بازدید سایت : ۴۸۰۴۴
| کد خبر ۲۹۵۶۳۷
کپی شد

◄ تضییع حقوق رانندگان اسنپ/ مسافران بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کنند

برخی از مسافران پس از پایان سفر، بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کنند.

تضییع حقوق رانندگان اسنپ/ مسافران بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کنند
تین نیوز |

رانندگان تاکسی های اینترنتی از پرداخت نکردن کرایه توسط تعدادی از مسافران این تاکسی ها پس از رسیدن به مقصد خبر داده و با راه اندازی کارزار اینترنتی خواستار جلوگیری از تضییع حقوق خود شده اند.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ رانندگان اسنپ شاکی شدند؛ پرداخت کرایه باید پیش از شروع سفر انجام شود

به گزارش تین نیوز، در این کارزار که در مدت کوتاهی پس از راه اندازی به بیش از هفت هزار امضا رسیده و خطاب به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، رئیس اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی و مدیران عامل شرکت های تاکسی اینترنتی نوشته شده، آمده که برخی از مسافران پس از پایان سفر، بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کنند و متاسفانه حتی وقتی این موضوع را به پشتیبانی شرکت ها گزارش می دهیم، با پاسخ هایی مثل "کرایه پرداخت شده است" مواجه می شویم؛ در حالی که این موضوع حقیقت ندارد.

رانندگان تاکسی های اینترنتی خاطرنشان کرده اند که با وجود پیگیری های مکرر، نه تنها هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته، بلکه در بسیاری موارد گزارش های ما نیز نادیده گرفته می شود. آنها می گویند: این موضوع تنها به حقوق مالی ما مربوط نمی شود، بلکه به شأن و امنیت کاری ما نیز گره خورده است.

آنان از مسئولان محترم ناظر بر تاکسی های اینترنتی درخواست کرده اند با جدیت پیگیر این مسئله باشند تا از ادامه این روند ناعادلانه جلوگیری شود.

 

متن کارزار رانندگان تاکسی های اینترنتی به شرح زیر است: 

وزیر محترم کشور

رئیس محترم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان

رئیس محترم اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی

مدیران عامل محترم شرکت های تاکسی اینترنتی

سلام؛

ما جمعی از رانندگان تاکسی های اینترنتی (مانند اسنپ، تپسی و...) با مشکل جدی ای مواجه هستیم که هر روز بیشتر از قبل، معیشت و انگیزه ما را تهدید می کند. برخی از مسافران پس از پایان سفر، بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کنند و متاسفانه حتی وقتی این موضوع را به پشتیبانی شرکت ها گزارش می دهیم، با پاسخ هایی مثل "کرایه پرداخت شده است" مواجه می شویم؛ در حالی که این موضوع حقیقت ندارد.

ما رانندگان تاکسی های اینترنتی، بارها و بارها از شرکت های مربوطه مثل اسنپ و تپسی درخواست کرده ایم تا ساز و کاری مؤثر برای جلوگیری از تضییع حقوق مان در برابر مسافرانی که کرایه سفر را پرداخت نمی کنند، ایجاد کنند. متأسفانه با وجود پیگیری های مکرر، نه تنها هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته، بلکه در بسیاری موارد گزارش های ما نیز نادیده گرفته می شود.

مسافری که بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کند، نه تذکری می گیرد، نه محدود می شود و نه هیچ مسئولیتی متوجه اوست. در حالی که راننده، که وقت، هزینه و انرژی اش را صرف این سفر کرده، باید از جیب خودش خسارت ببیند.

شرکت ها بارها قول رسیدگی داده اند اما در عمل، نتیجه ای حاصل نشده و رانندگان همچنان قربانی بی توجهی و سهل انگاری هستند.

