بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت در گفتگو باتین نیوز اعلام کرد:

◄ آماده همکاری با شهرداری تهران در خصوص دوچرخه و موتور سیکلت برقی هستیم / موتور سیکلت در دو سال اخیر افزایش قیمت نداشته است

◄ آماده همکاری با شهرداری تهران در خصوص دوچرخه و موتور سیکلت برقی هستیم / موتور سیکلت در دو سال اخیر افزایش قیمت نداشته است

تین نیوز | رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت و لوازم یدکی تهران گفت: خوشبختانه فروش موتور سیکلت طی سال 93 نسبت به سال 92 افزایش داشته است.


محمدخادم منصوری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به اینکه صنعت موتور سیکلت ایران صنعتی مبتنی بر مونتاژ است و قطعات آن از کشورهای چین، هند و تایوان وارد کشور می شود، افزود: تنها قطعات بدنه موتور سیکلت های موجود در بازار، در کارخانه های تولید موتور سیکلت ایرانی ساخته می شوند.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته بازار فروش موتور سیکلت و دوچرخه به دلیل ثبات قیمت دلار افزایش قیمت را تجربه نکرده است.

خادم منصوری با بیان این نکته که در بازار ایران عرضه موتور سیکلت و دوچرخه بیش از تقاضاست، تاکید کرد: قطعا با ثبات نسبی قیمت ارز و ادامه روند کنونی در این حوزه، افزایش قیمت در بازار دوچرخه و موتور سیکلت منتفی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نتیجه رایزنی های صورت گرفته میان این اتحادیه و 40 تولید کننده موتور سیکلت این بود که تولید و استفاده ازموتور سیکلت برقی در ایران بخصوص در تهران به لحاظ شیب تند جغرافیایی آن ،ممکن است پاسخگوی نیاز کاربران نباشد.

خادم منصوری با اشاره به بحث ایجاد جایگاه شارژ موتور سیکلت های برقی گفت: تولید کنندگان موتور سیکلت داخلی با توجه به بحث زیست محیطی و اهمیت ویژه آن در تهران، طرح پایلوت تولید این نوع موتور سیکلت را در دستور کار خود قرار داده اند.

رییس اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت و دو چرخه تهران با بیان این نکته که تاکنون رایزنی خاصی میان دستگاه های متولی حمل و نقل شهری با این اتحادیه در این رابطه صورت نگرفته است، اظهار داشت:قطعا برای آماده سازی زیر ساخت ها در این حوزه همکاری بخش های مختلف ضروری است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: تولید دوچرخه برقی در ایران به دلیل قیمت تمام شده بالای آن مانع از آن است که مورد استفاده عموم قرارگیرد اما پیش بینی می شود استقبال از دوچرخه نسبت به موتور سیکلت برقی در کشورمان بیشتر باشد؛ ضمن آنکه متاسفانه تنها دو کارخانه تولید دوچرخه داخلی به این مهم پرداخته اند و مابقی دوچرخه ها از کشور چین و تایوان وارد کشور می شود و می توان گفت بازار دوچرخه ایران در اختیار چین است.

خادم منصوری در پایان از متولیان حمل و نقل شهر تهران بویژه شهرداری خواست تا در خصوص تولید موتور سیکلت و دوچرخه برقی و آماده سازی شرایط پذیرش آن با این اتحادیه تعامل بیشتر برقرار نمایند. 
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.