| کد خبر: 262823 |

بهره برداری از قطعه اول جاده بافق به بهاباد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان بافق قطعه اول جاده بافق به بهاباد به طول ۶ کیلومتر را افتتاح کرد.

تین نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان بافق قطعه اول جاده بافق به بهاباد به طول ۶ کیلومتر را افتتاح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، میزان سرمایه گذاری برای این طرح ۴۵۰ میلیارد ریال است که توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تامین اعتبار شده است. اجرای این طرح که ۱۸ماه به طول انجامید امروز ۵ شنبه ۲۰ مهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان بافق به بهره برداری رسید.

وزیر تعاون همچنین از مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران این شهرستان بافق بازدید کرد.

مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بافق جزو مصوبات سفر دولت نهم و دهم به استان یزد بوده و در زمینی به مساحت ۳۸ هزار مترمربع ایجاد شده است.

عملیات اجرایی این طرح از سال ۸۹ آغاز و طی سال های ۸۹ تا ۹۹ جمعا مبلغ ۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی جهت حصارکشی، انشعابات آب و برق، احداث سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی تخصیص و جذب شد.

در سال ۹۶ لغایت ۹۹ نیز مبلغ ۲۳ میلیارد ریال از محل مسوولیت اجتماعی شرکت سنگ آهن بافق بابت تجهیز سالن چند منظوره، فضاهای الحاقی، فنس کشی زمین چمن مصنوعی و اجرای شبکه گاز مجموعه هزینه شد.

این مجموعه در بیرون از شهر بافق و در مسیر شرکت های فولاد، سنگ آهن و صنایع این شهرستان واقع شده و با توجه به احداث مسکن شرکت سنگ آهن و توسعه شهر به سمت این مجموعه از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار شده است.

مجموعه ورزشی بافق دارای یک سالن چند منظور است که با تجهیز و اصلاح نواقص برقی قابل بهره برداری و استفاده کارگران و مردم شهرستان است. این مجموعه دارای یک زمین چمن مصنوعی بوده که با تجهیز آن به برج نور و تاسیس رختکن و سرویس های بهداشتی، قابل بهره برداری است.

با توجه اینکه در این شهرستان سالن های پذیرایی جهت برگزاری مراسم ازدواج به میزان مورد نیاز وجود ندارد و جمعیت بالای کارگری نیز در این شهرستان ساکن هستند و اکثر این کارگران یا فرزندان کارگران شهرستان در شرف ازدواج هستند، راه اندازی تالار مراسم ها در این مجموعه علاوه بر رفع کمبود شهرستان، محل مناسبی برای درآمدزایی آن نیز هست.

احداث استخر، اماکن رفاهی و تفریحی، محوطه سازی و فضای سبز هم چنین سوئیت های اسکان کارگران کشور، با توجه به توریست پذیری شهرستان نیز یکی از الزمات این مجموعه می باشد.

لازم به ذکر است در سال ۹۳ قول تکمیل این مجموعه توسط شرکت سنگ آهن بافق از سوی وزیر وقت به مردم شهرستان بافق داده شد و این امر طی صورتجلسه ای نیز به امضای وزیر و حاضرین در جلسه رسید، لیکن تاکنون این امر محقق نشده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.