| کد خبر: 271311 |

طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست

برخی از دستگاه های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند.

تین نیوز

استاندار گیلان با تاکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در استان توسط دستگاه های اجرایی، بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گیلان، با بیان اینکه پروژه های با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت باید تکمیل شوند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید اولویت خود را تکمیل پروژه های با پیشرفت ۸۰ درصد قرار دهند و باید مابقی اعتبارات را دریافت کنند.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به دریافت اعتبارات به منظور تکمیل طرح هایی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد توسط دستگاه های اجرایی گفت: دستگاه های اجرایی برای دریافت مطالبات و اعتبارات خود باید ارتباط با مرکز را بیشتر کنند و از هیچ تلاشی در این مورد دریغ نکنند زیرا مردم از دولت جهادی و انقلابی انتظار عمل به وعده دارند.

وی یکی از اهداف دولت سیزدهم را تکمیل پروژه های نیمه تمام برشمرد و با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام سال گذشته باید توسط دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شوند، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ابتدا باید پروژه های نیمه تمام سال گذشته خود را تعیین تکلیف کنند و از طریق طرح مولدسازی طرح ها را تکمیل و سپس برای تخصیص اعتبارات خود تلاش کنند.

عباسی با بیان اینکه دولت در طرح مولدسازی دست دستگاه های اجرایی را باز گذاشته است، افزود: باید مدیران دستگاه های اجرایی پاسخگوی عملکرد خود بوده و اقدامات دولت را برای رسانه ها بیان کنند.

وی با تاکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در استان توسط دستگاه های اجرایی، بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند و هیچ عذری در این مورد پذیرفته نیست.

وی با اشاره به نقش بانک ها در تخصیص تسهیلات و تکمیل برخی از پروژه های عمرانی مهم در گیلان تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطا شده مربوط به سفر رئیس جمهور توسط تیم اقتصادی دولت در گیلان مشخص شود لذا باید دید که آیا بانک ها به وظایف خود عمل کرده اند یا خیر؟!

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بودجه سال گذشته در نظر گرفته شده برای گیلان باید تخصیص پیدا کند، ادامه داد: بودجه سال آینده هنوز اعلام نشده ولی باید بودجه سال گذشته به طور کامل تخصیص پیدا کند، زیرا اکنون بهترین فرصت برای تکمیل پروژه ها به دلیل وضعیت خوب آب و هوایی است.

وی با تاکید بر مطالبه گری دستگاه های اجرایی درخصوص حل مشکلات در حوزه های مختلف، بیان کرد: اگر نهادی با دستگاه های اجرایی همکاری نمی کند باید تعیین تکلیف شود تا دلیل آن مشخص شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.