◄ دلیل کاهش 40 درصدی بودجه شرکت ساخت چه بود؟
امسال با 43 درصد کاهش بودجه مواجه هستیم که کاهش چشمگیری است. البته در جای دیگری این اعتبار دیده شده، که اگر تامین شود، عملاً کاهش نخواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور گفت: به دلیل اینکه امکان فاینانس در طرحهای توسعهای بیشتر است، رویکرد سازمان برنامه و بودجه کاهش ردیف بودجه این طرحها بوده است.
به گزارش خبرنگار تیننیوز، خیرالله خادمی در نشست مطبوعاتی که در دومین نمایشگاه حملونقل، راهداری، راهسازی و صنایع وابسته با اشاره به کاهش ردیف بودجه شرکت ساختوتوسعه زیربناهای کشور تاکید کرد: امسال با 43 درصد کاهش بودجه مواجه هستیم که کاهش چشمگیری است.
او تاکید کرد: البته در جای دیگری این اعتبار دیده شده، که اگر تامین شود، عملاً کاهش نخواهیم داشت.
معاون وزیر راهوشهرسازی درباره وضعیت آزادراه تهران-شمال نیز گفت: پیشرفت فیزیکی قطعه اول آزادراه تهران_شمال، پیشرفت 88 درصدی داشته است.
خادمی با اشاره به اینکه همکاری خوبی با بنیاد مستضعفان در آزادراه تهران-شمال داریم، گفت: با شروع قطعه 2 آزادراه، امیدواریم اختلاف در صورت وضعیتها برطرف شود. آنها ادعا میکنند که به اندازه وزارت راه منابع مالی آوردهاند.
معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه تمامی مطالعات مترو مسیر تهران-پردیس به طور کامل انجام شده بود، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل محدودیتهای مالی این پروژه بلافاصله بعد از شروع شدن حذف شد.