مدیر نام آشنای راه آهن؛ قائم مقام ذاکری شد
قائم مقام مدیر عامل شرکت راه آهن منصوب شد.
قائم مقام مدیر عامل شرکت راه آهن منصوب شد.
به گزارش تین نیوز، جبارعلی ذاکری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، میرحسن موسوی دیزجی معاون مسافری راه آهن را به عنوان قائم مقام مدیر عامل شرکت راهآهن منصوب کرد.
موسوی تحصیل کرده ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس با بیش از 28 سال سابقه راه آهنی، در مسولیت های متعدد از جمله معاون اداری مالی راه آهن تهران، مدیرکل دفتر حقوقی راه آهن، مدیرکل راه آهن آذربایجان حدود ۹ سال و بیش از هشت سال معاون مدیرعامل راه آهن در بخش مسافری و عضویت در هیئت مدیره در چند شرکت دولتی حمل و نقل ریلی را در سابقه خود دارد.
این همه تحصیل کرده مهندسی در راه آهن، اونوقت
فردی با تحصیلات حقوق خصوصی، میشود قایم مقام راه آهن می شود
حقوق خصوصی ؟!
پیش بینی میشد ایشان قائم مقام دکتر ذاکری بشوند زیرا اولین شاخص برای دکتر ذاکری آذری بودن است این ناسونالیست بازی ایشان باعث نابودی راه آهن خواهد شد اینکه قائم مقام یک سازمان کاملا فنی با شرایط ویژه کنونی یک تحصیل کرده رشته حقوق باشد واقعا جای سوال دارد و شایسته سالاری را کاملا زیر سوال میبرد واقعا دانشکده راه آهن در بیست سال گذشته یک قائم مقام مدیر عامل تربیت نکرده است آقای ذاکری خود را با این انتخاب زیر سوال برد!!!
ای کاش پدر خانوم ما هم از مدیران ارشد راه آهن بود و آذری بودیم قطعا در این دوره از راه آهن یک چیزی میشدیم
انتصاب بی ربطی بود حقوق خصوصی چه ربطی به راه آهن داره و قائم مقامی راه آهن به کجا چنین شتابان آقای دکتر ذاکری،برای تخریب راه آهن آمده اید یا برای بازسازی راه آهن داریم به دقایق ملکوتی خدا پدر صالحی را بیامرزه نزدیک میشیم و شاید همرسیده ایم
سابقه طولانی در راه آهن را ندیدی یا فقط ایراد می گیری؟
آقای ناشناس اگر به سابقه طولامی باشد همین حالا خیلی از همکاران در راه آهن هستند که هم سابقه بالاتری دارند و هم دانش فنی بالاتر از همه مهمتر مدرک دانشگاهی فنی دارند نه حقوق خصوصی پس چرا از ایشان به عنوان قائم مقام استفاده نمی شود نام نمی برم چون نام ها معمولا در کامنت ها حذف می شوند
رادر عزیز آقای دکتر ذاکری
از شما انتظار بیشتری داشتیم شما استاد د انشگاه هستید شما سابقه ریلی داشتید چطور یک حقوق خوانده و بی اطلاع از مسائل فنی راه آهن را قائم مقام خود می کنید راه آهن الان مشکل خط دارد مشکل واگن دارد مشکل لکوموتیو دارد مشکل تجهیزات سیگنالینگ و ... دارد قرار است به سمت برقی سازی برود شما چطور کسی را قائم مقام می کنید که اصلا موضوعات فنی را متوجه نمی شود صرفا چون آذری زبان است وبا شما و رییس جمهور هم زبان است ؟اینطوری می خواهید راه آهن را بسازید ؟اشتباه کردی برادر خیلی هم اشتباه کردی راه آهن که جای سعی و خطا کردن نیست برادر؟لطفا خودت استعفا بده تا فردی شجاع تر انتخاب شود.
