◄ پروژه نفوذ در کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون/ رد پای سه گروه در ایجاد اخلال در کانون رانندگان
شنیده شده برخی اعضای هئیت مدیره انجمن های صنفی رانندگان کامیون کشور متاثر از کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور، کانون کامیونداران کشور و همچنین برخی افراد خلع شده کانون رانندگان، برگزاری مجمع کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون را با اخلال مواجه کرده اند.
شنیده شده برخی اعضای هئیت مدیره انجمن های صنفی رانندگان کامیون کشور متاثر از کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور، کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور و همچنین برخی افراد خلع شده و قبلی کانون رانندگان، برگزاری مجمع کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون را با اخلال مواجه کرده اند.
خبر پربازدید امروز را بخوانید:
◄ معضل آزادراه شیراز اصفهان در شب های زمستانی؛ سفر دلهره آور با موبایل بدون آنتن!
به گزارش تین نیوز، گفته می شود افرادی از هیئت رئیسه کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور به همراه برخی از اعضای هئیت مدیره کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور و نیز وابستگان برخی اعضای خلع شده و قبلی کانون رانندگان، علاقه مند به نفوذ در کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون و همراه کردن اعضای کانون رانندگان با تصمیمات خود هستند تا بدین ترتیب در مواقعی که سیاست هایی علیه منافع رانندگان اتخاذ می شود، مانعی از طرف کانون رانندگان سر راه شان قرار نداشته باشد.
بر اساس شنیده ها، بدین ترتیب برخی از انجمن های صنفی رانندگان در استان ها همراه با برخی اعضای هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون، به بهانه تاخیر به وجود آمده در برگزاری مجمع، پس از انتشار آگهی برگزاری آن، عنوان کردند چون از وقت مجمع گذشته است، رئیس کانون نمی تواند درخواست برگزاری مجمع را به وزارت کار ارایه دهد.
گفته می شود پس از این، وقتی رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون درخواست وکالت از اعضا نمود و یک سوم اعضا وکالت او را تایید کردند و نامه ها را از طریق فکس به کانون ارسال نمودند، این افراد بهانه کردند که فکس قبول نیست و نامه ها جعلی است و با بهانه تراشی، مانع ادامه فرآیند برگزاری مجمع شدند.
گفته می شود ردپای برخی اعضای کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور، برخی اعضای کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور و برخی افراد خلع شده و قبلی کانون رانندگان کامیون در این کارشکنی وجود دارد.
برای این کارشکنی ها دلایل مختلفی وجود دارد که یکی از آنها شکایتی است که مدتی پیش هئیت مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون برای حفظ منافع رانندگان از کانون شرکت ها کرده بود که همین امر منجر شده است کانون شرکت های حمل و نقل به دنبال نفوذ در کانون انجمن های صنفی رانندگان و همراه کردن اعضای آن با خود باشد.
همچنین گاهی کانون شرکت ها و کانون کامیونداران با رانندگان کامیون تضاد منافعی دارند که اگر نمایندگان رانندگان در کانون رانندگان مدافع منافع رانندگان کامیون نباشند، امکان تامین منافع شرکت ها و کامیونداران بیشتر فراهم می شود.
برخی نیز وابستگی هایی به افرادی دارند که پیش از این در کانون رانندگان کامیون دارای پست و مقام بوده و همچنان به دنبال اعمال دیدگاه های خود در کانون مذکور هستند و به همین دلیل در برگزاری مجمع اخلال ایجاد می کنند.
والله که ما رانندگان هیچ خیری از کانون انجمن رانندگان ندیدیم.و همیشه انجمن رانندگان تحت تاثیر و پیرو منافع انجمن شرکتهای حمل و نقل و انجمن کامیون داران عمل کرده.و حتی در استانها و شهرها و مرکز اعضا و مسیولین انجمن رانندگان با تبانی با انجمنهای شرکتها و کامیونداران از اعضای این دو انجمن انتخاب شده اند و منافع شرکتها و و کامیونداران را پیگیری میکنند.در صورتی که تمام بار و مشکلات و زحمت این صنف بر دوش رانندگان هست ،ولی منافع و سود این صنعت به جیب شرکتها و کامیونداران رفته و هیچ مزایا و حقی برای رانندگان نمانده است. و اداره کار و اداره راه ترابری و صنعت معدن و ارگانهای ناظر هم فقط هیچ و نگاه.
تنها راه حل رفع مشکلات رانندگان ، جدایی رانندگان از مالکان کامیوندار هست، وقتی مالک بخواد برای رانندگان فاقد کامیون تصمیم بگیره ، هر روز ، روزگار رانندگان بدتره...
