بازدید سایت : ۴۳۷۸۴

◄ داریوش امانی زیر ذره بین نقد؛ سازمان راهداری با امانی از کجا به کجا رسید؟

کارشناسان و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای می توانند ارزیابی خود را درباره کارنامه و عملکرد مدیریتی داریوش امانی رئیس سابق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با ذکر نقاط قوت و ضعف مدیریت وی مطرح کنند.

داریوش امانی زیر ذره بین نقد؛ سازمان راهداری با امانی از کجا به کجا رسید؟
تین نیوز |

کارشناسان و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای می توانند ارزیابی خود را درباره کارنامه و عملکرد مدیریتی داریوش امانی رئیس سابق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با ذکر نقاط قوت و ضعف مدیریت وی مطرح کنند.

تین نیوز بر اساس ماموریت هایی که یک رسانه تخصصی برعهده دارد علاوه بر انتشار اخبار و گزارش های تحلیلی و نقدهای کارشناسی در حوزه حمل و نقل، در فرصت های مقتضی به نقد عملکرد مدیریتی مسئولان حوزه حمل و نقل پرداخته و خواهد پرداخت.

خبر مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

◄ حساب و کتاب پر ابهام سازمان بنادر ؛ مدیریت پروژه های هزاران میلیاردی با حسابداری غیراستاندارد!

در این نوبت قصد داریم عملکرد داریوش امانی رئیس سابق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، که از اسفند 1399 تا آبان 1403 بر صندلی ریاست این سازمان تکیه زده بود، را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

لازم به ذکر است بر اساس تجارب قبلی انتشار گزارش هایی از این دست، هزینه های گوناگونی، از فشارهای غیرمستقیم در قالب توصیه‌های به ظاهر مشفقانه برای حذف مطلب تا فشارهای مستقیم مثل تماس های تهدیدآمیز و شکایت و ... ،  نیز برای این رسانه در پی داشته است اما رسانه تخصصی در برابر چنین فشارهای تسلیم نشده و نخواهد شد.

ارزیابی عملکرد امانی در سازمان راهداری در واقع زیر ذره بین نقد بردن یک شخص نیست بلکه عملکرد مدیریتی یکی از اجزای مهم زنجیره حمل و نقل و لجستیک کشور به شمار می آید.

البته برخی کاربران محترم نیز زیر ذره بین نقد قرار دادن مدیریت شرکت ها و سازمان های تخصصی به این شیوه را به صلاح ندانستند و بعضی نیز این نقدها را یکسره مغرضانه شمرده و رد کرده اند که نقطه نظرات و کامنت ها و تحلیل های آنها نیز بی کم و کاست منتشر شده است.

البته مخاطبان فراوانی از پرسنل شرکت ها و سازمان های دولتی گرفته تا پیشکسوتان و کارشناسان حوزه حمل و نقل و لجستیک با تحریریه تین نیوز تماس گرفته و یا با ارسال کامنت از این اقدام پشتیبانی و قدردانی کرده اند. موافقان این گزارش های به درستی اشاره می کنند که انتشار این گونه محتواها به شنیده شدن صدای منتقدان فاقد تریبون شیوه مدیریت برخی مدیران دولتی کمک می کند و برخی زوایای پنهان و قابل نقد آنها را آشکار می سازد.

بر این اساس از مخاطبان محترم، اعم از دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها و کارشناسان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای درخواست می کنیم ارزیابی خود را از عملکرد داریوش امانی در این رسانه با مخاطبان دیگر به اشتراک گذاشته و نقاط قوت وضعف مدیریت ایشان را شفاف سازی کنند.

