بازدید سایت : ۶۸۲۳۲

مدیر نام آشنای راه آهن؛ قائم مقام ذاکری شد

قائم مقام مدیر عامل شرکت راه‌ آهن منصوب شد.

مدیر نام آشنای راه آهن؛ قائم مقام ذاکری شد
تین نیوز |

قائم مقام مدیر عامل شرکت راه‌ آهن منصوب شد.

به گزارش تین نیوز،  جبارعلی ذاکری  معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، میرحسن موسوی دیزجی معاون مسافری راه آهن را به عنوان قائم مقام مدیر عامل شرکت راه‌آهن منصوب کرد.

موسوی تحصیل کرده ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس با بیش از 28 سال سابقه راه آهنی، در مسولیت های متعدد از جمله معاون اداری مالی راه آهن تهران، مدیرکل دفتر حقوقی راه آهن، مدیرکل راه آهن آذربایجان حدود ۹ سال و بیش از  هشت سال معاون مدیرعامل راه آهن در بخش مسافری و عضویت در هیئت مدیره در چند شرکت دولتی حمل و نقل ریلی را در سابقه خود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضایی پاسخ

    این همه تحصیل کرده مهندسی در راه آهن، اونوقت
    فردی با تحصیلات حقوق خصوصی، میشود قایم مقام راه آهن می شود

  • ناشناس پاسخ

    حقوق خصوصی ؟!

  • کارشناس ریلی پاسخ

    پیش بینی میشد ایشان قائم مقام دکتر ذاکری بشوند زیرا اولین شاخص برای دکتر ذاکری آذری بودن است این ناسونالیست بازی ایشان باعث نابودی راه آهن خواهد شد اینکه قائم مقام یک سازمان کاملا فنی با شرایط ویژه کنونی یک تحصیل کرده رشته حقوق باشد واقعا جای سوال دارد و شایسته سالاری را کاملا زیر سوال میبرد واقعا دانشکده راه آهن در بیست سال گذشته یک قائم مقام مدیر عامل تربیت نکرده است آقای ذاکری خود را با این انتخاب زیر سوال برد!!!

  • ناشناس پاسخ

    ای کاش پدر خانوم ما هم از مدیران ارشد راه آهن بود و آذری بودیم قطعا در این دوره از راه آهن یک چیزی میشدیم

  • علی پاسخ

    انتصاب بی ربطی بود حقوق خصوصی چه ربطی به راه آهن داره و قائم مقامی راه آهن به کجا چنین شتابان آقای دکتر ذاکری،برای تخریب راه آهن آمده اید یا برای بازسازی راه آهن داریم به دقایق ملکوتی خدا پدر صالحی را بیامرزه نزدیک میشیم و شاید هم‌رسیده ایم

    • ناشناس

      سابقه طولانی در راه آهن را ندیدی یا فقط ایراد می گیری؟

    • علی

      آقای ناشناس اگر به سابقه طولامی باشد همین حالا خیلی از همکاران در راه آهن هستند که هم سابقه بالاتری دارند و هم دانش فنی بالاتر از همه مهمتر مدرک دانشگاهی فنی دارند نه حقوق خصوصی پس چرا از ایشان به عنوان قائم مقام استفاده نمی شود نام نمی برم چون نام ها معمولا در کامنت ها حذف می شوند

    • بازنشسته راه آهن

      رادر عزیز آقای دکتر ذاکری
      از شما انتظار بیشتری داشتیم شما استاد د انشگاه هستید شما سابقه ریلی داشتید چطور یک حقوق خوانده و بی اطلاع از مسائل فنی راه آهن را قائم مقام خود می کنید راه آهن الان مشکل خط دارد مشکل واگن دارد مشکل لکوموتیو دارد مشکل تجهیزات سیگنالینگ و ... دارد قرار است به سمت برقی سازی برود شما چطور کسی را قائم مقام می کنید که اصلا موضوعات فنی را متوجه نمی شود صرفا چون آذری زبان است وبا شما و رییس جمهور هم زبان است ؟اینطوری می خواهید راه آهن را بسازید ؟اشتباه کردی برادر خیلی هم اشتباه کردی راه آهن که جای سعی و خطا کردن نیست برادر؟لطفا خودت استعفا بده تا فردی شجاع تر انتخاب شود.

    • کارمند راه آهن

      فاجعه پشت فاجعه برای راه آهن گفتیم صالحی رفت و یک نفر از جنس راه آهن آمد اما به نظر یک نفر از جنس رفیق بازی و هم شهری بازی و از جنس مافیای پدر خوانده ها آمده است اگر قرار است در راه آهن را تخته کنید راه حل های ساده تری هم داریم نیاز نیست اینطوری راه آهن را نابود کنید واقعا چی در این فرد دیدید ؟یک حقوق خوانده بشود قائم مقام راه آهن آنهم با سابقه بدون هیچ پرونده درخشان کاری؟؟؟

