| کد خبر: 265974 |

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش:

با ایجاد پایانه هوشمند فرودگاه کیش، پذیرای ۶ میلیون گردشگر در سال هستیم

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش گفت: با ایجاد پایانه جدید فرودگاه کیش قابلیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر و گردشگر را داریم.

تین نیوز

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش گفت: با ایجاد پایانه جدید فرودگاه کیش قابلیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر و گردشگر را داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، عزت الله محمدی با بیان اینکه تلاش میکنیم در ترمینال جدید خدمات رسانی به شکلی باشد که مسافر از بدو ورود تا سوار شدن به هواپیما احساس آرامش و امنیت کند افزود:قصد داریم تبدیل به یکی از فرودگاه های هوشمند کشور شویم و جدیدترین خدمات را با زیر ساختهایی که احتمالا تا ۴ ماه آینده تکمیل می‌شود به گردشگران ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در ترمینال جدید خطای انسانی وجود ندارد و همه فعالیتها مبتنی بر سیستم است در واقع مسافر وارد یک ترمینال صنعتی می‌شود و عوامل انسانی تنها کار نظارت را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه سیستم پارک هوشمند هواپیما نیز در پایانه جدید در حال پیگیری است افزود: فرودگاه کیش تنها فرودگاهی است که در آن دو هواپیما به طور همزمان می‌توانند در کنار پل پهلو بگیرند و این اتفاق در کل کشور کم نظیر است.

محمدی یادآور شد: در این فرودگاه امکان پذیرش مسافر از هر پیشخوان و همچنین تفکیک بار همراه مسافر از طریق سیستم انتقال بار بدون کمک نیروی انسانی و بدون خطا و با سرعت زیاد فراهم شده است. ضمن اینکه ۴ دستگاه در پایانه تعبیه شده است و گردشگرانی که بار همراه ندارند می‌توانند از طریق آن بدون معطلی کارت پرواز خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: در پایانه جدید فرودگاه ۱۰ پل تلسکوپی وجود دارد که بعد از پهلو گیری هواپیما، تخلیه بار به سرعت انجام می‌شود و با این اقدام کمک بزرگی به موضوع کنترل ترافیک و ارائه خدمات مطلوب خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: مسافران جزیره زیبای کیش قبل از ورود به فرودگاه می‌توانند با مراجعه به سایت فرودگاه از شماره پیشخوان خود مطلع شوند و اطلاع پیدا کنند که از کدام خروجی می‌توانند به هواپیما سوار شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کیشوند 0 0

    جناب محمدی اینکه بالاخره ترمینال جدید پس از سالها و صرف هزینه های چند برابری در تامین مالی های صورت گرفته خدا رو شکر به بهره برداری رسید و بعنوان یک زیرساخت موثر و قابل اتکا در صنعت گردشگری در چرخه خدمت رسانی قرار گرفت ! ولی بردار عزیز سرامیک های کف سالنها و بسیار متاسفانه تر کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی در بدترین شکل ممکن نصب شده و بین خطوط باز ، شکسته که بنظر میرسد انگار دهها سال است که مورد بهره بر داری قرار گرفته ، بردار عزیز شما مسئول انتخاب پیمانکار نبودید درست ولی بعنوان بهره بردار احساس مسئولیت نکردی که تحویل نگیری !!