فاجعه پشت فاجعه برای راه آهن گفتیم صالحی رفت و یک نفر از جنس راه آهن آمد اما به نظر یک نفر از جنس رفیق بازی و هم شهری بازی و از جنس مافیای پدر خوانده ها آمده است اگر قرار است در راه آهن را تخته کنید راه حل های ساده تری هم داریم نیاز نیست اینطوری راه آهن را نابود کنید واقعا چی در این فرد دیدید ؟یک حقوق خوانده بشود قائم مقام راه آهن آنهم با سابقه بدون هیچ پرونده درخشان کاری؟؟؟
خوشحال بودیم که قراره تغییرات مثبتی در راه آهن پیش بیاید اما حیف که باید بگوئیم خدا پدر دکتر صالحی را بیامرزد
مدیر کل رفاه یک مالی چی که از رفاه چیزی نمی داند معاون توسعه منابع یک حراستی با لیسانس پولی معاون سرمایه گذاری یک تاکسی برگشتی با مدرک دکترای فیک ،مدیر کل راه آهن تهران یک بازنشسته ...،مدیر کل ارتباطات یک شخص بدون تعصب به راه آهن و....
با اینها قراره راه آهن را بسازی آقای دکتر ذاکری ؟؟/
بهتر بود تیتر می زدید مدیر نام آشنای آذری زبان و همشهری دکتر ذاکری قائم مقام ایشان شد
اینطوری حق مطلب ادا میشد
بعد از انتصاب های هفته های اخیر در راه آهن این انتصاب به نظر برای تکمیل فاجعه راه آهن بود خدا به خیر کند قرار است یک حقوق خوانده در مورد واگن و لکوموتیو و تاسیسات رو به مرگ راه آهن تصمیمات مهم و تاثیر گذار بگیرد
با سلام
متأسفانه در راه آهن فقط یک جابجایی داخلی صورت گرفته است و نقی با تقی جاهاشون عوض شده و هیچ امیدی به تغییرات نیست
چقدر تحولاتی عظیم و شگرف بیخود نیست مملکت صد سال عقب افتاده وقتی اینها در سطح مدیریت باشند وضع همینه آقای ذاکری همشهری گری خوبه اما نه تو این جا عملکرد این آقا 2از 20است در بخش مسافری ......باز صالحی هرچی بود اینقدر ضایع نبود
انتصاب ها رو ببینید ...و... و...، وقتی مالواجرد بشه وزیر باید هم اینها سوارباشن اونم بعد سالها مشکل سازی
توی تا آرامی ها از پنجره خیابون رو میدیدم که جوانها چطور با حرص تمام اموال عمومی رو آتش میزدندفکر نمی کنیدعقده های جوانان بخاطر این انتصابات قومیتی وغیرتخصصی است یکی حراستیه یکی نبریزیه یکی رو آقا محسن سفارش کرده برگرده ... خدایا دقیقاً کی تموم میشه این بساط
به نظر بنده میعاد صالحی ازمون و خطاش پس داده بود باید ابقا میشد..
روی صحبت من با دکتر ذاکری نیست روی صحبت من با خانوم وزیر خانوم صادق است که گفت شایسته سالاری در وزارت خانه من حرف اول را می زند خانوم صادق به مصداق نام خود حداقل صادق می بودید این انتصابات در راه آهن را رویه شایسته سالاری می بیند اگه بله؟که دیگر حرفی نیست این شما و این فاز جدید نابود کردن راه آهن با کارگردانی...وتهیه کنندگی برادران پشت پرده صنعت ریلی که در راس آنها آقای م س حضور دارد
به نظر من دانشکده راه آهن را تعطیل کنید بهتره وقتی استاد تمام دانشکده راه آهن به فارغ التحصیل های اون دانشکده اعتماد نمی کنه و یک دارنده مدرک حقوق خصوصی را قائم مقام راه آهن می کنه خب دیگه برای چی باید این دانشکده خروجی داشته باشه مگر اینکه بخواهید یک فوق لیسانس خط ریلی را قاضی دادگستری بکنید؟؟؟
ایشان همه نفرات خود را قبل ار قائم مقام شدن منصوب کردند به نام دکتر ذاکری و بعد هم قائم مقام شدند که کسی نگوید دوستان خود را منتصب کرده اند نشان می دهد باهوش است یا بهتر بگوئیم درسهای خوبی از پدر خانوم مرحومش آموخته است
عقبه ریلی آقای موسوی دیزیچی و رانت ... و ... برای همه راه اهنی ها کاملا روشنه
برای راه اهن واقعامتاسفم
ای کاش دکتر صالحی همونطور که بیرانوند را برکنار کرد (که البته دوباره برگشته) آقای موسوی را هم کنار میگذاشت. البته همه اونهایی که تو این سه سال به درستی از راه آهن کنار گذاشته شده بودند دارن برمیگردند.... انا لله و انا الیه راجعون
واقعا ارتباط رشته حقوق خصوصی با یک دستگاه کاملا تخصصی را لطفا تشریح بفرمایید.