ضمنا مخاطبان می توانند ضمن بیان نقدها یا تحلیل های خود درباره عملکرد این مقام مسئول حوزه حمل و نقل به این پرسش پاسخ دهند که آیا وی تحول مثبتی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایجاد کرده و در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

شایان ذکر است؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت تمایل، علاوه بر ارائه نظر و تحلیل خود از عملکرد داریوش امانی به صورت توصیفی، نظر خود را به صورت کمی و با نمره دهی به ایشان از عدد صفر تا 20 نیز اعلام کنند. بدیهی است که نقطه نظرات و کامنت های حاوی مطالب توهین آمیز و فاقد مستندات و ادله روشن، قابل انتشار نخواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس حمل ونقل پاسخ

    آقای امانی آدم خوب است، اما مدیریت نمیکرد. فقط سازمان را نگهداشت. کاری که از پس همه بر می آید. اتفاقا ایشون دوره نسبتا طولانی رئیس بود. اما در حد یک مدیرکل فعالیت کرد و ظاهر شد! و نتوانست بیشتر خود را نشان دهد. ای کاش از تجربات گذشتگان خود درس می گرفت و حرکتی ماندگار از خود به یادگار می گذاشت!!

    • کارشناس حمل و نقل

      ایشان نمایش خوبی در آوردن روسای قبلی در جلسات رسمی داشت ولی چون ریشه ای در ساختار مدیریتی کشور نداشت،ایشان برای عضویت در نومن‌کلاتورا ج ا ا تن به کارهایی داد که هیچ امتیازی برای ارتقای جایگاه سازمان و دستیابی به رکورد مناسبی در کاهش تصادفات و متوفیان ناشی از آن و افزایش کیفیت راهها را کسب نکرد

  • محمد فرهادی پاسخ

    باسلام وخسته نباشید حاصل کار وماموریت آقای داریوش امانی را میتوانید درجادهای کشور به وضوح مشاهد فرمایید سومدیریت ایشون شده خرابی جادهای کشور از تهران به همی نقاط کشور در مسیرهای مختلف کاملا قابل مشاهد هست این اگر سو مدیریت نیست چی هست حتما توقع دارن ازشون تشکر وقدر دانی هم بشود که در کشور مااین چیز عادی شده

  • داود زرج آباد خمسی پاسخ

    آدم مثبتی نبود من کشنده تریلی در مسکو سوخت و راننده من آتش گرفت ولی سازمان راهداری هیچ کمکی به من نکردن می خواستم اطلاع رسانی بکنم از طریق تلویزیون انترناشنال. ولی کوتاه آمدم تا آلان دستم به هیچ جا نرسیده بدبخت شدم

  • محمد بشارتی پاسخ

    با درود
    با توجه به تجارب آقای امانی و عملکرد ایشان در این سمت نقطه قوتی بود برای قشر زحمتکش رانندگان.
    ولی کار اصولی و زیرساختی که بتواند مشکلات و ناوگان رو نوسازی کند در کارنامه ایشان دیده نمیشود.
    این سازمان به برنامه ریزی منظم نیاز دارد تا حلال مشکلات رانندگان شود.

  • ایوب کیانفر پاسخ

    باسلام و خسته نباشین بنده با۲۵ سال راننده حمل و نقلی واقعن ازعملکردچندساله مدیریت آقای امانی گله مندم چون واقعن ظلم شددرحق رانندگان زحمت کش جاده ای به دلیل عدم نظارت برقانون و رواج بومی گرایی واخذکمیسیونهای خیلی زیاد توسط بیشترش کدهای باربری ازرانندگان

  • حمید حسین زاده پاسخ

    با سلام وسپاس
    با توجه به اینکه تعداد مدیران ارشد در سازمان راهداری محدود بوده ومعمولا سمت های مهم در بین چند شخصیت و مدیر ان این سازمان ردو بدل میگردد این اقدام تین نیوز در حین و پایان دوره فعالیت مدیران ارشد حمل ونقل می تواند خیلی موثر واقع گردد
    بعنوان مثال یک مدیر جهت رسیدن به سمت‌های بالاتر معمولا شروع کار ورشدش از مدیر کلی استان میباشد