    • دلسوز راه آهن

      خوشحال بودیم که قراره تغییرات مثبتی در راه آهن پیش بیاید اما حیف که باید بگوئیم خدا پدر دکتر صالحی را بیامرزد
      مدیر کل رفاه یک مالی چی که از رفاه چیزی نمی داند معاون توسعه منابع یک حراستی با لیسانس پولی معاون سرمایه گذاری یک تاکسی برگشتی با مدرک دکترای فیک ،مدیر کل راه آهن تهران یک بازنشسته ...،مدیر کل ارتباطات یک شخص بدون تعصب به راه آهن و....
      با اینها قراره راه آهن را بسازی آقای دکتر ذاکری ؟؟/

  • ناشناس پاسخ

    بهتر بود تیتر می زدید مدیر نام آشنای آذری زبان و همشهری دکتر ذاکری قائم مقام ایشان شد
    اینطوری حق مطلب ادا میشد

  • ناشناس پاسخ

    بعد از انتصاب های هفته های اخیر در راه آهن این انتصاب به نظر برای تکمیل فاجعه راه آهن بود خدا به خیر کند قرار است یک حقوق خوانده در مورد واگن و لکوموتیو و تاسیسات رو به مرگ راه آهن تصمیمات مهم و تاثیر گذار بگیرد

  • غلامرضا پاسخ

    با سلام
    متأسفانه در راه آهن فقط یک جابجایی داخلی صورت گرفته است و نقی با تقی جاهاشون عوض شده و هیچ امیدی به تغییرات نیست

  • ناشناس پاسخ

    چقدر تحولاتی عظیم و شگرف بیخود نیست مملکت صد سال عقب افتاده وقتی اینها در سطح مدیریت باشند وضع همینه آقای ذاکری همشهری گری خوبه اما نه تو این جا عملکرد این آقا 2از 20است در بخش مسافری ......باز صالحی هرچی بود اینقدر ضایع نبود

  • ناشناس پاسخ

    انتصاب ها رو ببینید ...و... و...، وقتی مالواجرد بشه وزیر باید هم اینها سوارباشن اونم بعد سال‌ها مشکل سازی

  • ناشناس پاسخ

    توی تا آرامی ها از پنجره خیابون رو می‌دیدم که جوانها چطور با حرص تمام اموال عمومی رو آتش میزدندفکر نمی کنیدعقده های جوانان بخاطر این انتصابات قومیتی وغیرتخصصی است یکی حراستیه یکی نبریزیه یکی رو آقا محسن سفارش کرده برگرده ... خدایا دقیقاً کی تموم میشه این بساط

  • رامین پاسخ

    به نظر بنده میعاد صالحی ازمون و خطاش پس داده بود باید ابقا میشد..

  • کارشناس ریلی پاسخ

    روی صحبت من با دکتر ذاکری نیست روی صحبت من با خانوم وزیر خانوم صادق است که گفت شایسته سالاری در وزارت خانه من حرف اول را می زند خانوم صادق به مصداق نام خود حداقل صادق می بودید این انتصابات در راه آهن را رویه شایسته سالاری می بیند اگه بله؟که دیگر حرفی نیست این شما و این فاز جدید نابود کردن راه آهن با کارگردانی...وتهیه کنندگی برادران پشت پرده صنعت ریلی که در راس آنها آقای م س حضور دارد

  • دانشجوی دانشکده راه آهن پاسخ

    به نظر من دانشکده راه آهن را تعطیل کنید بهتره وقتی استاد تمام دانشکده راه آهن به فارغ التحصیل های اون دانشکده اعتماد نمی کنه و یک دارنده مدرک حقوق خصوصی را قائم مقام راه آهن می کنه خب دیگه برای چی باید این دانشکده خروجی داشته باشه مگر اینکه بخواهید یک فوق لیسانس خط ریلی را قاضی دادگستری بکنید؟؟؟

  • ناشناس پاسخ

    ایشان همه نفرات خود را قبل ار قائم مقام شدن منصوب کردند به نام دکتر ذاکری و بعد هم قائم مقام شدند که کسی نگوید دوستان خود را منتصب کرده اند نشان می دهد باهوش است یا بهتر بگوئیم درسهای خوبی از پدر خانوم مرحومش آموخته است

  • امیرعلی پاسخ

    عقبه ریلی آقای موسوی دیزیچی و رانت ... و ... برای همه راه اهنی ها کاملا روشنه
    برای راه اهن واقعامتاسفم

    ای کاش دکتر صالحی همونطور که بیرانوند را برکنار کرد (که البته دوباره برگشته) آقای موسوی را هم کنار میگذاشت. البته همه اونهایی که تو این سه سال به درستی از راه آهن کنار گذاشته شده بودند دارن برمیگردند.... انا لله و انا الیه راجعون

  • احمدزاده پاسخ

    واقعا ارتباط رشته حقوق خصوصی با یک دستگاه کاملا تخصصی را لطفا تشریح بفرمایید.
    چرا تصمیمات اینگونه است؟

  • محمد پاسخ

    محل تربیت و رشد جناب دکتر ذاکری، دانشکده مهندسی راه آهن بوده،
    ولی جالب اینجاست که هیچ یک از انتصابات ایشان از دانشکده ای که خود ۲۳ سال آنجا رشد و پرورش و اعتلا یافته، نیست.
    یعنی ایشان به عملکرد خود و همکارانشان در آن دانشکده هیچ اعتقادی ندارند.