عدم وجود ساز و کار مناسب برای اطمینان از پرداخت کرایه، باعث سلب اعتماد و امنیت شغلی رانندگان شده و راه را برای سوءاستفاده باز گذاشته است. ما از مسئولین و شرکت های مربوطه درخواست داریم که:

۱. امکان اجباری شدن پرداخت آنلاین قبل از شروع سفر برای رانندگانی که تمایل دارند، فراهم شود.

۲. ساز و کاری دقیق، شفاف و منصفانه برای پیگیری شکایات در زمینه عدم پرداخت کرایه ایجاد شود.

۳. جریمه و محدودیت برای مسافرانی که سابقه عدم پرداخت دارند، در نظر گرفته شود تا دیگران نیز عبرت بگیرند.

این موضوع تنها به حقوق مالی ما مربوط نمی شود، بلکه به شأن و امنیت کاری ما نیز گره خورده است. از مسئولان محترم ناظر بر تاکسی های اینترنتی خواهشمندیم که با جدیت پیگیر این مسئله باشند تا از ادامه این روند ناعادلانه جلوگیری شود.

شروع کارزار: ٢٦ فروردین ١٤٠٤
پایان کارزار: ٠١ فروردین ١٤٠٥
از طرف: رانندگان تاکسی های اینترنتی
هشتگ رسمی: #اسنپ_تپسی
نویسنده: محمدامین حیدری

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اکبر پاسخ

    خداوکیلی نرخ کرایه اسنپ خیلی کم هستش.بعنوان مثل ۴نفرافغانی با۳نفربچه کوچک مسیری انتخاب میکننداسنپ میزنه ۴۰۰۰۰هزارتومان ۹۰۰۰هزارتومان برمیداره میشه ۳۱هزارتومان آیا این انصاف هستش.

  • آریا پاسخ

    اسنپ و تپسی واقعا به راننده ها ظلم می کنند

    • ناشناس

      یک مسافر فوقش یکبار کایه نداد ولی وقتی میبینند تعداد شکایات از یک مسافر زیاد هست باید حساب اون مسافر با اون کد ملی بسته بشه

  • ابراهیم‌پورکیوانی پاسخ

    سلام ما ملتی هستیم که در جهان سوم هم جهان سومم مسافر بیشعوری که برای کرایه ۴۰ تومانی به خودش این اجازه را می‌دهد که پرداخت نکنید ودر برود باید چیگفت یادمان باشد ما می‌رویم رستوران به نگهبان انعام میدیم کارواش انعام میدیم لباس می‌خریم پولش را با افتخار میدیم به سوپری میریم همینطور پس چرا به کرایه تاکسی می‌رسیم می‌خواهیم در بریم کاری میکنن که آدم شرمنده یک سری مسافر با شخصیت بشه واقعا چرا نداری مثل مرد بگو ندارم نه اینکه لینک جعلی درست کنی یا در بری

  • مجید پاسخ

    باعرض سلام بدبختراز راننده اسنپ نیست شرکت هیچ استهلاکی ندارد کمسیون کم می‌کنه تازه مالیاتی که خود شرکت به دولت بده از راننده کم می‌کنه بااین کرایه مزخرف که کمتر از اتوبوس واحد برامسافر میفته خداسزاتونو بده ماهم زن بچه داریم بااین مخارج

  • ناشناس پاسخ

    سلام به همکاران عزیز این شرکتها باعث جمع شدن اژانسهانون یک عده رواجرکردن کرایه های ریالی خرج دلاری پورسانت بالامسافرهم که کرایه نده واقعاچی میشه من خیلی بابت کرایه های پایین اعتراض کردم الکی میگن مابفکرشماهستیم

  • بهمن پاسخ

    باید اسنپ و تپسی قبل از اینکه خدماتی انجام دهد باید هزینه اش را دریافت کند کمیسیون خود را کسر کند وباقیمانده را به راننده پرداخت نماید دراینصورت دیگر شاهد اینگونه دزدی ها نخواهیم شد