بزرگترین مشکل عدم قرار گرفتن شغل رانندگی در مشاغل سخت ، نفوذ لابیهای قدرتمند کامیونداران در مجلس هست ، چون با این قانون راننده کم و حقوقها بالا میره...!
حالا فهمیدین مشکل کجاست؟؟
سلام .سالهاست انجمن صنفی رانندگان شهرهای مختلف هیئت مدیره ورییس انجمن صنفی شهرهای مختلف وحتی بازرسان انجمن صنفی اکثرشهرها راننده کامیون نبوده اند و راننده نیستند وبا پارتی ونفوذ سیاسی به مدیریت انجمن صنفی وکانون رانندگان راه یافته اند تنها راه حل قطع دخالت غیر رانندگان پاکسازی کاتون رانندگان و داشتن کارت هوشمند رانندگی فعال و داشتن بارنامه های فعال میباشد نه اینکه شخصی پدرش سالها قبل راننده یک خاور بوده اکنون آن شخص رییس صنف کامیونداران آن شهر است و اکنون عضو کانون رانندگان کشوری است فقط رانندگان باسابقه بالاتر از ده سال حق دارند کاندید انجمن صنفی وکاندید کانون رانندگان شوند جعل عنوان جرم است
هر وقت اصل انتخاب در صنف کامیون.داران ، رانتدگی به مدت حداقل بیست سال در جادهها شد و شرط اصلی عضو شدن ، نداشتن کامیون و ذینفع نبودن در کامیونداری بود ، اون موقع میشه توقع داشت مشکلات رانندگان حل بشه
وسلام
انجمن صنفی رانندگان کامیون تهران رفیق دزدو شریک قافله شده
شخصی می تواند حلال مشکلات باشد که در ان شغل تخصص و تجربه کاری داشته باشد تا بتواند کار را بشایستگی انجام دهد بخصوص در حمل نقل جاده ای کسی که راننده نبوده سرد گرم جادها را لمس نکرده چجوری می تواند در این شغل که شاهرگ اصلی مملکت است مفید باشد شک نکنید اینجور افراد درحمل نقل جاده ای مخرب سازند
والله رئیس و اعضای انجمن صنفی رانندگان در شهر مرند همگی راننده بودند ولی الان هر چه ..و نامردی از دستشون برمیاد انجام میدن.
مرند که اینجوری میفرمایید بعد از رضا قربانزاده انجمن صنفی ول شد وشرکت حمل ونقل درست کردند اصلا هرصنفی شرکت حمل ونقل شود فاسد میشود چون باربری ها نمیتوانند کمیسیون نجومی از رانندگان نگیرند
از مسئولین و کسانی که کاری از دستشون بر میاد عاجزانه تمنا میکنیم به داد ما رانندگان مرند برسید انجمن رانندگان در مرند با شرکت پیامبار و همچنین با مسئولین ترابری شهر مرند همدست شده اند و هرچه بار هست به ماشینهای شخصی پیامبار میدهند در حالی که ما ۱۵یا۲۰روز می خوابیم ولی ماشینهای پیامبار از راه میرسند و مستقیم به بارگیری میروند این عدالت است چه کسی جواب این همه ظلم و حق کشی را خواهد داد.
انجمن مثل جوش درپوست است باید بندازیش دور
مگه جوش بیرون انداختنیه
انقد کانون کانون میکنن آدم هنگ میکنه کلش اینه طرف باربری داره تو اتحادیه رانندگان ریس هست سر راننده میبوره تحویل باربری میده .بار ما میبریم مالیات کرایه دریافتی ما میدیم لوازم ما میخریم عشقشو باربری میکنه بار شهری زدم از کرج برای اتوبان بابایی با یک شب خواب دو روز اثیری هیجده ملیون بار نامه کرده تو بارنامه دریافتی زده یک و نیم پول بارنامه وبیمه در حالی هشت ملیون پول مال راننده بوده ده ملیون باربری میگم این چه وعضه میگه اون لابه لا کسانی هستن پول میگیرن بارو میدن یک هفته گذشته ده ملیونم دادم به باربری هنوز قراره کرایه بدن همه از ماشین پول میبرن راننده هم ماشین میبره
با سلام در خصوص انجمن ها باید گفت که پل پرواز هیات مدیره های فاسد میشود چرا که با شروع دوره و انتخاب ایشان لابی با شرکتهای حمل و نقل و رئیس پایانه اقدام به کسب درآمد میلیاردی میکنند با بررسی سرمایه اینها در شروع کارشان که حتی قدرت خرید یک دست کت و شلوار را نداشته اند حالا ببیند که از خود دهها کامیون دارند و مافیای بار و ثروت شده اند .