    • صادقی

      البته همیشه هم اینگونه نیست، خود این امانی از متصدیگری در شرکت پایانه ها شروع کرد و به این مرحله رسید. منتهی نباید توان تغییرات رفتاری را در ایشان نادیده گرفت که برای دستیابی به هدفش که البته پاک کردن تخلفاتش ، به هر وسیله متشبث می شد، از بردن هدایای متعدد برای مدیران ارشد تا خاصه خرجی هایی که از جیب صنف کرد تا هم به پست و مقام برسد و هم نظرات آنان را تامین کند. در سازمان همه می دانند که ایشان با کمک صنف به این مقام رسید

    • دادخواه

      امانی اساسا نگاهش در مدیریت تا نوک بینی اش بود، توان برنامه ریزی نداشت و معنای برنامه ریزی را هم نمی توانست تعریف کند، چه برسد به تدوین برنامه.
      من هم اهل ایران و کرون هستم و از اقوام ایشان .
      همینکه فردی مثل خضری را در حالیکه با او دشمن بود را برگرداند نشانی از منفعت طلبی ایشان براساس خواست آقای باقری و گلپاگون و ولی و شوهر خواهر آقای خضری است .
      هیچکدام از پرسنل اداره اصفهان از مدیریت خضری و بخصوص همین خویش و قوم ما، آقای دادخواه راضی نیستند .
      چرا که اینها هم مثل خودش کوته بین هستند

  • ناشناس پاسخ

    اگر یک مدیر در همین رده مورد نقد و بررسی واقع گردد هم موجب می‌شود که مدیری که اشتیاق ترقی دارد نسبت به اعمال وفعالیت های خود در مدت منصب خود با اگاهی از اینکه مورد نقد وبررسی قرار خواهد گرفت طبعا جدی‌تر ومسئولانه تر عمل خواهد نمود و سعی خواهد کرد اقدامات مثبت بیشتری انجام دهد
    هیچ محدودیت و بازدارندگی نمی‌تواند سد راه شما باشد سازمان راهداری موضوع امنیتی ندارد که خدای نکرده با نقد مسئولی به خطر بیفتد

  • حمید حسین زاده پاسخ

    تین نیوز اصلی ترین خبر رسان مرتبط با حمل ونقل است وکمیتواند حتی در گامی فراتر عملکرد تشکلات و مسئولان و مدیران آنها را هم‌ مورد نقد و واکاوی قرار دهد که در هردوی این بخش ها این اقدام تین نیوز خدمتی به صنعت حمل ونقل و کاربران آن خواهد بود ومنافع و دستاوردهای آن بسیار فراتر از خشنودی وناخشنودی یک مدیر و مسئول دولتی وغیر دولتی خواهد بود
    آرزوی موفقیت و استواری دارم

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    سلام .درخصوص عملکرد مدیرلسبق سازمان حمل ونقل ما رانندگان که در جاده مشغول تردد هستیم جاده های ویران و خراب و آسفالتهای خراب و پیمانکاران متقلب غیرمتعهد که امروز جاده عجیب بویین زهرا تحویل دادن یک هفته بعد تبدیل به خرابه شد به مهندس اسلامی وزیر راه اسبق گفتیم این پیمانکاران را زندان کنید باجان مردم بازی می‌کنند وپرخثوص قانون های نمایشی زیبا و عوامفریبی که در بایگانی ماندن وهرگز اجرا نشدن تن کیلومتر حق توقف دریافت کرایه فوری که رانندگان هرگز بدون دغدغه کرایه را نمیگیرند.کمیسیونهای نجومی باربری ها که هرگز تخت پیگرد قرار نمیگیرند و بایستی تعزیرات حکومتی ورود کند. حمل ونقل کالا نابود شد

  • داود کردی پاسخ

    هیچگونه تحولی ایجاد نکرد باند بازی و تمام‌دوستان خود که در بندر عباس با ناملرده در تمام‌کارهای خلاف با هم بودن در پست مدیریت سارمان قرار گرفتن

  • مهدی پاسخ

    من به آقای امانی نمره منفی در ارزیابی و عملکرد می دهم و متاسفانه ایشان جزو مدیرانی بودند که فقط بودجه مملکت را حیف و میل کرده است

  • ناشناس پاسخ

    باسلام .دوران ریاست آقای امانی تشدید باند بازی و بکار گیری افراد مسله دار و نا توان بود .

