پرداخت کرایه رانندگان حمل کالا در مقصد در حال پیگیری است
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به حق توقف رانندگان حمل و نقل کالا گفت: در ماه جاری این موضوع به سازمان ابلاغ شد تا با تعاملی که با اصناف حمل و نقل صورت گرفته، مشکل حق توقف رانندگان حمل و نقل حل و پرداخت شود.
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به حق توقف رانندگان حمل و نقل کالا گفت: در ماه جاری این موضوع به سازمان ابلاغ شد تا با تعاملی که با اصناف حمل و نقل صورت گرفته، مشکل حق توقف رانندگان حمل و نقل حل و پرداخت شود.
مطلب پربازدید امروز را بخوانید:
◄ جولان اتوبوس های قاتل در جاده ها و تبدیل شدن مدیران فنی به ماشین مُهر زنی!
به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد حمداللهی در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در سالن همایش کتابخانه مرکزی اهواز با بیان اینکه خوزستان به لحاظ جابجایی کالا رتبه دوم را در کشور دارد اظهارکرد: حدود ۶۰ درصد کالای اساسی کشور از بندر امام خمینی (ره) وارد می شود که به همین دلیل اهمیت استان را در بحث حمل و نقل نشان می دهد.
وی با بیان اینکه امسال رشد ۱۰ درصدی جابجایی کالای کشور را در خوزستان شاهد بودیم تصریح کرد: میانگین جابجایی کالا در کشور سه درصد گزارش شده که شاخص خوزستان نسبت به کشور بسیار بالاتر است و نشان از اهتمام رانندگان جاده ای دارد.
حمداللهی با بیان اینکه خوزستان از نظر تولید محصولات کشاورزی و دامی رتبه اول را در کشور دارد خاطرنشان کرد: این استان با دارا بودن حدود ۳۳ هزار راننده در حوزه حمل و نقل و تعداد رانندگان رتبه ششم کشوری را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بابیان اینکه سن ناوگان حمل و نقل خوزستان نسبت به کشور وضعیت خوبی دارد اظهار کرد: ناوگان فعال خوزستان به دلیل فرسودگی وضعیت مطلوبی ندارد و باید تلاش کنیم ناوگان موجود تناسب سازی شود.
پرداخت کرایه رانندگان حمل کالا در مقصد در حال پیگیری است
وی با اشاره به لزوم تزریق ناوگان جدید در بخش حمل و نقل مسافر ادامه داد: در زمان اربعین شاهد این بودیم که ناوگان حمل و نقل مسافر با کمبود مواجه شد که این مساله در دستور کار قرار دارد.
حمداللهی اشاره به پرداخت کرایه حمل ونقل مخصوصا صاحبان صنایع گفت: پرداخت کرایه به رانندگان حمل کالا به معضلی تبدیل شده که وزیر راه و شهرسازی پیگیری های لازم را برای برطرف کردن مشکل انجام می دهد.
راه های استان باید با نگاه ملی توسعه پیدا کند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان دراین همایش با اشاره به نبودن تناسب بین توسعه راه های استان و باری که جابجا می شود اظهار کرد: خوزستان رتبه اول در تولید گندم است و باید به همین تناسب راه های استان توسعه پیدا کند تا راننده ها بدون دلهره وارد جاده ها شوند.
محمد خانچی ادامه داد: در راههای استان طرح های بزرگی اجرا شده و توسعه راه ها باید با نگاه ملی وسعت پیدا کند.
وی با بیان اینکه نگاه دولت و حاکمیت به استان نگاه قابل توجهی است تصریح کرد: با سفر رییس جمهور به استان خوزستان، مساله توسعه راه های استان از جمله موارد مهمی است که پیگیری خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در خوزستان روزانه سه نفر بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند تشکل های صنفی باید به کاهش حوادث جاده ای کمک کنند.
جابجایی ۲۶ میلیون تن کالا از خوزستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در این همایش با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۶ میلیون تن کالا از نقاط مختلف استان به اقصی نقاط کشور حمل شده است اظهار کرد: در حوزه جابجایی مسافر، امسال بیش از چهار میلیون نفر از خوزستان به سایر نقاط کشور جابجا شدند که به همت شرکت های حمل نقل و رانندگان اتفاق افتاده است.
