بازدید سایت : ۴۲۵۶۰

◄ انتصاب سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع راه آهن

مدیرعامل راه آهن، علی کاظمی منش را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع منصوب کرد.

انتصاب سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع راه آهن
تین نیوز |

مدیرعامل راه آهن، علی کاظمی منش را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن، دکتر ذاکری مدیرعامل راه آهن در حکم خود، خواستار عملیاتی کردن برنامه های توسعه مدیریت و منابع متناسب با ماموریت های آن حوزه، توجه ویژه به عزت، منزلت و تکریم نیروی انسانی شاغل در بخش های عملیاتی و پشتیبانی و برنامه ریزی و تلاش برای بهبود وضع امور رفاهی و معیشت کارکنان از سوی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع شد.

صیانت از منابع فیزیکی و مالی و خلق جدید منابع مالی و مدیریت هزینه ها، توجه به سرمایه عظیم نیروی انسانی و رعایت اصل شایسته سالاری در به کارگیری کارشناسان خبره و مدیران، از دیگر وظایفی است که دکتر ذاکری بر انجام آنها توسط آقای کاظمی منش تاکید کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی پاسخ

    fباسلام
    واقعا باید به انتصابات مدیر عامل راه آهن دست مریزاد گفت
    چطور به این نتیجه رسید که ایشان را معاون توسعه منابع دستگاه عریض و طویل راه اهن بکنه واقعا جای سوال داره؟
    ایشان با مدرک فوق دیپلم و از کارمندی در واحد حراست راه آهن شروع کردند بعد رییس حراست راه آهن تهران و بعد هم معاون مدیر کل اداره کل مسافری در ستاد شدند مدتی هم معاون فنی راه آهن خراسان شدند وسپس برگشتند و دوباره مدیر کل در حوزه مسافری راه آهن شدند در این اثناء لیسانس و فوق لیسانس خود را هم اخذ کردند که قاعدتا طبق قانون یک مقطع تحصیلی ایشان می تواند مورد قبول باشد صحبت زیاد است .

  • بازنشسته راه آهن پاسخ

    به نظرم مسخره تر از این انتصاب در راه آهن دیگر نخواهیم داشت یک نفر بدون تخصص در منابع مالی و انسانی میشود معاون توسعه منابع و مدیریت به کجا چنین شتابان آقای دکتر ذاکری عزیز تمامی نظرات ما را در مورد خودتان یک شبه به باد دادید
    ایشان حتی در سطح مدیر کل راه آهن تهران هم نبودند چه رسد معاون راه آهن
    چقدر حراستی بودن برای آدمها امتیاز محسوب می شود واقعا
    خانوم وزیر این بود شایسته سالاری که از آن دم می زدید؟

  • کارمند راه آهن پاسخ

    انتصاب سرارسر غلطی می باشد شما آقای دکتر ذاکری راه آهن را به سوی نابودب سوق می دهید آقای کاظمی منش خوب وسالم هستند اما تخصص توسعه منابع را ندارند

  • ناشناس پاسخ

    به نظر می رسد این ره که آقای دکتر ذاکری در پیش گرفته به ناکجا آباد پیش می رود و نزدیک است روزی که بگیم خدا پدر دکتر صالحی را بیامرزه
    برادر این چه انتصابی است چرا تحت تاثیر دور بری های خودتان قرار میگیرید دوست عزیز معاون مسافری فعلی در حال چیدمان نفرات خود برا رسیدن به عنوان قائم مقامی است والله که راه را اشتباه می روید

  • علی پاسخ

    تکمیل کننده فاجعه راه آهن
    اگر ممکن است بفرمائید مدرک تحصیلی ایشان چیست و کی و از کجا اخذ شده است؟
    خواهش میکنیم آقای دکتر ذاکری راه آهن را نابود نکنید برادر

  • شهریار پاسخ

    ایشان به هیچ وجه شایسته این پست نیستند
    خدا به داد راه آهن برسد با این انتصابات خارج از عرف و قانون
    آقای دکتر ذاکری کم کم داریم به این نتیجه می رسیم که انتصاب خود شما اشتباه بزرگی بوده است

  • ناشناس پاسخ

    آینده نشان خواهد داد که انتصابات شما اقای دکتر ذاکری چقدر اشتباه است
    منتظر می مانیم
    مشکل این است که در این فاصله راه آهن مجددا پس رفت های تاریخی را مشاهده خواهد کرد
    راه آهنی ها به شما اعتماد کردند اما شما اعتماد ایشان را بد پاسخ دادید
    فقط بدانی خیلی زود دیر می شود