  • محمد. خان بلوکی پاسخ

    سازمان راهکاری وحمل ونقل جاده ای در طول دوران حیات خود هرگز مدیری به کاردانی ولیاقت آقای مهندس امانی ندیده ونخواهد دید این تجربه چهل ساله بنده در بخش حمل ونقل میباشد مشابه ایشان وجود ندارد

    • محرر

      تو که برای همه مدیران سنگ تمام گذاشتی مخصوصا برای آفندی زاده که ظاهراً کارهای شخصی اش را هم انجام می دادید

    • ظفرعظیمی مهر

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • مهدی پاسخ

    آقای امانی خیلی در حق پرسنل در کل کشور بی عدالتی کرد ایشان ۳ بار وام های با مبلغ ۱۲ الی ۲۰ برابر حقوق به پرسنل رسمی و پیمانی داد در صورتی که ما نیروهای قراردادی طرح و شرکتی که اکثرا بالای ۱۰ سال سابقه بودن را که حقوقشان بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون می باشد علی رغم قول های متعددی که در حضور راهداران قراردادی و شرکتی داده بود حتی یکبار هم در خصوص دادن وام و رفاهیات و تبدیل وضعیت به وعده خود عمل نکرد که بنده به عنوان عضو کوچکی از راهداران عزیز نمره صفر را به ایشان میدهم و امیدوارم جناب دکتر اکبری مثل ایشان نباشند .

  • اسماعیل پاسخ

    من نمره صفر آبه آقای امانی میدم .آقا برای حمل ونقل متاسفم

    • 55

      او یک {خ....} به حمل و نقل کشور است

  • مرادیان پاسخ

    سلام،متاسفانه نه تنها داریوش امانی و بلکه اکثر مدیران کشور ما قبل از اینکه به فکر خدمت به هموطنان و آبادانی کشور خودشون باشند بیشتر دنبال منافع شخصی خودشونند.از جمله آقای امانی که دارای چند باربری بزرگ در استان اصفهان می‌باشند.در بلاد کفر هیچ مدیری حق ندارد فعالیت در رابطه با مسولیتش داشته باشد.با این حال که با آقای امانی همشهری هستم و لی این نقد را از ایشون دارم.مرادیان.تیران اصفهان

  • حسن پاسخ

    سلام خیلی از ایرادات برمیگرده به ساختار درهم پیچیده وزارت راه که مدیریت قسمتی از راههای کشور دست ادارات کل راه و شهرسازی وقسمت دیگر دست سازمان راهداری وقسمت دیگر دست شرکت ساخت می‌باشد و همین موازی کاری وکلاف درهم پیچیده به مشکلات دامن زده ،و در واقع وزارت راه و شهرسازی را در اجرای دو وظیفه‌ی ذاتی اش که۱- ساخت و نگهداری راه‌ها و ۲_ عرضه زمین وساخت مسکن میباشد،بامشکل مواجه کرده است واین همه وظیفه سنگین را گذاشتن به دوش یه خانم .انشاءالله مجلس ما با یه کار وفکر تخصصی مهمترین مشکلات عمرانی مردم که در حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی هست سامان بخشد

  • علی اکبرذوقی پاسخ

    جناب امانی زمانی که ازسازمان رفت چه دلیلی داشت معاونت حمل ونقل راجابجاکند

    • دوستی

      می خواست عزیز دردانه بی سوادش را که از اصفهان آورده بود جایگزینش کند تا باقیمانده حمل و نقل جاده ای را نابود کند

  • ناشناس پاسخ

    وقتی پول نباشه هر کی مدیریت کنه نتیجه ای جز همینی که می بینیم نیست. راهداری ۱۰ برابر بودجه فعلی باید بودجه داشته باشه که بتونه جاد ها رو نجات بده

