وکامیونداران با مشکلات عدیده ای روبرو نموده اند که بیشترانرژی راننده صرف عبور از مشکلات بوجود آمده وقوانین سلیقه ای توسط اتاق فکر انجمن صنفی های متخلف مینمایند .b>

  • کوروش 0 0

    بنظر من صاحب بار مختار هست که بارش رو به هر کس میلش هست بده. رانندگان کامیون حق ندارند برای او تعیین تکلیف کنن یا فشار بیارن

  • حمیدرضا صفایی 0 0

    بنده از دست بومی گرایی تمام پایانه ها ناراحت هستم واعتراض دارم واین اصلا خوب نیست وازنظر سیاسی عین تجزیه طلبی میباشد اگر حس وطن پرستی دارید خواهشاً اقدام کنید عاجزانه خواهش دارم