چرا تصمیمات اینگونه است؟
محل تربیت و رشد جناب دکتر ذاکری، دانشکده مهندسی راه آهن بوده،
ولی جالب اینجاست که هیچ یک از انتصابات ایشان از دانشکده ای که خود ۲۳ سال آنجا رشد و پرورش و اعتلا یافته، نیست.
یعنی ایشان به عملکرد خود و همکارانشان در آن دانشکده هیچ اعتقادی ندارند.
متاسفانه شاهد قوم گرائی در انتصابات در راه آهن و دولت آقای پزشکیان هستیم رفیق بازی و قوم گرائی اگر با این سرعت در بدنه دولت پیش برود آینده نامشخص خواهد بود
قرار بود شایسته سالاری داشته باشیم به میعاد صالحی خرده گرفتید که شایسته سالاری نکرده است آیا خود در راه شایسته سالاری قدم برداشته اید
یعنی نبودند شایسته تر اینهائی که انتصاب دادی آقای دکتر ذاکری
چگونه شما به این نتیجه رسیدید که یک تحصیل کرده حقوق را قائم مقام خود کنید در حالی که راه آهن از مشکلات در حوزه ناوگان خود در حال فروپاشی است
این راه درستی نبود اصلا ایشان خوب عالی از نظر اخلاق و رفتار و روابط عمومی شما چرا؟واقعا چرا؟
در فضای بی صاحبی کشور باید هم منتظر چنین انتصابات قومیتی و رفاقتی باشیم
بماند که عضو جدیدهیئت مدیره راه آهن یعنی دکتر اسمائیلی هم متاسفانه هیچ تجربه عملیانی در ریل ندارند و..
به سمت فروپاشی راه آهن می رویم وبس
وهمچنا صدای انصابات پشت پرده با نظر آقایان (م آ )و (م س) کاملا مشهود است
جالب است در دورهای مدیر عمل علم وصنعتی شد همه علم صنعتی ها پست گرفتند قبل از ایشون مدیر عامل شریفی بود این شریفی ها بودند که در بورس بودند
دوره ای مدیر عامل از قوم عزیز لر بود همه لرها پست گرفتند بعد یک مشهدی آمد ونوبت به مشهدی ها رسید پس از آن یک همدانی از علم صنعت آمد و همدانی ها و شاگران ایشان پست گرفتند و حال هم یک آذری زبان آمد و....
