◄ نتیجه شوم واردات کامیون بدون اسقاط ناوگان فرسوده؛ قتل چهار راننده کامیون در درگیری برای دریافت بار + فیلم حادثه
در حادثه ای مرگبار در فولاد غدیر استان فارس، چهار راننده کامیون در درگیری برای دریافت بار به طور وحشتناکی کشته شدند.
در حادثه ای مرگبار در فولاد غدیر استان فارس، چهار راننده کامیون به نام های حسن یگانه، عباس پایدار و ابوذر غفاری در درگیری برای دریافت بار به طور وحشتناکی کشته شدند.
به گزارش تین نیوز، برخی رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی عنوان کردند: درگیری بین رانندگان قطرویه و رانندگان نیریز و مشکان روز دوشنبه ششم آذر و پس از آن صورت گرفته که برخی از رانندگان که درخواست ارایه بار به رانندگان منطقه ای خاصرا داشتند با تصمیم بارگیری رانندگان به صورت آنلاین مواجه شدند.
گفته می شود: این موضوع موجب شد وقتی تعدادی از رانندگان پس از دریافت نوبت به صورت آنلاین، برای تحویل بار مراجعه کردند با سنگ و چماق مورد حمله رانندگان قرار بگیرند که در این درگیری تعدادی از رانندگان کشته می شوند.
به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی راننده کامیون در شرح این واقعه گفت: روز دوشنبه واقعه ای در فولاد غدیر نیریز رخ داد که طبق اطلاعات رسیده تا کنون چهار راننده کامیون فوت و تعدادی نیز مجروح شده اند.
وی ریشه این رخداد را افزایش بومی گرایی در مراکز توزیع بار دانست و تاکید کرد: این حادثه صرفا به خاطر پدیده شوم بومی گرایی رخ داده است.
او در شبکه های اجتماعی افزود: وقتی بعضی از مسئولان در جهت منافع تعدادی دلال چرخه عرضه و تقاضا را در حمل و نقل با حذف اسقاط به هم زدند و رانندگان به علت ازدیاد ناوگان با کمبود بار و با وام های با اقساط صد میلیونی به بالا و درآمدهای ریالی و مخارج دلاری بدون نظارت دستگاه های نظارتی و اجرایی کشور مواجهه شدند، باید منتظر چنین حوادثی می بودیم.
شریعتی راه اندازی نشدن درگاه ملی اعلام بار کشوری به صورت متمرکز از مرکز کشور و دریافت نیمی از کرایه و دسترنج رانندگان توسط برخی شرکت های حمل و نقل را از مصادیق دامن زدن به پدیده شوم بومی گرایی ذکر کرد و گفت: وقتی سامانه پاک برای پرداخت آنلاین کرایه پس از سال ها وعده و وعید راه اندازی نمی شود و رانندگان گاهی باید ماه ها درگیر نقد کردن کرایه ها حمل خود باشند، وقتی بعضی از تشکل های حمل و نقلی و بعضی از مسئولان استانی منافع ملی کشور را فدای منافع قومی و قبیله ای و استانی خود می کنند، وقتی مسئولان اعلام خطر فعالان صنفی را در مورد افزایش بومی گرایی نمی شنوند، روز به روز با افزایش این حوادث ناگوارروبرو خواهیم بود.
وی اظهار امیدواری کرد دستگاه های اجرایی و امنیتی و انتظامی کشور با ورود به این مسئله که زمینه ساز تجزیه طلبی و انحصار گری است ورود کرده و آن را به سرانجامی مطلوب برسانند.
بومی گرایی تیشه به ریشه حمل بار ، صاحبین کالا ، رانندگان و در نهایت حمل ونقل جاده ای میزند
خدا لعنت قاتل کثیف رو
اراک هم همینطوره
پیش بینی این روزها را سالها پیش کردیم ولی نه گوشی برای شنیدن بود و اراده ای برای عمل !! اگر باز هم بی تفاوت از کنارش بگذرند و قبح این موضوع بشکند از این موارد بسیار خواهیم دید !!
ما که فروختیم خلاص شدیم به سرمایه ای که مکنید با این دریای مشکلات ارزش نداره