بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
در گفتگو با تین نیوز مطرح شد:

◄ انتقاد اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت از طرح جایگزینی

◄ انتقاد اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت از طرح جایگزینی

تین نیوز | حدود دو ماه از اعلام ثبت سفارش موتور سیکلت های برقی در شهر تهران می گذرد اما شنیده ها حاکی از ان است که به دلیل تودیع و معارفه برخی از مدیران این بخش، این امر مهم با تاخیر آغاز خواهد شد، حال جای این پرسش است که آیا امور این چنینی در کشور ما قائم به شخص است یا امری مهم تر از کاستن آلاینده ها در تهران وجود دارد؟

به گزارش تین نیوز، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان متورسیکلت تهران با اظهار بی اطلاعی از این خبر، به خبرنگار ما گفت: این اتحادیه به عنوان متولی تولید و توزیع هر نوع موتورسیکلت در تهران از آغاز و انجام طرح ثبت سفارش موتورسیکلت های برقی باخبر نشده است.

محمد خادم منصوری با بیان اینکه اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان موتور سیکلت با 1500 عضو دعوت به همکاری در این طرح نشده است، افزود: 40 شرکت تولیدکننده عضو این اتحادیه از مدت ها قبل طراحی و تولید موتور سیکلت های برقی را در دستور کار خود قرار داده اند که با اعلام حضور شرکت های خارجی در طرح جایگزینی، روزانه صدها اعتراض مبنی بر عدم توجه به آنها به این اتحادیه ارسال می کنند.

وی در ادامه با ابراز تاسف از نادیده انگاشتن اتحادیه در تصمیم گیری های کلان موتور سیکلت، خاطر نشان ساخت: اتحادیه بارها آمادگی خود را در خصوص همکاری با سازمان های مرتبط اعلام کرده اما متاسفانه نه تنها پاسخی دراین ارتباط  دریافت نکرد بلکه به طور کامل نادیده گرفته شد.

خادم منصوری از نیاز تولید موتور سیکلتهای برقی به کار دقیق کارشناسی سخن به میان آورد و تصریح کرد: اطلاعات موجود حاکی از ان است که زیر ساخت های لازم برای شروع طرح در تهران آماده نیست و قطعا ورود اینگونه موتور سیکلت ها به خیابان های تهران برای دارندگان آن مساله ساز خواهد شد.

ریاست اتحادیه تولید کنندگان موتور سیکلت تهران خاطر نشان کرد: تجربه 50 ساله تولید کنندگان در کشور بیانگر این مهم است که کارخانجات داخلی به راحتی از عهده تولید انواع موتورسیکلت در کشور بر می ایند و بی توجهی به حضور آنان، قطعا صنعت داخل را دچار چالش های غیر قابل جبران می کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.