قرار است تا کی قوم گرائی و رفیق بازی کنیم وشایسته ها را کنار بگذاریم
انشالله روابط عمومی راه آهن کامنت های انتصاب های ایشان را در سایت تین که سایتی است تخصصی بخوانند و به اطلاع ایشان برسانند تا متوجه شوند که دست فرمانی که در راه آهن پیش گرفته اند آینده ای نامعلوم دارد
واقعا یک تحصیل کرده حقوق بشود قائم مقام راه آهن اصلا باور پذیر نیست انگار خواب می بینیم
خود ایشان هم باور نداشتند روزی قائم مقام راه آهن باشند
چه دنیای عجیبی شده کشور عزیزمان ایران
حیف و حیف و حیف از آن شعفی که برای انتصاب شما آقای دکتر ذاکری راه آهنی ها کردند فکر نمی کردیم شما اینقدر ناسونالیست و قوم گرا باشید که حاضر باشید راه آهن را فدای زبان مادری خود کنید
انتصابات شما کاملا غلط و بر پایه رفاقت و روابط و قوم کرائی و به دور از هرگون شایسته سالاری است
راستی شنیدیم ... هم بیکاره به نظر یه جائی را براش در نظر داشته باش حداقل اون یکم راه آهن را می فهمه
خودم آذری هستم و خیلی خوب هم جناب موسوی را می شناسم باور کنید این انتخاب خوبی نیست راه آهن متضرر خواهد شد
با چنین انتصاباتی آینده راه آهن تاریک خواهد بود
راه آهن نیاز به فکر جدید به نفرات خلاق دارد ،نیاز به کسانی دارد که تازه نفس و باسواد باشند و برای کشور از خود ماه بگذارند
کسانی که دکتر ذاکری انتخاب کرده است هیچ کدام این خاصیت ها را ندارند
به نظربهتر است به انتصاب آقای دکتر ذاکری ایراد نگیرید شاید ایشان در درک زبان فارسی مشکل دارند و لازم است که قائم مقام ایشان که نزدیک به ایشان خواهند بود به زبان آذری مسلط باشند تا امور بیشتر پیش برود و عملا نقش مترجم را بر عهده داشته باشند!!!!
خدا نگذرد ازآقایان "م س" و "م آ" که همچنان از سر راه آهن دست بر نمی دارند ونفرات خود را برای انتصاب به آقای دکتر ذاکری معرفی می کنند
احتمالا باید به زودی منتظر انتصاب آقای "س ن" در صندوق پس انداز و شاید بازگشت آقای "ب آ" در معاونت ناوگان باشیم
راه بر می گردد به تنضیمات اولیه بیست سال پیش دوستان
آقای ن که رسما آمد. اوضاع رو به ویرانی است
ایشابعدد از توفیق در آذربایجان به عنوان مدیر نمونه عملیات الان بیش از ۸ سال است که معاون مدیر عامل و منتخب ۵ مدیر عامل با سلایق مختلف در این سمت فعالیت دارند و موفقترین مدیر در این دو بخش عملیات بودند
و این بهترین انتخاب در راه آهن به شمار میاید
نگران نباش برات یه پست در نظر گرفته اگه میتونی چند تا از عملکرد مشعشع ایشون را نام ببر عزیزم
عین این کامنت را در پست دیگری درباره جناب قایم مقام،
با اسم رمضانی آورده اید.
کم حافظه بودن خصیصه بعضی هاست
از تمام کارکنان راه آهن آذربایجان بپرسید ببینید چقدر دستاوردهای خوبی داشتند و همه دوستش دارند
در دوره کرونا در بخش عملیات عملکرد فوقالعاده داشتند مورد تقدیر وزیر و ریس جمهور قرار گرفتند
بهتر است دورا ن ۱۷ سال مدیریت در بخش عملیاتی موفق ایشان مورد توجه باشد
بهترین انتصاب بود دکتر ذاکری عزیز
دوست من معلومه که همشهریا باید دوستش داشته باشند ضمنا ایشون زمان کرونا آذربایجان تشریف نداشتند
مگر نگفتید ۸ ساله معاون هستند
پس در کرونا آذربایجان نبودند که مورد تقدیر رییس دولت قرار گیرند
تغاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان!
