مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری:
◄ فقط اجرای دقیق حقوق مسافر اهمیت دارد
تیننیوز| مدیركل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای كشور درجمع مدیران شركتها و موسسات مسافربری و مسئولین شهرداری كرمان در محل پایانه مسافربری مركز استان اولویت سازمان متبوع را خدمات مناسبتر به مسافران دانست.
به گزارش تیننیوز حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت: تفكر شركتهای حملونقل مسافربری جادهای در پایانههای مسافربری یا بصورت تعاونی است یا رقابت آزاد و شركتهای حملونقلی بخش مسافر بایستی با توافق و تصمیمی كه در انجمنهای صنفی اتخاذ میکند یكی از این دو روش را برگزیده و شرایط خود را با آن تصمیم تطبیق دهند.
او با بیان این مطلب گفت: چه تفكر تعاونی میان شركتهای مسافربری حاكم شود یا رقابتی، تمامی شركتهای عضو انجمن موظف به رعایت قواعد آن خواهند بود و اتخاذ هرگونه تصمیمگیری در این رابطه برای سازمان راهداری و حملونقل جادهای علی السویه بوده، فقط اجرای دقیق حقوق مسافر برای این سازمان از درجه اهمیت ویژهای برخوردار است.
به گزارش روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان كرمان، شهركی با اشاره به این مطلب كه پایانههای مسافربری بایستی فقط محل سوار و پیاده شدن مسافران باشند افزود: شركتهای حملونقلی میتوانند با توسعه دفاتر شهری خود و ایجاد مراكز جدید بهویژه استفاده از روشهای جدید جذب مسافر به رونق بیشتر حملونقل مسافر با استفاده از ناوگان مسافربری عمومی جادهای كمك کند.
خداداد مقبلی مدیركل راهداری و حملونقل جادهای استان كرمان گفت: مشكلات عدیدهای در پایانه مسافربری مركز استان بهویژه در خصوص مباحث با شهرداری وجود داشت كه با تعامل و برگزاری جلسات متعدد با معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری در حال حلوفصل آنها هستیم و بزودی بسیاری از معضلات پایانه مسافر برطرف خواهند شد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.