بازدید سایت : ۱۸۶۰۳۹

◄ پروژه نفوذ در کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون/ رد پای سه گروه در ایجاد اخلال در کانون رانندگان

شنیده شده برخی اعضای هئیت مدیره انجمن های صنفی رانندگان کامیون کشور متاثر از کانون انجمن‌ های صنفی‌ کارفرمایان موسسات‌ و شرکت‌ های حمل و نقل داخلی کالای کشور، کانون کامیونداران کشور و همچنین برخی افراد خلع شده کانون رانندگان، برگزاری مجمع کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون را با اخلال مواجه کرده اند.

پروژه نفوذ در کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون/ رد پای سه گروه در ایجاد اخلال در کانون رانندگان
تین نیوز |

شنیده شده برخی اعضای هئیت مدیره انجمن های صنفی رانندگان کامیون کشور متاثر از کانون انجمن‌ های صنفی‌ کارفرمایان موسسات‌ و شرکت‌ های حمل و نقل داخلی کالای کشور، کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور و همچنین برخی افراد خلع شده و قبلی کانون رانندگان، برگزاری مجمع  کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون را با اخلال مواجه کرده اند.

به گزارش تین نیوز، گفته می شود افرادی از هیئت رئیسه کانون انجمن‌ های صنفی‌ کارفرمایان موسسات‌ و شرکت‌ های حمل و نقل داخلی کالای کشور به همراه برخی از اعضای هئیت مدیره کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور و نیز وابستگان برخی اعضای خلع شده و قبلی کانون رانندگان، علاقه مند به نفوذ در کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون و همراه کردن اعضای کانون رانندگان با تصمیمات خود هستند تا بدین ترتیب در مواقعی که سیاست هایی علیه منافع رانندگان اتخاذ می شود، مانعی از طرف کانون رانندگان سر راه شان قرار نداشته باشد.

بر اساس شنیده ها، بدین ترتیب برخی از  انجمن  های صنفی رانندگان در استان ها همراه با برخی اعضای هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون، به بهانه تاخیر به وجود آمده در برگزاری مجمع، پس از انتشار آگهی برگزاری آن، عنوان کردند چون از وقت مجمع  گذشته است، رئیس کانون  نمی تواند درخواست برگزاری مجمع را به وزارت کار ارایه دهد.

گفته می شود پس از این، وقتی رئیس کانون  انجمن های صنفی رانندگان کامیون درخواست وکالت از اعضا نمود و یک سوم اعضا وکالت او را تایید کردند و نامه ها را‌ از طریق فکس به کانون ارسال نمودند، این افراد بهانه کردند که فکس قبول نیست و نامه ها جعلی است و با بهانه تراشی، مانع ادامه فرآیند برگزاری مجمع شدند.

گفته می شود ردپای برخی اعضای کانون انجمن‌ های صنفی‌ کارفرمایان موسسات‌ و شرکت‌ های حمل و نقل داخلی کالای کشور، برخی اعضای کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور و برخی افراد خلع شده و قبلی کانون رانندگان کامیون در این کارشکنی وجود دارد.

برای این کارشکنی ها دلایل مختلفی وجود دارد که یکی از آنها شکایتی است که مدتی پیش هئیت مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون برای حفظ منافع رانندگان از کانون شرکت ها کرده بود که همین امر منجر شده است کانون شرکت های حمل و نقل به دنبال نفوذ در کانون  انجمن های صنفی رانندگان و همراه کردن اعضای آن با خود باشد.

همچنین گاهی کانون شرکت ها و  کانون  کامیونداران با رانندگان کامیون تضاد منافعی دارند که اگر نمایندگان رانندگان در کانون رانندگان مدافع منافع رانندگان کامیون نباشند، امکان تامین منافع شرکت ها و کامیونداران بیشتر فراهم می شود.

برخی نیز وابستگی هایی به  افرادی دارند که پیش از این در کانون رانندگان کامیون دارای پست و مقام بوده و همچنان به دنبال اعمال دیدگاه های خود در کانون مذکور هستند و به همین دلیل در برگزاری مجمع اخلال ایجاد می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی. پاسخ

    والله که ما رانندگان هیچ خیری از کانون انجمن رانندگان ندیدیم.و همیشه انجمن رانندگان تحت تاثیر و پیرو منافع انجمن شرکتهای حمل و نقل و انجمن کامیون داران عمل کرده.و حتی در استانها و شهرها و مرکز اعضا و مسیولین انجمن رانندگان با تبانی با انجمنهای شرکتها و کامیونداران از اعضای این دو انجمن انتخاب شده اند و منافع شرکتها و و کامیونداران را پیگیری میکنند.در صورتی که تمام بار و مشکلات و زحمت این صنف بر دوش رانندگان هست ،ولی منافع و سود این صنعت به جیب شرکتها و کامیونداران رفته و هیچ مزایا و حقی برای رانندگان نمانده است. و اداره کار و اداره راه ترابری و صنعت معدن و ارگانهای ناظر هم فقط هیچ و نگاه.

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    سلام .سالهاست انجمن صنفی رانندگان شهرهای مختلف هیئت مدیره ورییس انجمن صنفی شهرهای مختلف وحتی بازرسان انجمن صنفی اکثرشهرها راننده کامیون نبوده اند و راننده نیستند وبا پارتی ونفوذ سیاسی به مدیریت انجمن صنفی وکانون رانندگان راه یافته اند تنها راه حل قطع دخالت غیر رانندگان پاکسازی کاتون رانندگان و داشتن کارت هوشمند رانندگی فعال و داشتن بارنامه های فعال می‌باشد نه اینکه شخصی پدرش سالها قبل راننده یک خاور بوده اکنون آن شخص رییس صنف کامیونداران آن شهر است و اکنون عضو کانون رانندگان کشوری است فقط رانندگان باسابقه بالاتر از ده سال حق دارند کاندید انجمن صنفی وکاندید کانون رانندگان شوند جعل عنوان جرم است