میعاد صالحی راه آهن بلد نبود مدیریت نداشت اما حداقل قران رو حفظ بود این آقا که نه اون دوتای اول را بلده ونه میتونه قرآن را از رو بخونه
واقعا هرجی فکر میکنم متوجه نمیشم چرا این؟
صرفا چون همشهریه و زبان آذری را بلده ؟؟
این کل خدمتش را توی سالن های ورزشی راه آهن داشته فوتسال بازی می کرده یهو میشه قائم مقام
شانسم چیز خوبیه والله
باسلام
چرا این دوستانی که نمیشه اسم برد ولی از دور سالها است دارند راه آهن را کنترل می کنند و برای خود وچند نسل خانواد ه خود از راه آهن کنده اند و برده اند ول کن این سازمان مفلوک نیستند
چرا کسی در این کشور به سالها نفوذ و فساد اینها رسیدگی نمی کند
و همچنان شاهد هستیم که اعوان وانصار اینها در راه آهن پست می گیرند که حافظ منافع ایشان باشند
کی قرار است راه آهن آزاد شود و راه آهنی نفس راحت بکشد و زندگی کند در قبال زحمتی که میکشد
میعاد صالحی همه چیزش ایراد داشت اما همینکه دست اینها را قطع کرده بود دمش گرم
دانشکده راه آهن در تمام مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های خط،بهره برداری،سیگنالینگ،و... دانشجو می پذیرد و فارغ التحصیل بیرون می دهد
و آنوقت یک درس خوانده حقوق میشود قائم مقام راه آهن هر جای دنیا اینو بگی میگن اینجا رسما دارالمجانین است
یعنی توی استاد دانشگاه خودت هم جائی را که اونجا درس میدی را قبول نداری
عجب داستانی است کشور ما
انوقت میگیم چرا فرار مغز ها داریم تا این ها پست میگیرند باید هم فرار مغزها داشته باشیم
طرف با کارگری در راه آهن شروع کرده توی همین راه آهن کار نکرده درس خونده داماد یه مقام راه آهن شده رسیده به قائم مقامی ،واقعا کجای دنیا اینطوری میشه ؟؟
سوابق عملی و تجربیات شایسته آقای موسوی در راه آهن بسیار چشم گیر و مثمر ثمر خواهد بود مطمئنا. احتمالا یک عده از روی عدم آشنایی با توانمندیهای آقای موسوی و بعضی ها نیز از روی تنگی نظری ساز مخالف می زنند. امید دارم که به زودی و با مشاهده توانمندیهای ایشان در تغییرات اساسی در ساختار راه آهن، نظر همه مخالفان نیز نسبت به این انتصاب عوض خواهد شد.
خانوم محدث چند سال سابقه ریلی داری؟اگه میتونی چند تا از این سوابق موفق ایشان و کارهائی که کرده اند را فقط نام ببر
سر کار خانوم ما که سی ساله ایشون را می شناسیم اینها که شما می فرمائید را ندیدیم اگه ممکنه چند تا از سوابق علمی و تجربی ایشون را فقط نام ببرید ایشون به عنوان یک دوست با اخلاق حسنه مورد تائید است اما این جایگاه شایسته ایشون نیست اما تا دلت بخواد خوب فوتبال بازی میکنه
خانم محدث (اگر مستعار نباشد)
کدام مدیر تونسته تحول ایجاد کند که ایشان دومی باشد
معلوم نیست اینهمه عقده در مورد ترک زبانها و تبریزی ها چه معنی داره؟ باعث تأسفه واقعا".
کی درباره قومیت آذری زبانان عزیز حرف زد؟!
حرف درباره تخصص و مدرک تحصیلی است.
لطفا فیلم را هندی نفرمایید
راه آهن خیلی وقته تمام شده کارش حداقل آبرو داری کنید یه آدمهایی بزارید که کلاس کار حفظ شود کسانی که همیشه روی کار بوده آن که بوده اند و وضعیت این است خوب اگر می خواهید پیشرفت کنید باید نیروهایی که بهشون موقعیت تصمیم گیری داده نشده سمت بگیرند و اونا بیان روی کار. انگار که این قدرت دایره اش محدود به اینهاست که واردش شده اند و به انحنای مختلف فربه تر می شوند. متاسفم به مملکت فروخواهید پاشید این قاعده با بی سوادی, تبعیض و غیر شایسته سالاری عمل کردن هست. حیف ایران و حیف خیلی چیزها.
جمع دوستان قدیمی مجددا جمع شد ایشان با آقای ن ب و س ن و با حمایت آقای م س و آقای م آ دوباره شروع میکنند به تصمیم گیری در خصوص آینده رو به زوال راه آهن و تامین شرکت های تحت پوشش