بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ انجام بیش از 3هزار نفر ساعت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی رزن

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رزن از انجام بیش از سه‌هزار و 300 نفر ساعت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان در تیرماه امسال خبر داد.

انجام بیش از 3هزار نفر ساعت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی رزن
تین نیوز

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رزن، بابیان این‌که این گشت‌ها به شکل مستمر و با حضور راهداران پرتلاش این اداره انجام می‌شود، فزود: این گشت‌ها به شکل روزانه و در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و راه‌های روستایی شهرستان رزن انجام‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، علی علی‌اکبری بر تداوم فعالیت راهداران تاکید و گفت: عملیات راهداری محدود به زمان بارندگی نیست و حضور گشت‌های راهداری با چراغ گردون روشن در جاده‌ها موجب قوت قلب کاربران راه و موجب افزایش ایمنی راه است.

 رییس راهداری رزن در ادامه به دیگر فعالیت‌های انجام‌شده این اداره در تیرماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت چهار مورد دوربرگردان، سرعت‌گاه و پارکینگ نیز در جاده‌های تویسرکان احداث و هفت‌کیلومتر از راه‌های این شهرستان روکش آسفالت شده‌اند.

علی‌اکبری با تاکید بر این‌که در سطح جاده‌های شهرستان رزن، اقدامات بسیار موثری در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها به‌منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای انجام‌شده است، یادآور شد: در تیرماه امسال لکه‌گیری راه‌های آسفالته به میزان دو هزار و 300‌مترمربع، پاک‌کردن تنظیم قنوها با گریدر به میزان حدود 10‌کیلومتر و اصلاح قیرزدگی درراه‌های آسفالته به طول هزار و 200 مترمربع انجام‌شده است.

 این مسئول در ادامه رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، تعریض پیچ، رگلاژ راه‌های شنی، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، پاک‌سازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله و حمل مصالح جهت عملیات راهداری را از دیگر اقدامات انجام‌شده در تیرماه سال 97 برشمرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.