  • محمد پاسخ

    بزرگترین ظلم او قانونگذاری و اجرای کاملا برعکس و غلط در موضوع نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل و افزودن تعداد بسیار زیادی کامیون وارداتی بدون اسقاط و حذف ناوگان فرسوده بود که یکی از نتیجه اش کاهش درآمد و کمبود بار و درنتیجه درگیری بین رانندگان در کشور که حتی تا فاجعه فوت تعدادی از رانندگان هم پیش رفته رقم زد ، در نتیجه این اقدامات اشتباه و خلاف منافع ملی نه تنها از مصرف سوخت و آلودگی ناوگان فرسوده کاسته نشد و نه تنها از میزان تصادفات جاده ای به علت عدم اسقاط ناوگان فرسوده کاسته تشد بلکه بر عکس به علت ازدیاد یکباره و شدید کامیونها تمامی این موارد تشدید شد !!!!!

  • اصغر زماني پاسخ

    برای تجزیه و تحلیل عملکرد آقای امانی به وضعیت جاده های کشور،، آمار تصادفات،، کشته شده ها و وضعیت حمل مسافر جاده ای و ریلی و کیفیت اون مراجعه کنید،، نیاز به تحقیق و تفحص نیست

  • جواد تیموری پاسخ

    پایانه بار چابهار مثل زمان جنگ و سالهای دهه ۶۰ باقی مانده ، فقط در زمان ایشان تنها کاری که شد این بود که عقب نشینی کردند و جاده مجاور پایانه پهن تر شد و کمیسیون بار ده برابر شد مثلاً کمسیون تریلی بابت بار تا دوازده ملیون هم من پارسال دیده‌ام امسال دیگه نمی دونن چقدر شده چون تک کمپرس کار می کنم در مسیر معدن

  • آرمان پاسخ

    هزینه های گزاف بر روی دوش رانندگان و سربار واردات قطعات یدکی بر دولت است
    راننده باید حواسش به رد کردن چاله های جاده باشد یا مسیر و جاده خودم شاهد بودم بخاطر آسیب کمتر خوردن به کامیون راننده ها بصورت ضربدری حرکت میکردند و سواریها که از پشت سر با سرعت نزدیک میشدند غافلگیر شده و به حاشیه جاده منحرف میشدند
    چرا برای جان و مال مردم ارزش قائل نیستند ؟
    مردم باید هزینه بدهند برای اینکه راهداری هزینه ندهد ؟ اسم راهداری گویاست که حفظ جاده ها و ایمنی تردد از وظیفه آنهاست ولی قصور مدیران موجب میلیارها تومان هزینه مالی و هزاران نفر جان عزیزان این مرز و بوم از دست رفت
    چه کسی باید جوابگو باشد ؟

  • محمد حاج ایسمعیلی پاسخ

    سلام وضعت خراب جادها طولانی شدن پروژه محور قدیم قم تهران پیگیر نبودن حقو حقوق سختی کاررانندگان تنهابخشی از بی مدیریتی آقای امانی هست متاسفانه فردا پست بالاترمیگیرن

  • ناشناس پاسخ

    ما کارکنان سازمان راهداری ضعیف ترین حقوق داریم

    • امیر

      با سلام و احترام. در خصوص آن دسته از عزیزان و کارمندان راهداری که از حقوق کم گلایه دارند باید عرض کنم. که کارمند عادی و کارشناس عادی در راهداری به اندازه معاون ادارات کل راه و شهرسازی مزایا .پاداش و اضافه کار دریافت میکنند . تقریبا 2برابر

  • علی پاسخ

    سلام
    متاسفانه تنها کاری که سازمان راهداری نکرده دادن حق و حقوق واقعی پرسنل راهداری هست .اضافه کار ۲۰ ساعت ماموریت ۳روز که کلا ۵۰۰هزار تومن هم نمیشه .متاسفانه وزارت راه و شهرسازی زیرمجموعه هایی داره که ضعیفترین حقوق ها رو پرسنل راهداری میگیرن .یه کارت رفاهی دادن سالی دوبار به مبلغ ۶میلیون کلا شارژ میشه ولی همین بنیاد مسکن ماهانه ۱۵ میلیون فقط کارت رفاهی دارن .باندبازی و مافیا رو که همه دارن ولی دودش به چشم پرسنل بدبخت راهداری میره .
    آقای اکبری هم بدون شک تحت فشار خواهد بود ولی امیدوارم در حق پرسنل کوتاهی نکنه و مانند سازمان بنادر و.....راهداری رو متحول کنه .