  • ازکارکنان قدیمی راه آهن پاسخ

    متاسفانه شاهد قوم گرائی در انتصابات در راه آهن و دولت آقای پزشکیان هستیم رفیق بازی و قوم گرائی اگر با این سرعت در بدنه دولت پیش برود آینده نامشخص خواهد بود
    قرار بود شایسته سالاری داشته باشیم به میعاد صالحی خرده گرفتید که شایسته سالاری نکرده است آیا خود در راه شایسته سالاری قدم برداشته اید
    یعنی نبودند شایسته تر اینهائی که انتصاب دادی آقای دکتر ذاکری
    چگونه شما به این نتیجه رسیدید که یک تحصیل کرده حقوق را قائم مقام خود کنید در حالی که راه آهن از مشکلات در حوزه ناوگان خود در حال فروپاشی است
    این راه درستی نبود اصلا ایشان خوب عالی از نظر اخلاق و رفتار و روابط عمومی شما چرا؟واقعا چرا؟

  • ناشناس پاسخ

    در فضای بی صاحبی کشور باید هم منتظر چنین انتصابات قومیتی و رفاقتی باشیم
    بماند که عضو جدیدهیئت مدیره راه آهن یعنی دکتر اسمائیلی هم متاسفانه هیچ تجربه عملیانی در ریل ندارند و..
    به سمت فروپاشی راه آهن می رویم وبس
    وهمچنا صدای انصابات پشت پرده با نظر آقایان (م آ )و (م س) کاملا مشهود است

  • بی کار پاسخ

    جالب است در دورهای مدیر عمل علم وصنعتی شد همه علم صنعتی ها پست گرفتند قبل از ایشون مدیر عامل شریفی بود این شریفی ها بودند که در بورس بودند
    دوره ای مدیر عامل از قوم عزیز لر بود همه لرها پست گرفتند بعد یک مشهدی آمد ونوبت به مشهدی ها رسید پس از آن یک همدانی از علم صنعت آمد و همدانی ها و شاگران ایشان پست گرفتند و حال هم یک آذری زبان آمد و....
    قرار است تا کی قوم گرائی و رفیق بازی کنیم وشایسته ها را کنار بگذاریم

  • ناشناس پاسخ

    انشالله روابط عمومی راه آهن کامنت های انتصاب های ایشان را در سایت تین که سایتی است تخصصی بخوانند و به اطلاع ایشان برسانند تا متوجه شوند که دست فرمانی که در راه آهن پیش گرفته اند آینده ای نامعلوم دارد
    واقعا یک تحصیل کرده حقوق بشود قائم مقام راه آهن اصلا باور پذیر نیست انگار خواب می بینیم
    خود ایشان هم باور نداشتند روزی قائم مقام راه آهن باشند
    چه دنیای عجیبی شده کشور عزیزمان ایران

  • ناشناس پاسخ

    حیف و حیف و حیف از آن شعفی که برای انتصاب شما آقای دکتر ذاکری راه آهنی ها کردند فکر نمی کردیم شما اینقدر ناسونالیست و قوم گرا باشید که حاضر باشید راه آهن را فدای زبان مادری خود کنید
    انتصابات شما کاملا غلط و بر پایه رفاقت و روابط و قوم کرائی و به دور از هرگون شایسته سالاری است
    راستی شنیدیم ... هم بیکاره به نظر یه جائی را براش در نظر داشته باش حداقل اون یکم راه آهن را می فهمه

  • از دوستداران راه آهن پاسخ

    خودم آذری هستم و خیلی خوب هم جناب موسوی را می شناسم باور کنید این انتخاب خوبی نیست راه آهن متضرر خواهد شد
    با چنین انتصاباتی آینده راه آهن تاریک خواهد بود
    راه آهن نیاز به فکر جدید به نفرات خلاق دارد ،نیاز به کسانی دارد که تازه نفس و باسواد باشند و برای کشور از خود ماه بگذارند
    کسانی که دکتر ذاکری انتخاب کرده است هیچ کدام این خاصیت ها را ندارند

  • ناشناس پاسخ

    به نظربهتر است به انتصاب آقای دکتر ذاکری ایراد نگیرید شاید ایشان در درک زبان فارسی مشکل دارند و لازم است که قائم مقام ایشان که نزدیک به ایشان خواهند بود به زبان آذری مسلط باشند تا امور بیشتر پیش برود و عملا نقش مترجم را بر عهده داشته باشند!!!!

  • ناشناس پاسخ

    خدا نگذرد ازآقایان "م س" و "م آ" که همچنان از سر راه آهن دست بر نمی دارند ونفرات خود را برای انتصاب به آقای دکتر ذاکری معرفی می کنند
    احتمالا باید به زودی منتظر انتصاب آقای "س ن" در صندوق پس انداز و شاید بازگشت آقای "ب آ" در معاونت ناوگان باشیم
    راه بر می گردد به تنضیمات اولیه بیست سال پیش دوستان