بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
۴۰۰ میلیارد ریال حداقل اعتبار مورد نیاز تکمیل جاده تبریز - اهر

دولت سهام ساخت بزرگراه تبریز اهر را به مردم منطقه واگذار کند

دولت سهام ساخت بزرگراه تبریز اهر را به مردم منطقه واگذار کند

تین نیوز | نماینده اهر در شورای عالی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در صورت واگذاری پروژه بزرگراه تبریز ـ اهر به مردم منطقه که خیلی مشتاق هستند در هزینه‌های دولت نیز صرفه‌جویی قابل توجهی رخ خواهد داد.
 
حامد همتی اظهار کرد: اعتباری که امسال برای تکمیل این جاده اختصاص یافته 10 میلیارد تومان است و این در حالی است که حداقل 40 میلیارد تومان نیاز داریم تا قطعه وسط این بزرگراه را تکمیل کنیم.
 
وی افزود: با توجه به این که اعتبارات دولتی کفاف هزینه‌های تکمیل بزرگراه را نمی‌دهد پیشنهاد داده‌ایم این جاده آزادراه اعلام شود تا سهام جاده توسط "شرکت توسعه ساخت ارسباران" به مردم واگذار شود و منافع این آزاد راه هم در بلندمدت به سهامداران که مردم منطقه هستند پرداخت شود.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای استان آذربایجان شرقی گفت: هر 7 ثانیه یک خودرو در بزرگراه تبریز- اهر تردد می‌کند و درآمد این 7 ثانیه تا دو نیم سال بازگشت سرمایه دارد و مردم منطقه هم مشتاق هستند که در صورت واگذاری دولت در این پروژه مشارکت کنند که در این صورت در هزینه‌های دولت نیز صرفه‌جویی قابل توجهی رخ خواهد داد.
 
همتی گفت: در صورت عدم پذیرش این پیشنهاد، جا دارد بیمه دست بکار شود چرا که طبق اعلام خود بیمه این جاده 124 نفر در سال قربانی می‌گیرد که با صرف هزینه دیه دو ساله قربانیان جاده تبریز- اهر که سالانه 25 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود، می‌توان به راحتی این جاده را تکمیل کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.