| کد خبر: 267881 |

◄ رالی کامیون ها با راننده خانم و آقا و جایزه 40 میلیون تومانی و کارت سوخت + جزئیات

مسابقه رالی بین کامیون های ایرانی و خارجی در ایران کمتر برگزار شده است اما جایزه 40 میلیونی از جذابیت لازم برای شرکت رانندگان کامیون اقا و خانم در این مسابقه برخوردار بود.

تین نیوز

مسابقه رالی بین کامیون های ایرانی و خارجی در ایران کمتر برگزار شده است اما جایزه 40 میلیونی از جذابیت لازم برای شرکت رانندگان کامیون اقا و خانم در این مسابقه برخوردار بود.

بر اساس اعلام سایت باکامیون، در این مسابقه رالی تعدادی کامیون نسل جدید اروپایی و چینی شرکت کردند. جاذبه این رالی به اندازه ای بود که راننده‌های آقا و خانم در آن حضور داشتند. این رالی با اسپانسری شرکت بارز تایرز  برگزار شد و رانندگان کامیون باید از مسیر تهران تا اراک  را رانندگی می‌کردند.

 در این مسیر چالش‌ های متعددی برای این کامیون‌ ها ایجاد شده بود که بر اساس نوع رانندگی آنها امتیاز جمع آوری می‌شد و بر اساس اخطارهایی که می‌گرفتند نمرات آنها با امتیازات منفی کاهش پیدا می‌کرد.

در نهایت هر راننده‌ای که از کمترین میزان امتیاز منفی برخوردار بود برنده مسابقه  رالی بارز تایرز محسوب می‌شد.

در پایان این رالی کامیون داف ۵۳۰ برنده مسابقه رالی بارز شد و مبلغ ۴۰ میلیون تومان هم جایزه نقدی دریافت کرد.

مسابقات رالی معمولا برای تنوع و ایجاد چالش‌های رانندگی مختلف برگزار می‌ گردد و در آن مسابقه سریع‌ تر رسیدن در یک مسافت مهم نیست بلکه صرفا نوع رانندگی و چالش‌های مختلفی که رانندگان هر روز با آن روبرو می‌ شوند و چگونگی رفع و حل آنها مهم و لازم است.

مسابقات رالی هر ساله در کشورهای متعدد در دنیا با اسپانسری شرکت‌ های مختلف که معمولا شرکت گود یر تایر می‌ باشد برگزار می‌ شود اما این بار در کشور ایران شرکت تایر بارز اسپانسر و برگزار کننده این مسابقه بود.

در نهایت به تمام افراد شرکت‌کننده در مسابقه رالی شرکت بارز تایرز  یک کارت سوخت نیز هدیه داده شد و رانندگان هدایای ارزشمند دیگری نیز دریافت کردند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    مسابقه ورالی اگر امکانات باشد زیبا وشادی بخش است اما نکته جالب اینکه شرکت بارز به جای جایزه دادن برای تبلیغات بارز تایر بهتر نیست کرایه های رانندگان را به موقع تسویه کند و یکی دو ماه دیرپرداخت کردن کرایه حمل لاستیک بارز بسیار به حمل ونقل ضربه وارد میکند از مدیریت بارز تایر درخواست داریم کرایه های شرکت را نقد وفوری پرداخت کنند بسیار بهتر از دادن جایزه به دیگران است کرایه ما را یکی دوماه عقب میندازند از کیسه ما به دیگران جایزه میدهند.قابل توجه مدیریت بارز تایرکرمان.