| کد خبر: 264279 |

◄ فروش قسطی کامیونت ارزان قیمت با پیش پرداخت 935 میلیونی و اقساط 3 ساله

یک شرکت کامیون ساز داخلی اقدام به پیش فروش قسطی کامیونت با پیش پرداخت 935 میلیونی و اقساط 1 تا 3 ساله کرده و این طرح از آبان ماه در حال اجراست. این کامیونت نسبت به سایر کامیونت های بازار قیمت ارزان تری دارد.

تین نیوز

یک شرکت کامیون ساز داخلی اقدام به پیش فروش قسطی کامیونت با پیش پرداخت 935 میلیونی و اقساط 1 تا 3 ساله کرده و این طرح از آبان ماه در حال اجراست. این کامیونت نسبت به سایر کامیونت های بازار قیمت ارزان تری دارد.

شرکت بهمن دیزل از کامیون سازان مطرح کشور که در سالجاری فعالیت های خود را توسعه داده از بخشنامه پیش فروش جدید خود خبر داد.

در این طرح فروش اقساطی کامیونت شیلر از آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. بر اساس بخشنامه بهمن دیزل متقاضیان خرید این کامیونت‌ها باید در زمان ثبت نام مبلغ ۹۳۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اولیه واریز نمایید. کامیونت های شیلر در این طرح بدون کاربری به خریداران تحویل می شود.

متقاضیان برای ثبت نام و خرید اقساطی کامیونت شیلر به صورت ۱۲ ماه باید ماهانه ۶۲ میلیون تومان و  برای  خرید اقساطی کامیونت شیلر به صورت ۲۴ ماه باید ماهانه ۳۷ میلیون تومان پرداخت کنند.

شرایط ثبت نام و اقساط 3 ساله برای کامیونت شیلر

متقاضیانی که قصد خرید اقساطی کامیونت را به صورت ۳۶ ماهه یا 3 ساله داشته باشند باید ماهانه ۳۰ میلیون تومان قسط بپردازند.  بابت اقساط ماهانه فقط چک های طرح صیاد جدید بنفش دریافت می شود.

قیمت خودرو قطعی بوده و هیچگونه وجه دیگری از متقاضی اخذ نخواهد شد. در صورت عدم تامین توسط خودرو ساز عین وجه پیش پرداخت به خریدار عودت می گردد.

پلاک و سند خودرو به نام شرکت بهمن لیزینگ است. سند و شناسنامه مالکیت خودرو تا پایان اقساط و تسویه حساب نهایی نزد شرکت باقی مانده و هزینه نقل و انتقال بعدی به عهده خریدار می باشد.

متقاضی و ضامنین بایستی فرم اقرار نامه محضری مطابق با نمونه موجود در شرکت را در دفاتر اسناد رسمی تنظیم و در زمان تحویل خودرو به شرکت ارایه نماید.

متقاضی خانم جهت خرید خودرو کار (کامیون، کامیونت و کشنده و مینی بوس) پذیرش نمی شود.

سن ضامنین بالاتر از ۶۰ سال به هیچ وجه قابل قبول نیست. در صورتی که متقاضی و ضامن زن و شوهر باشند پرونده پذیرش نمی گردد مگر آنکه ضامن ارائه شده کارمند رسمی دولت باشد. داشتن دسته چک برای متقاضی الزامی می باشد. تحویل خودرو تهران است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خرم نظری خواه 0 0

    خیلی زیبا تکنولوژی در خدمت بشر