  • علی شیرخدا پاسخ

    شورشو درآووردن دیگه،عه،بامسافر که نمیشه درگیر شد ،به اسنپ هم گزارش میدی ۷۲ ساعت دیگه واریز میکنند ،خوب اگه ۳روز دیگه میخواستم که امروز کار نمی‌کردم .بی برنامگی وبی مدیریتی بیداد می‌کنه وجدی ا هم مالیات بر ارزش افزوده اضافه کردند 😏😏😏😏فردا قبض آب وبرق مدیران اسنپ هم باید رانندگان بدن😡

  • م پاسخ

    سلام اسنپ و دیگر تاکسی‌های ایندنت خیلی به رانندگان اجحاف میشه کرایه کم درصد بالا مقصد اشتباه و خیلی موارد دیکه از مسافران بصورت لحظه ای م شده خوبه همه اطلاعات مسافران رو داشته بلسه کرایه نمیدن و میتونه خیلی خطرناک باشه

  • معصومه دهنوخلجی پاسخ

    واقعا ظلم میشه در حق ما من از صبح یک سفر گرفتم چند مسیر داشته و ۴۵ دقیقه هم توقف خانم نه پولی پرداخت کرده نه هیچ
    گفته میرم پول نقد بیارم رفت دیگه هم نیومد گوشیش و هم جواب نداد چرا رسیدگی نمیشه من چه گناهی کردم چهار ساعت با این سفر بودم تو این همه ترافیک هیچ کس مسوولیت قبول نمیکنه و حق من ضایع میشه فقط آدم میخواد بشینه گریه که از این همه بی مدیریتی یک فکری به حال این مشکل بکنید

  • محمد مولایی پاسخ

    بسیار پشتیبانی ضعیفی دارد بصورت تلفنی جوابگو نیستند در هر لغو سفر راننده را مقصر می‌دانند سفر خدماتی بوده طبق قانون لغو کردم جریمه شدم لطفاً به فکر ما راننده نیز هم باشید

  • بینام پاسخ

    سلام اسنپ قبل از این که کمیسیون رو از راننده کم کنه باید از پرداخت کرایه توسط مسافر مطمعن بشه تازه وقتی گزارش عدم پرداخت کرایه توسط مسافر رو ثبت میکنی یه پیام برات میاد و بقیه کشک متاسفم برای اسنپ

    • مهرداد

      دو نفر زن بهمراه یه اقا در ساعت ۳ شب درخواست ماشین دادند و از طاق بستان سوار شدن و دو زن در یه مجتمع پیاده شدند و اقایی که باهاشان بود در جای دیگه ایی پیاده شد و کرایه انها ۱۰۰ هزار بود و قرار شد فردا پرداخت کنند ولی نکردند و هر چه هم به اسنپ توضیح دادم تاثیری نداشت و صد هزاری که ندادند مهم نیست و مهم ۲۰ درصدی است که اسنپ برداشت از پول گرفته نشده...اسنپ فقط راننده را میشناسد چون راننده زیر مشتش است و گوش به حرف حق راننده نمیده چون بیست درصد خودش را میخواهد از هر ۵ ماشینی که در اسنپ کار میکنتد دقیقا یک ماشین گویی تعلق به اسنپ دارد...قیمت ها اخر ظلم است و اسنپی ها اخر ظالم های خدانشناس

  • احمد پاسخ

    سلام. کرایه اسنپ خیلی پایین. برای راننده به صرفه نیست. اما برای مسافر به صرفه است.
    ما راننده های اسنپ در حقمون داره ظلم میشه. اسنپ کمیسیون خودشو در هر قیمت کرایه برمی‌دارد. اما راننده باید با کرایه پایین و استهلاک زیاد کار کند.
    هیچکس هم جوابگو نیست.
    باید در نرخ کرایه‌ها تجدید نظر کنند .با این تورم ویرانی کرایه ها خیلی پایین هست.

