| کد خبر: 30915 |

اصول زیست محیطی در پروژه جاده الموت کلاچای رعایت شود

تین نیوز | نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: با توجه به اینکه جاده الموت تنکابن از منطق حساس زیست محیطی می‌گذرد ضرورت دارد تا اصول زیست محیطی در اجرای این پروژه رعایت شود.
 
داود محمدی اظهار کرد: پروژه راه قزوین - الموت - تنکابن از پروژه‌های بسیار مهمی است که در سطح ملی اجرا می‌شود و با توجه اینکه این پروژه از مناطق حساس زیست محیطی عبور می‌کند رعایت موارد زیست محیطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وی با اشاره به بدجه‌ای که برای این پروژه اختصاص یافته افزود: بودجه اختصاص یافته برای این پروژه کفایت نمی کند و در این زمینه نمایندگان قزوین در مجلس موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنند تا بتوانند بودجه مورد نیاز این پروژه را از منابع دیگری تأمین کنند.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی بودجه 450 میلیارد تومانی برای این پروژه گفت: برای این پروژه 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این اعتبار از محل فروش سهام فولاد خوزستان تأمین می‌شود.
 
وی توسعه منطقه الموت و ایجاد اشتغال را از مزایای اجرای این طرح در منطقه الموت عنوان و بیان کرد: با اجرای این پروژه از یک سو راه قزوین به تنکابن حدود 180 کیلومتر کاهش می‌یابد و از سوی دیگر سبب توسعه منطقه و رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه می شود.
 
محمدی با اشاره به صرفه جویی در مصرف سوخت تصریح کرد: یکی دیگر از مزایای اجرای این طرح کاهش در مصرف سوخت است که سالانه 100 میلیون لیتر صرفه جویی  را در پی دارد و همین امر بهانه ای است تا این کار با جدیت پیگیری شود.
 
وی با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران این پروژه خاطرنشان کرد: بخشی از مطابات پیمانکاران این پروژه پرداخت شده و انگیزه لازم برای تسریع در روند اجرای این پروژه در آنها ایجاد شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.