  • ناشناس پاسخ

    ایشان شاید یک توزیع کننده منابع خوبی باشند اما قطعا توسعه منابع ومدیریت منابع انسانی را نمی دانند
    خدا به راه آهن رحم کنید

  • عليرضا پاسخ

    با تبریک و تهنیت به توسعه و مدیریت راه آهن بمناسبت این انتخاب شایسته
    ظاهرا مدیرعامل محترم، تازه امده اند از سوابق درخشان ایشان در منابع انسانی و به هدر دادن ان بی خبرند
    ۱) اقای علی کاظم منش همزمان با مدیرکلی راه آهن تهران
    مدیر[....] شرکت..... هستند و....

    • ناشناس

      تین نیوز: چنانچه هریک از کارشناسان و پرسنل سازمان ها و دستگاه های دولتی و خصوصی، هرگونه گزارش سوء استفاده و یا تخلف در مورد هریک از مدیران دستگاه ها و سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در اختیار دارند. می توانند موارد را از طریق ایمیل info@tinn.ir برای ما ارسال نمایند.
      تین نیوز در راستای رسالت رسانه ای، و کمک به سالم سازی فضای فعالیت های تخصصی، خود را موظف حفظ مشخصات ارسال کننده و پیگیری موضوع از طریق رسانه و یا هر روش مناسب دیگر می داند..

  • علیرضا پاسخ

    اگر مدارک مستند اقدامات کاظمی منش را می خواهید
    لطفا ذیل خبر ایشان در تلگرام
    ارسال مدارک را باز بگذارید!
    ارادت

    • تین نیوز

      متاسفانه از نظر فنی امکان پذیر نمی باشد!

  • ناشناس پاسخ

    الان عضو حراست باشی مون ت تو روغن است مثل کاظم منش یا حسین قربانی فرج آباد که از مسافر کشی و درونی راه آهن و با فوق دیپلم روزنامه نگاری رسیده به مدیر عامل هپکو.... اشتباه کردیم نرفتیم سوپور حراست بشیم یا اشمال پورسیداقایی وسعید نژاد و صالحی داکری

    • ناشناس

      خب از همین حالا شروع کن تا 5 سال دیگه موفق میشی! به خودت اعتماد کن دوست عزیز

    • علیرضا

      اگر مملکت صاحب داشت
      کسی نمی تونست اینجوری علنا شایسته کشی رو به تمسخر بگیره و بگه تو هم بیا اگه عرضه داری!؟
      ناشناس بسیار شبیه خود آقای کاظمی منش حرف زده

  • احمد خوشنودی پاسخ

    بر منابع راه آهن، که اکنون نیمه جان است، به فتوای من نماز میت بخوانید، همین الان چارتکبیر بزنید !
    من ندیده و نشنیده بودم، که حتی شاگرد یک بزازی(نه کارشناس عالی دکترای راه آهن) که صاحبخانه وسایلش را در کوچه ریخته به ظلم، خدمت بزاز(مدیر کل اش) برسد و بگوید مسلمان یک کانکس(نه خانه سازمانی) بدهید وسایلم را در آن بریزم و خانواده ام را در سرمای آذرماه از کوچه نجات بدهم و بفرستم شهرستان و خودم در مسافرخانه بمانم، یا گورخوابی کنم، یا کارتون خوابی کنم و عمو بزازه جلوی چشم کمیسیون واگذاری منازل به شاگرد بزاز ها، تقتصایش را ماره کند و سیفون را رویش بکشد
    نه دیده بودم و نه شنیده بودم
    اسناد موجود است

  • احمد خوشنودی پاسخ

    همچنین ندیده و نشنیده بودم که بلا استثنا هر ماه، شخص مدیر گل یک سازمان، جلوی تقاصای مرخصی کارمندش بنویسد :" رد توسط مدیر مربوطه"!!!! و جنجال بیافریند و نارصایتی
    و سراغ ندارم مدیر کلی را که وام استحقاقی صندوق کارمندی را هنگام صدور گواهی کسر از حقوق بجای هشتاد میلیون تومن تصویب شده
    هشت میلیون تومان کند
    همان کارمندی که وسایلش را صاحبخانه در کوچه ریخته بود را عرض می کنم!
    اسناد مستند برای ارائه در دادگاههای صالحه موجود است