  • محمد.ب پاسخ

    رانندگان محترم حرف های شما کاملاً درسته بهترین راهکار اینه که با اسنپ و تپسی همکاری نکنید تا مسافر و راننده بابت کرایه توافق کنند
    تاکسیهای اینترنتی شما رو استثمار میکنند و با استفاده از سرمایه شما بیشترین سود رو می برن

  • ارتان پاسخ

    سفر نرید‌ اسنپ‌ فقط‌ به‌ نفع‌ خود‌ و مسافر تلاش‌ میکنه بنده‌ شش‌ ماه‌ کار کردم‌ فقط‌ ماشینم‌ از بین‌ رفت
    اسنپ‌ هری‌ خخخخخخخ

  • ناشناس پاسخ

    تازه مسافر تماس میگیره سفرمنو لغو کن من یاد ندارم لغو کنم اسنپ راننده رو جربمه میکنه اگر هم تماس میگیریم اپراتور جواب میده که سفر شما غیرمجاز بوده

  • ناشناس پاسخ

    اولا راننده درگیر کرایه مسافر نباشه، دوما خود شرکت های اسنپ یا دیگر شرکت های تاکسی اینترنتی مبلغی رو به عنوان شارژ یا ودیعه بعنوان مجوز اخذ درخواست تاکسی اینترنتی در دستور کار قرار بدهند طوریکه از مبلغ هر سفر مسافر بیشتر باشه و شرکت ها در صورت زرنگ بازی مسافر از مبلغ شارژ موجود در حساب مسافر با راننده طرف حساب تسویه کرده و تا شارژ مجدد حساب توسط مسافر خاطی خدمات مربوطه را از وی سلب کنند

  • علی پاسخ

    تعدادی از مسافران پیدا و کرایه پرداخت نمی‌کنند برای من هم چندین بار پیش آمده و به اسنپ گزارش دادم ولی ترتیبی اثری ندادن

  • ناشناس پاسخ

    رانندگان اسنپ و تپسی آنقدر درخواست را قبول نمی‌کنند تا قیمت افزایش یابد. سواستفاده از مسافر....

  • علی پاسخ

    مسافر مقصدشو اشتبا میزنه بعد میرسونیش مقصد متعرض میشه که تو منو اشتبا اوردی کرایه مارو نمیدن پشتیبانی چپشم نیس ولی مسافرا الکی میگن راننده از ما دو برابر پول گرفته سریع از ما کم‌میکنن تا حالا دو سه بار همچین اتفاقی افتاده راننده چه گناهی داره مگه ماییم که کمسیون به شما ها میدیم باید هوا مارو داشته باشید نه اینکه فقط پشت مسافرو بگیرید با اینکه دروغ میگن از من اون سری کرایه ۳۸ تومنو ۹ تومنشو کم کرد ۲۹ داد به من اسنپ مسافر مسیرو اشتبا زده بود بع من میگف تو مقصری گزارش میدم صب پاشدم ۳۸ تومن از من کم کرده بود زنگ زدم پشتیبانی میگه گفتن کرایه دو برابر گرفتی دروغ میگن ولی ماها بار ها کرایمونو خوردن

  • حسن پاسخ

    مشکل از مسافران نیست بالاخره هرکسی یه ذاتی داره، مشکل از اسنپه که اصلا به راننده اهمیت نمیده و فقط طرف مسافر رو میگیره

  • حمید پاسخ

    الان دو روز هست تسویه آنی پرداخت نمیشه این کجای دل مون بگذارم

  • ناشناس پاسخ

    درود واقعا جای تاسف است من مسافر بردم شهرستان ولی مسافر کرایه را پرداخت نکرده پس مسولین اسنپ چکار میکنند

  • محسن پاسخ

    سلام
    یه عده نشستن پای یک سیستم کپی
    از هر سفر ۱۵درصد به جیب میزنند
    هر لحظه هم با نرخ گذاری مسخره با روان راننده و مسافر بازی میکنن
    هیچی براشون مهم نیس فقط ۱۵ درصدشون
    حداقل آژانسها یک قانون و نظارتی داشتن اینها چی
    وقتی خودشون ناظر خودشون هستن ازین بهتر نمیشه

