بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
مدیرعامل کنترل کیفیت هوای تهران به تین نیوز خبر داد:

◄ رونمایی عمومی از موتورسیلکت برقی در بوستان گفتگو / اعطای تسهیلات هفت میلیون تومانی به خریداران

◄ رونمایی عمومی از موتورسیلکت برقی در بوستان گفتگو / اعطای تسهیلات هفت میلیون تومانی به خریداران

تین نیوز | مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت های برقی در بوستان گفتگو طی روزهای آینده، از اعطای تسهیلات هفت میلیون تومانی بدون بهره به خرید موتور سیکلت های برقی خبر داد.

وحید حسینی، در گفتگو با تین نیوز، درباره برگزاری نمایشگاه تست موتور سیکلت های برقی در بوستان گفتگو اظهار کرد: در این نمایشگاه که از 13 تا 17 آذر ماه برگزار می شود، امکان تست رایگان موتورهای برقی برای شهروندان تهرانی و افرادی که علاقه مند به خرید این موتورها هستند، فراهم شده است.
 
حسینی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر علاقمندان با شرایط، خصوصیات و مزایای خرید و استفاده از این نوع موتورسیکلت دانست و گفت: بر اساس بسته حمایتی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در خصوص کاهش آلودگی در این کلانشهر، برگزاری این نمایشگاه پیش از اطلاع رسانی ثبت سفارش الزامی به نظر می رسید.

به گفته این مقام مسئول، از مدت ها پیش فراخوان شرکت های تولیدکننده موتورسیکلت برقی، از طریق جراید و نشست های خبری به اطلاع عموم رسیده و اظهار بی اطلاعی برخی تولید کنندگان با توجه به طیف وسیع انتشار خبر قابل قبول نیست.

وی در ادامه از اختصاص تسهیلات هفت میلیون تومانی بدون بهره به خرید موتور سیکلت های برقی خبر داد و تصریح کرد: لیزینگ شهر با امضای تفاهم نامه با شرکت کنترل کیفیت هوای تهران متعهد شده تا در صورت تقاضای علاقمندان، تسهیلات در اختیار آنان قرار دهد.

حسینی گفت: افرادی که می خواهند برای ثبت نام موتورهای برقی اقدام کنند، این امکان برای آنان فراهم شده تا در حاشیه برنامه تست و رونمایی موتورهای برقی در غرفه شرکت لیزینگ شهر، نسبت به ثبت نام مقدماتی اقدام کنند.
 
به گزارش تین نیوز، این نخستین بار است که موتورهای برقی در تهران برای استفاده و تست عمومی رونمایی می‌شوند. جایگزینی موتورهای بنزینی با موتورهای برقی یا به اصطلاح "موتورهای بی باک" از برنامه های مهم و تاثیرگذار برای کاهش آلودگی هوای تهران است.

موتورسیکلت‌های بنزینی، با توجه به میزان فرسودگی و کیفیتشان می‌توانند تا هشت برابر یک خودروی عادی آلاینده تولید کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.