  • نیلفروش پاسخ

    وقتی مجبور می شوید، خواسته های متعدد نمایندگان را بپذیرید و برای ماندن در قدرت به اهداف اساسی سازمانی خود بی توجه باشید، می شوید داریوش امانی . ناتوانی در اسقاط خودروهای فرسوده برای کاستن از حجم وسایل نقلیه باری برای جلوگیری از عرضه بیش از حد خدمات باربری که منجر به بومی گرایی شده ، همراه با ناتوانی در افزایش درآمد بخش مسافربری برای حفظ ناوگان آن به شکلی که در ایام پیک مشکلی بنام کمبود اتوبوس نداشته باشد، همراه با افزایش تعداد کشته های جاده‌ای طی دوران مدیریتی وی از ۱۵۹۰۰ نفری به نزدیک ۲۱۰۰۰ نفر یعنی ۵۱۰۰ نفر به کشته های ترافیکی اضافه شده که به معنای رشد ۳۲ درصدی است .

  • راهدار پاسخ

    در کل ما نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به اینکه وظیفه پر استرس و سنگینی داریم اما متاسفانه حقوق و مزایای خیلی پایین به نسبت دیگر کارمندان داریم و کاش در این مورد هم نظر بخواهید، و نتیجه مدیریت جناب امانی را میتوان در سطح جاده و وضعیت و نظر رانندگان و نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای دید

  • محمودمحمدحسینی پاسخ

    سلام سالی که نکوست ازبهارش پیداست
    وضعیت آسفالت کف جاده ها مخصوصا مسیر پرتردد بندرعباس بومی گرایی وظلمی که به رانندگان غیر بومی دربند عباس و آزادی بی حدو مرز به شرکت‌های حمل و نقل مخصوصا در بندرعباس و کمیسیون های غیر قابل قبول عدم برنامه ریزی برای ناوگان فرسوده و دفاع نکردن ازکرایه واقعی وچندین و چند مورد دیگر از ضعف های آشکار آقای امانی است که واقعا حمل و نقل جاده‌ای را دچار مشکلات فراوانی کرده

  • یوسفی پاسخ

    کارکرد وزارت راه و مسکن و مدیرانش در هر دو مقوله راه و مسکن افتضاح است ، شاخص مدیران راه را کافی است در دو آزادراه شمال ، مسیر بزرگراه تهران چالوس و مسیر ۱۱ کیلومتری رودبار ببینید .
    ما با مدیران عهد بوق در ۵۰ سال پیش داریم زندگی می‌کنیم .

  • پیمان ابراهیمی پاسخ

    ما در جاده سازی بسیار خوب و پیشرفت داشته ایم، منتهی نگه داری ضعیف هستیم ، مثل لکه گیری استاندارد، خط کشی وعلامت گذاری، گذاشتن نیوجرسی بتی خطرناک، زیبا ساختن پل ها وعلامت گذاری ، عدم توجه مسائل زیست محیطی

  • اکبری پاسخ

    هر چند آقای امانی از حوزه حمل و نقل بود ولی چنان توفیقی را در عرصه های توسعه ساختار مدیریتی این عرصه نداشته است . معاونت حمل و نقل منفعلترین معاونت در سازمان بود . حوزه دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی به بدترین شکل مدیریت شد . مدیران پایانه های مرزی در کمال ضعف و فساد از طریق سازمان مدیریت شدند . سازمان بنظر من در وضعیت آشفته ای مدیریت شد و اکثرا مدیرانی را دور خود جمع کرد که بدنه کارشناسی را منعفل نمودند .سرمایه های انسانی در این دوره بدترین وضعیت را داشت