  • احمد خوشنودی پاسخ

    از تین نیوز انتظار می رود
    هماونه که در زمان آقای صالحی!
    نظرات همه طیف ها را(حتی بدون مستندات قابل ارائه در محاکم قضایی) چاپ و منتشر می کرد
    در همه موارد همین شیوه شایسته را رعایت کند
    با سپاس

  • علیرضا پاسخ

    ثبت این شرکت در دو لینک رسمی و قانونی کشور را بررسی بفرمایید
    و ببینید آیا مدیرکل سازمان دولتی بودن با مدیرعامل شرکتی که در تعارض منافع با پست مدیر کلی سازمان دولتیست
    قانونی ست یا خیر؟
    :ﻟﯿﻨﮏ آﮔﻬﯽ در ﺳﺎﯾﺖ رسمیﻮhttps://rasmio.com/News/Details/1460573
    :ﻟﯿﻨﮏ آﮔﻬﯽ در ﺳﺎﯾﺖ روزنامه رسمی
    https://rrk.ir/ords/r/rrs/rrs-front/f-detail-ad?p28_code=1460573

    • کارشناس ریلی

      ظاهرا که آقای علیرضا درست می فرمایند و آقای کاظمی منش در شرکتی سهامدار و مدیر عامل هستند ولذا برار قانون منع مداخله کارمندان دولت ایشان گناهکار هستند و می بایست از کار دولتی تعلیق شوند

    • کارشناس

      بر اساس کدام قانون؟ قانونی که وجود دارد محدودیت داشتن قرارداد با شرکت راه آهن را مطرح می کند. یعنی این شرکت ممنوعیت دارد با شرکت راه آهن قرارداد داشته باشد. ضمنا اگر ایشان از مدیریت عاملی استعفا داده باشد(و هنوز ثبت نشده باشد) احتمالا مشکلی ندارد! چون مدیرعامل بودن دو شغله محسوب می شود. چرا که مدیرعاملی شغل تمام وقت است. اما اگر شرکت فعالیتی نداشته باشد، با این موضوع مانع مسئولیت فرد در سمت دولتی نمی باشد!

    • ناشناس

      همکار عزیز!
      به تاریخ آگهی نگاه کنید مربوط به سال 93 و شهرستان اهواز می باشد و مدت تصدی مدیرعامل دو سال قید شده است و پس از آن تاریخ این شرکت هیچ آگهی نداشته است! لذا با اطمینان 99 درصد عرض می کنم این اطلاعات دلیل فعال بودن شضرکت نیست و این شرکت فعالیتی نداشته است. اگر حسن نیت دارید با اطلاعات ناقص و ... نمیتوان شفافیت کرد.

    • علیرضا

      اگر اینجا امکان ارسال سند اصلی وجود داشت
      و یا در کانال تلگرام تین نیوز ذیل پست مربوطه برای ارسال فایل باز بود
      نشان می دادم که تا پایان سال ۱۴۰۴ نامبرده مدیرعامل شرکت مدگور است
      این یک
      دوم اینکه سه حوزه خدمات. کترینگ، فضای سبز
      دقیقا سه حوزه برون سپاری در شرکت راه آهن است
      سوم اینکه یک شرکت نیاز نیست بی واسطه در مناقصات شرکت کند!
      می تواند با واسطه ورود کند به نام دیگران و بکام خودش
      زمان صالحی هم ازین سبههات بنی اسراییلی وارد می کردین
      مهم این است که تاریخ مدیرعاملی نامبرده تا پایان ۱۴۰۴ است
      اصل سند موجود است و دستبدست می چرخد

    • علیرضا

      یک لینک ارسال بمن بده آقای فرجی
      تا شفافیت سند را نشانت بدهم
      شاید من نتوانم از قیمت مناقصات راه آهن باخبر شوم
      ولی یک مدیر، می تواند
      کسی که قادر است مثل آب خوردن، قانون را دور زده هضم کند
      و پشتوانه های امنیتی دارد
      چرا نکند؟
      خدا را شکر در توزیع منابع هم که ید طولایی دارد و حلقه ی وفاداري دور برش هست
      ظلم
      پایدار
      نمی ماند
      این هم سنت الهیست هم سنت جوامع بشری