محمد جولانژاد با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از ۷۵۰ کیلومتر انواع نگهداری راه انجام شده است تصریح کرد: نصب حدود ۱۲۰ هزار تابلو در راه ها و حاشیه راه ها، اجرای ۴۸ کیلومتر روشنایی و اجرای ۴۰ کیلومتر حفاظ میانی راه از جمله برنامه های اجرا شده در حوزه راه های خوزستان است.
وی با بیان اینکه شرکت های حمل و نقل کالا با اهتمام ویژه کالاهای اساسی را به نقاط کشور منتقل می کنند گفت: امسال هزاران تن گندم دپو شده با شروع باران های فصلی به سرعت توسط رانندهای استان به سیلوها منتقل شد تا مانع از خرابی آنها شود.
جولانژاد با تاکید بر جابجایی بدون مشکل و معطلی زائران اربعین حسینی در مرزها اظهار کرد: رانندگان حمل و نقل مسافری بدون کوچکترین مشکل زائران را به اقصی نقاط کشور جابجا کردند که لازم است از این رانندگان قدردانی کرد.
در این همایش سند کنسروسیوم حمل و نقل کالای جاده ای خوزستان رونمایی شد. خوزستان به عنوان بزرگترین کنسوسیوم حمل و نقل جاده ای کشور است.
ذوب اهن اصفهان کرایه ها بالای چهار ماه پرداخت میکنه
کمسیون نقد دادیم خرج و مخارج کامیون نقد دادیم لاستیک گرون شده ،ذوب اهن بعد چهارماه هنوز کرایه نداده
کجا اداره حمل نقل پیگیره کرایه ما رو پس کرایه گذاشتن دو ماه طول می کشه تازه با بدبختی می گیریم و ار کرایه مقداری نمیدن حالا راننده چه کنه
اگر قانون از رانندگان برای گرفتن کرایه پشتیبانی میکرد دلیل نداشت باری روی زمین بماند
بعضی از شهرها متاسفانه یا کرایه نمیدهند یا با تاخیر پرداخت میکنند
و خیلی از رانندگان تمایلی به حمل کالا برای ان شهر ندارند
و بعضی از راه ها هم امنیت ندارد و بخاطر حفظ امانت مردم و جان خود رغبتی به رفتن در راه های ناامن نداریم
کرایه ها هم که کفاف هزینه ها را نمیدهد چون بیشتر راه ها پر از دست انداز و چاله و چوله هستند و هر سرویسی میرویم پس از برگشت باید کرایه دریافتی را خرج ماشین کنیم
خلاصه کار پر مشقت و پر دردسری است برای همین قشر جوان رغبتی برای ورود به این شغل را ندارند
باسلام خداوکیلی این همه قانون ثبت میکنید بیاد کرایه ماروهم سیستمی کنید برمبنای کیلومتر سیستم تعیین کنه درصد باربری یاپیمانکارم تعیین کنه یک سوم کرایه مارو باربری میبره بامن که شرکت کارمیکنم تقریبا نصف کرایه مارو پیمانکار میبره به خدا ظلم میکنید به راننده
همش شعارمیدین یک باربری توشه سرپل ذهاب من چندبار تکرارمیکم هیچ اقدامی ندیدم.چرا شعار کشکی
من بچه ای سرپلذهابم چنها بار فرستادم هیچ اقدامی ندیدم باخودم می گیرم تاکرمانشاه۴۲۰هزار کمیسیون گرفته
خدایی که بابریها شدن ایینه دق، مرد حسابی برج9یازده روز ازش رفته من یه بار ازبندر بردم همدان الان دیگه نزدیک،بیست روزه خودش شماره نداره زنگ باربری بندر میزنم همه چی براش فرستادم گفته خبرت میدم حالا جواب نمیده ایسین نیکتاترابر هست، بالای6میلیون فقط شده36500000هزارتومن منو خورده ،،زنگ141میزنی که هیچ همه شما
خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج. این خانه از پایه ویران است
مسافر قبل از سوار شدن به اتوبوس کل کرایه را میده ،کنسل کرد چند درصدش را باید قرامت بده ،امروز پول میدی برای ثبت نام ماشین تا ببینی کی ماشین بدن یا ندن ،و هزاران مثال دیگه ،پس میشه کرایه را از صاحب بار موقع درخواست ماشین گرفت و ووووووووووو نمیخواهید گوش کنید ،نمیخواهید کاری بکنید
