برگزاری دوره " ارزیابی اقتصادی پروژه های ریلی " در انجمن صنفی شرکت های ریلی
اولین جلسه دوره مشترک تحت عنوان " ارزیابی اقتصادی پروژه های ریلی" در انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات…
اولین جلسه دوره مشترک تحت عنوان " ارزیابی اقتصادی پروژه های ریلی" در انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات…
اولین جلسه دوره مشترک تحت عنوان " ارزیابی اقتصادی پروژه های ریلی" در انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات…
نخستین نشست تخصصی «رایحه اقتصاد» با همکاری اندیشکده ریل و پیشرفت، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته،…
جلسه بررسی پیشنهادهای اصلاحی سامانه بارفرابران در روز چهارشنبه مورخ بیست و سوم آبان ۱۴۰۳ در محل دفتر انجمن برگزار گردید.
مدیرعامل راه آهن در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران بر ضرورت تغییر نگاه راه آهن از روش سنتی…
اولین نشست اعضای جدید هیئت مدیره انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران برگزار شد.
جلسه کارگروه حمل و نقل بین المللی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته در روز یکشنبه مورخ بیستم آبان ۱۴۰۳…
مهلت ثبت نام کارگاه آموزشی «ارزیابی اقتصادی پروژه های ریلی» در انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، تا…
با توجه به نرخ پائین قطارهای مسافری، امکان اجرای تعهد در مقابل پیمانکاران و تعمیرکاران وجود ندارد.
افزایش بهره وری واگن ها، متعادل شدن نرخ حق مالکانه شرکت ها و ضرورت متناسب سازی افزایش حق دسترسی راه آهن با افزایش های…
در پی انتشار خبری ﺑﺎ ﻋﻨﻮان " ﻣﺎﻧﻊ ﺗﺮاﺷﯽ در ﺗﺮاﻧﺰﯾﺖ رﯾﻠﯽ اﯾﺮان وﺗﺮﮐﯿﻪ ؛ درﺧﻮاﺳﺖ اﻣﺪادی ﺑﺨﺶ ﺧﺼﻮﺻﯽ از ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ راه آﻫﻦ"…
فرزانه صادق مالواجرد با نهی مدیران از عدد سازی، بر ارایه آمار درست از پیشرفت پروژه ها تاکید کرد.
مسئولان راه آهن ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه را یک سال و سه ماه است که متوقف کردند.
150دستگاه لکوموتیو از چرخه خدمت خارج شد و سهم حمل و نقل ریلی از 13 درصد به زیر 10 درصد کاهش یافت.
رئیس هئیت مدیره هلدینگ احیا سپاهان معتقد است: در شرایط کنونی فروش واگن ها و کار کردن روی اسنپ مفیدتر و به صرفه تر از…