| کد خبر: 257331 |

سلفچگان هم آسفالت دار شد

کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان با ظرفیت تولید ۱۶۰ تن برساعت، درروستای خرم آباد بخش سلفچگان، به بهره برداری رسید.

تین نیوز

 

حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل این اداره از نصب و راه اندازی کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان خبرداد و گفت: با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیاردریال کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان با ظرفیت تولید ۱۶۰ تن برساعت، درروستای خرم آباد بخش سلفچگان، نصب و به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، زنجیرانی فراهانی در تکمیل خبر فوق گفت: با عنایت به گستره فعالیتهای اداره کل متبوع درحوزه نگهداری راه و تعدد کارگاههای عمران جاده ای، که به طورمتوسط درهر ۱۵ کیلومتر یک کارگاه درطول راههای استان درحال فعالیت است، تسریع درتهیه مصالح جاده ای دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و پیگیری های مستمر وهماهنگی با سازمان متبوع وکسب موافقتهای استانی، نسبت به تهیه ونصب کارخانه آسفالتی با ظرفیت اسمی تولید ۱۶۰ تن برساعت، درروستای خرم آباد بخش سلفچگان اقدام شد.

زنجیرانی فراهانی با توضیح این مطلب که کارخانه آسفالت مذکور از جمله اموال اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان بوده است عنوان کرد: پس از جابجایی دستگاههای این کارخانه به روستای خرم آباد بخش سلفچگان، به دلیل عدم فعالیت کارخانه طی چندسال گذشته، نسبت به خرید تجهیزات و اورهال آن اقدام شد.

وی افزود: بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال جهت جابجایی، تجهیز و اورهال کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم با یادآوری این مهم که دروهله نخست، ظرفیت تولید این کارخانه جهت بهسازی محورهای جاده ای  بخش سلفچگان( قم- نیزار، سلفچگان- دلیجان، قم- راهجرد و...) مورد استفاده  قرار می گیرد ، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت تولیداین کارخانه در تامین نیازهای استانی، درصورت اعلام نیاز، کارخانه قادر به تامین مصالح جاده ای استان مرکزی و شهرستان دلیجان است.

زنجیرانی فراهانی با بیان آنکه کارخانه آسفالت راهداری سلفچگان در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار درروستای خرم آباد بخش سلفچگان راه اندازی شده، اظهار داشت: این کارخانه مجموعه ای از استخر قیر با ظرفیت ۴ هزار تن، دستگاه سنگ شکن، ساختمان اداری و ... را شامل می شود.

وی دربخش دیگری از این خبر به اشتغال زایی، طرح راه اندازی کارخانه پرداخت و تصریح کرد: فعالیت این کارخانه موجب اشتغال ۴۰ نفر به طور مستقیم و بیش از یکصد نفر به صورت غیر مستقیم می شود.

زنجیرانی فراهانی درخاتمه ضمن ابراز تشکر از اهالی روستای خرم آباد بخش سلفچگان که درتمامی مدت راه اندازی این کارخانه اسفالت تعامل و همکاری خوبی با مجریان پروژه داشته اند عنوان کرد: عملیات اجرایی راه اندازی کارخانه، درقالب جانمایی، نصب، تجهیز، اورهال و ...از اسفندماه سال گذشته آغاز  شده بود.   

ارزش روز این کارخانه بالغ بر دوهزار میلیارد ریال( ۲۰۰ میلیارد تومان) است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.