سلام و عرض ادب
قابل عرض که دو سرویس از تبریز برای بندر عباس بار بردیم کمسیون و پول بارنامه و هزینه راه رو نقدا پرداخت کردیم و الان دقیقا یک ماهه کرایه مون رو نمیدن با این تورم و گرانی کرایه ای که یک ماه بمونه تو حساب پیمانکار برای راننده نزدیک سی چهل درصد ضرر داره و در واقع ما چهل درصد زیر تعرفه مصوب دولت بار حمل میکنیم شمارو قسم میدم یه فکذی به این اوضاع بکنید کسی نیست حرف راننده هارو گوش بکنه
لطفن به نرخ باربریاهم رسیدگی شود مردمومیچاپن
سلام
کاش این موارد فقط در حد حرف باقی نماند
من الان نزدیک به شش ماه هست بار برای ذوب آهن اصفهان بردم ولی متاسفانه کرایه رو پرداخت نکردن به هرکجا هم زنگ میزنم هیچ کس جوابگو نیست
فقط خدا خودش یه کاری کنه وگرنه حمل و نقل خیلی زود از پای درمیاد
باز دوباره ۲۶ آذر شد و برای چاپلوسی و هندونه زیر بغل گذاشتن سازمان اورت داد اخه کجا سازمان یه کار خیر و خوب برای ما رانندها انجام داده که این دومیش باشه ۱ساله ۳ملیون پول خواب طلب دارم انجمن مشهد داره هروز رای رو به نفع باربری صادر میکنه
درود بر شما
ذوب آهن اصفهان بار رو به اسم پرداخت یکماهه بار میکنه و کرایه رو سه ماهه پرداخت میکنه. امور دام و بارهای حمایتی کشاورزی هم همش پس از رسید که چه عرض کنیم، شده پس از مرگ. چند سالی هم هس که یه عده بی بند و بار اومدن توی بازار دلالی، که اکثر بارهای سرامیک و محصولات کشاورزی و حمل ماشین آلات که به صورت شخصی انجام میشه رو شامل میشه که اونم وقتی شکایت میکنی هیچ اقدامی روش نمیشه. بنده الان ۴ ماهه که کرایه واریز نشده دارم و مراحل رو به صورت قانونی و مرحله به مرحله انجام دادم. کمیسیون و پرداختها هم که همش نقدی هست. کارتهوشمند ماشین و راننده انقدر چهارمیخه ولی صاحبان کالا بی اعتبارن و بی هویت
از عموم دست اندرکاران دلسوز و زحمتکش حمل ونقل تقاضامندم در خصوص سخت و زیان آور بودن رانندگان زحمتکش بین شهری اقدام لازم صورت پذیرند.
بخدا قسم ده روزه لطف آباد بار خالی کردم نمایند گوشی رو جواب نمیده اینا شرف ندارن که
باسلام ازمسئولین محترم راهداری و حمل و نقل تقاضا دارم در مورد کمیسیونهای شرکتهای باربری که بعضاً به دویست سیصد درصد هم میرسددرتهران یک فکری بکنندمیتوانیدیک مامور مخفی بفرستیدازگرفتن اضافه کمسیون مطلع شوندچون راننده ها شکایت میکنندبجائی نمیرسدباربریهاهم ارگرفتن اضافه انکار میکنند وهم باربریها دیگر به آن کامیون بار نمیدهندباتشکر
الان قشر راننده درمشقت ترین حالت قراردارند مشکل کرایه به جای خود مشکل لاستیک را راننده چکار کنه لاستیک بیست میلیون تومان شده چهل میلیون تومان یک راننده تریلی مگه چقدر کار میکنه کرایه را هم که نگاه می کنی از پنج سال پیش از تهران برا هر کجا بار بزنی مثلا مشهد ده میلیون برا تبریز هشت میلیون برا اصفهان چهار میلیون واقعا خجالت هم چیز خوبیه ظلم پایدار نخواهد ماند
انجمن صنفی رانندگان تهران شده رفیق دزدو شریک قافله