    • علیرضا

      به شما قول می دهم
      ایشان می تواند دو روز پیش استعفا داده باشد
      ولی استعفایش سه سال پیش ثبت شده باشد!
      این اصلا کار سختی نیست
      حتی برای،شما دوست عزیز
      و مساله دیگر اینکه: من وقتی لینک این مطلب را برای کسی مثلا شما ارسال می کنم
      اینجا صبر می کنم تا واکنش تان را ببینم
      به این هم می گویند مهندسی اجتماعی!
      موید باشید
      ولی پاک نمی شود با این حرفها

    • احمد خوشنودی

      با درود و سلام خدمت مهندس علیرضا، و ناشناسان گرامی!
      در مورد شفافیت، متعجبم که کسانی که دارند از این انتصاب دفاع می کنند، چرا ناشناس ظاهر می شوند!؟ چرا باید اول به ذی نفعان خبر بدهند که:" این ناشناس شماره فلان، منم، کارانه فراموش نشود!" یعنی لقمه را دور سر خودشان بچرخانند!؟شفافیت یعنی این؟
      اما مساله ی طبق کدام قانون؟: قانون تعارض منافع!
      اینکه از ۹۳ تا ۱۴۰۴ روندی که مصالح و منافع راه آهن از برونسپاری را به جیب شخص وارد کند،جرم است یا خیر
      را به کارشناسان حقوقی باید سپرد
      و ناشناس گرامی ش۲، بله حق با شماست، کشور تهران، اجازه معامله به شرکت های ثبت شده در کشور اهواز را نمی دهد!

  • ناشناس پاسخ

    آقای علیرضا وآقای خشنودی
    حراستی که باشی همه چیز حله یعنی مدیر عامل شرکت باشی برات گزارش رد نمیشه مردم را اذیت کنی برات گزارش رد نمیشه به هر حال جمع حراستی ها کامله مگه همین ایشون رییس اداره حراستش را که دوستش بود معاون مسافری راه آهن تهران نکرد به هر حال نون قرض میدن به همدیگه اونوقت اصرار داریم راه آهن را بسازیم
    به قول قدیمی ها:
    هرچه بگندد نمکش می زنند
    وای به روزی که بگندد نمک
    وقتی حراست مجوعه... شود فاتحه را باید خواند

    • ناشناس

      اینطور که شما می نویسید، همه چیز را معیوب می بینید! حراسیتی ها ممکن است سیاسی رفتار کنند، اما اطمینان 99 درصد می گویم که همه این موارد را در جریان هستند و بررسی می کنند و اگر مشکلی باشد اطلاع می دهند!

    • ناشناس

      حراست راه آهن اگر ... بیش از 80 درصد انتصابات راه آهن در 15 سال گذشته انجام نمیشد افراد پرونده داری که خودشان هم باورشان نمیشد پست بگیرند پست گرفتند و تازه ارتقا هم پیدا کردند اگه بخواهیم بشماریم در این جا جا نمی شود

    • علیرضا

      با تشکر از شما بزرگوار
      بقول این دوستمان! اینطوری که ما می نویسیم! انگار همهوچیز معیوب است و در چرخه ای معیوب قرار دارد...
      به کارگردان شهیر سینمای ایران گفتند:" چرا سیاهنمایی می کنید!؟"
      پاسخ داد:" سیاه را چطور با رنگ سفید نشان مردم بدهم!؟"
      چرخه معیوب، خروجی معیوب می دهد
      ما علم غیب نداریم
      فقط خروجی ها را می بینیم!
      بلایی که به سرمان آمده را می بینیم
      وضعیت فقر شاغلین!!!! در سیستمی را می بینیم که اگر معیوب نبود
      امروز می توانست حتی حقوق آموزش پرورش را بدهد!!!!
      می توانست بیمه تکمیلی درست درمان داشته باشد
      می توانست باعث عزت خودش،پرسنلش،و کشور باشد!
      معیوب بودن را خروجی ها لو می دهند

  • ناشناس پاسخ

    این انتخاب آقای دکتر ذاکری نیست بلکه انتخاب معاون مسافری ایشان است که متاسفانه به ایشان تحمیل شده است

    • کارشناس آشنا

      یعنی معاون مسافری اینقدر زور دارد؟ بعید است داداش!

    • ناشناس

      معاون مسافری به زودی قائم مقام معرفی می شود و لذا در حال چیدمان نفرات خود در راه آهن قبل از رفتن به پست بالاتر می باشد به زودی شما انتصابات ایشان را مشاهده خواهید کرد ناسیونالیست بازی آقای دکتر ذاکری کار دستش خواهد داد