  • منصوری پاسخ

    در این دوره مرزها به بدترین شکل مدیریت شد . فساد در آنها خیلی زیاد شد و من بعنوان شرکت حمل و نقل با دیدن مدیران مرزها خصوصا در جلفا - نوردوز - بازرگان و..... دوره ارباب رعیتی در ذهنم تداعی شد . اقای امانی و هدایتی مرزها در عمق فساد گیر افتاده اند و نگهداری یک مدیر با 10 سال ریشه های فساد و روز مرگی را گندتر نموده است

    • جعفریوسفی

      من چند بار رفتم سازمان راهداری فهمیدم سازمان راهداری نیست سازمان دلالی هست اقا امانی همیشه جلسه بود مثل آقای اکبری

  • محمد پاسخ

    بعضی افراد سطح مدیریت را خیلی کاهش دادند

  • رسول موسی خانی پاسخ

    سلام وقتی بدونه اسقاط کردن خودروهای فرسود ماشین اضافه می‌کنند نتیجه میشه در هرجای ایران بخاطر نبود بار بومی گری قوت پیدا می‌کنه و بخاطر بومی گری در بین رانندگان درگیری زیاد میشه و باربری و صاحب بار ازین موقعیت سوع استفاده می‌کنند یا کرایه بار را دیر می‌دن یا کمیسیون زیادی و‌‌ کرایه کم خواهشمندیم رسیدگی کنین تا وضعیت ازاین بدتر نشده

  • رضا پاسخ

    طی این سالها کلیه صحبتهای ایشان را مرور کنید هیچ راهبردی نداشت فقط الفاظ و شعار ، به نخبه ها هم اعتقاد نداشت چون مدیرانی را که انتخاب کرد آدمهای لابی گر بدون فکر و از دوستان بودند. سیاست حفظ وضع موجود رو دنبال می کرد و در هیچ سخنرانی من ندیدم از صمیم قبل دنبال حل واقعی مشکلات باشه فقط پاس کاری می کرد تا زمان تلف بشه، نمونش نوسازی ناوگان ، وقتی اوضاع خراب شد فقط مدیر عوض کرد و کار رو یک بخش داد به بخش دیگه . دوست دارم یکی بگه در دوران ایشان در چه موضوعی ما پیشرفت داشتیم.

  • ناشناس پاسخ

    دوستان باید کفشهای طرف مقابل رو پوشید بعد اظهار نظر کرد، امانی یا اکبری یا هر شخص دیگری وقتی ۹۰ درصد توانشون رو نماینده ها میگیرند برای کارهای روزمره ای که هیچ وظیفه ای در مقابلشون ندارند ، همه ناراضی خواهند بود ، ساختار مدیریتی مملکت ما درست نیست، عملکرد امانی را عده ای متخصص این کار باید واکاوی کنند نه من که یک بار مراجعه داشتم دفتر امانی و جواب درستی بمن نداده!! چرا دارید ما رو به راه کج رهنمون میشوید

    • بنده خدا

      حرف شما درسته ولی ما که با ایشان هم در ستاد و هم در استان کار کردیم می دانیم که ایشان نمایشی بود. در استان ما که مدیر کل بود همه اش کارهای رئیس قبلی اش مهندس رحمانی را تقلید می کرد. دائم ما را مجبور می کرد در زمینه بهره وری مشابه ایشان عمل کنیم و هیچوقت توفیقی پیدا نکردیم. من حتی شنیدم در مدیریت قبلی اش هم فقط بفکر راضی کردن پرسنلش بوده و تاثیر چندانی در رفع مشکلات اساسی حمل و نقل نداشته و با چاپلوسی مهندس خوانساری بخصوص برای مراسم کفن و دفن پدر خوانساری سنگ تمام گذاشته است