چرا توقف ماشینها داخلی با این کرایه پایین بعد تربار باید برای کرایه ۵تا۷ تومانی کلی کمیسیون بدی به این باربری از خدا بیخبر که بشه پول دارو برشون قشنگ کرایه با راننده نصف می کنند بعد اگر اتفاقی وحادثه برای راننده بیفته بدونه هیچ همایتی فقط یک بیمه بار که میگن برو بیمه خسارت بگیر بده صاحب بار بیمه تعهدشان برای سود باربری اقتاپوستها کمه راننده بدبخت باید بقیشو از جیب مبارکش بده کجایی قانون هست بابا یه جواب باربری یه تلفن کمی رابطه بشینی آقا بار دارم کجا بندرعباس تک چند مثال ۱۰ تومان بعد رانده بدبخت بار داری آره با کلی منت کرایه ۵ اون هم تویی بار بارنامه عوارض پایی راننده بدبخت ۴۸ ساعت خواب داره
بخاطر افزایش قیمت گازوئیل دارن بی وجدانا چرت میگن خدا لعنتشون کنه
از همه بدتر ذوب آهن اصفهان هست که الان بالای4ماه کرایه پرداخت نمیکنه
ممنون دستتون درد نکنه اکثر صاحبان کالا یه شماره کارت از راننده میگیرن دیگه هر وقت دلشان خواست کرایه. را واریز میکنن راننده هم میاد از دست شرکت حمل ونقل شکایت میکنه یه قانونی بگذارید همان ساعت واریز بشه که قرار باشه شرکت حمل نقل واریز کنه
باسلام وعرض ادب خدمت شما جناب اقای حمدالهی عزیز,یک راه چاره ای برای سامان دهی وانت بار(نیسان بار)کاری کنید زحمت کشیدیم مجوز حمل و نقل سبک بار گرفتیم اما متاسفانه هیچ ارگانی نه از وانت نیسان بارنامه میخاد نه چیزی مجوز گرفتیم اصلا بدردمون نمیخوره
اگر راست میگی دنبال حق بیمه رانندگان از روی بارنامه دریافت میشد بشوید که رانندگان با سن بالا که هزار جور بیماری گرفته اند مجبور به اعدامه فعالیت نباشند چرا واقعا بیمه تامین اجتماعی فکری بحال ما رانندهای زحمت کش نمیکنند آیا فقط میخواهند پول بگیرند
سلام. چرا هیچکس به داد رانندگان زحمت کش نمیرسد همه چیز نقدی ولی کرایه را به موقع پرداخت نمیکند
ترابه شرفتان ناموستان پیگیری کنید تمامی رانندگان از کرایه گرفتن صاحب بار رنج میبریم ممنون
با درود بر همه..لطفا این بساط دفاتر باربری و این کمسیون های کذایی و نحوه دریافت کرایه ها را از کارفرمایان سامان داده و منصفانه و قانونمند و با نظارت دقیق ، را اصلاح کنید .و وضعیت بد جاده ها و امنیت برخی از این جاده ها را درست کنید.
نمیخواد اینو درست کنی برو ترابرنت که درست کردی کرایه ۵ ساله قبل رو گزاشتی که فقط سود کنی رو درست کن .برو یک میلیون ماشینی که ریختی تو بازار از دم قسط به ازای یک بار ۱۰۰ ماشین هست رو درست کن
ازتهران باقرشهر برای فروشگاهای اتکا بار بردم بعداز دوماه هنوز باربری کرایه نداده هرچه پی گیری میکنم سربالا جواب میدن
سلام
از همه جای ایران راننده بار میزنه هنوز بارنامه نگرفتی صاحب کالا تماس میگره میگه کجایی تا به مقصد میرسیم خدایی ۱۰مرتبه تماس میگیره بار را که تخلیه میکنم فقط میگن شماره شبا دیگه به امید خدا باید نزدیک به ۵هزارتومان شارژ مصرف کنی تا کرایه را واریز کنن یعنی این اقایون مسئول نمی توانند قانونی به اجرا بگذارن تا رانند بار راتخلیه کرد کرایه را دریافت کنند
سلام دست این دلال ها را قط کنید که از کرایه یه بار نصف مبلق را به آنها کمیسیون باید پرداخت کنیم
امکان نداره
این قدر کرایه ها پایین هست که بخدا آدم کار نکنه بهتر هست از خراسان تا تهران هزار کیلومتر ماشین ده تن ۴ ملیون کرایه میدن خدایی این کجا انصاف هست پراید با این قیمت نمیره همش دلال بازی شده نصف کرایه رو باید کمیسیون بدی
کرایه ندادن واصطلاک یه طرف قضیه هست اینکه باربری ها نصف کرایه از ما میدزدندچکار کنیم این دردمون به کی بگیم چرا تو این مملکت هیچ نظارتی نیست