  • غریبه پاسخ

    مسافر مثل آب خوردن کرایه نمیده میره تازه اسنپ کمسیون حساب میکنه خیلی کرایه پایین هست اگه مسافر با اتوبوس واحد بره اون مسیر بیشتر میشه مسولین اسنپ وزرات کشور خجالت بکشید خجالت بکشید

  • مجتبی پاسخ

    مضخرف ترین شرکت که تو ایران راه افتاد اسنپ و تپسی بود فقط فکر جیب خودشون هستن و طرف مسافر رامیگیرن

  • ناشناس پاسخ

    با این کرایه خیلی پایین مالیات از راننده کم میشه این انصاف نیست

  • محمد پاسخ

    من برا مادرم وپدرم اسنپ گرفتم به جای ۳۲۶هزار تومان ۳۲۶هزار تومان به کارت راننده واریز کردم به اسنپ خبر دادم به راننده هم زنگ زدم چند وقت خاموش بود وقتی که گوشی روشن کرد گفت دروغ میگی به حسابم نیومده بده کاری وبا لحن بدی تهمت زد گفت کار شما گوش بریه از این حرفش ناراحتم پرینت بانک گرفتم هنوز خبری نیست

  • م پاسخ

    با سلام من تک تک نظرها رو خوندم تنها ی نظر منطقی و کاملا عاقلانه بودش و اینکه رانندگان اسنپ و کلا تاکسیهای اینترنتی باید برای ی مدت بطور کل همکاریشون رو با اسنپ و غیره قطع کنن تا این شرکتها بفکر کرایه توافقی بین راننده و مسافر بیوفتن اونموقع هست که هم راننده حقش ضایع نمیشه و هم مسافر

  • سعید پاسخ

    سلام بارها برای من اتفاق افتاده و پول من داده نشده پشتیبانی هم دیگه پول نامیده فقط کمیسیون پس داده میشه یعنی مفت بری

  • Sonami پاسخ

    سلام واقعا چرا به شعور راننده ها توهین میکنید با شما هستم مدیران اسنپ و نپسی امروز یه سفر مرسوله داشتم که تحویلش درب ساختمان بوده وقتی رسیدم زنگ زدم به مسافر میگه بیار طبقه چهارم گفتم خانم من کار باکس هستم خلاصه با پشتیبانی تماس گرفتیم حرفی که زدن این بود مسافر موتور گرفته بود چون توی اون منطقه موتور نداشتیم ماشین جایگزین کردیم و شما طبق قانون باید ببری طبقه چهارم تحویل بدی ،،،،،از این جور اتفاقها زیاد داریم روز اول عید یه بار بردم که هنوز هم گرایش پرداخت نشده و کسی هم پاسخگو نیست انگار راننده های اسنپ و تپسی نوکر بی جیرو مواجب اینها هستن ، فقط خدا جوابتون رو بده همین

  • حسین محمدی پاسخ

    بله من خودم راننده تاکسی اسنب هستم بارها مسافر گفته کرایتو پرداخت کردم ولی پرداخت نکرده شکایت کردم کسی پیگیری نکرده

  • امید پاسخ

    به نظر بنده بجای اضافه کردن کرایه ها که اونم باعث میشه هم وطن خودمون بعنوان مسافر تحت فشار باشه باید اسنپ کمسیونشو کم کنه توی خبرها هی میگن کرایه تاکسی اینترنتی اضافه شد ولی در اصل اسنپ و تپسی برای خودشون اضافه میکنن و هی دارن روی کمسیون اضافه میکنن ولی به اسم راننده بیچاره تموم میشه

  • حمید پاسخ

    با این تورم و گرانی نمیدونم چی ارزون شده که اینا روز به روز کرایه هارو ارزونتر میکنن،دو سه روزه پیش سر شب،اوج ترافیک از خونه اومدم بیرون،اسنپ رو روشن کردم،درخواست برام اومد ۳۰ کیلومتر مقصدبه مبلغ۶۵هزار تومان خدا شاهده،حساب کردم کیلومتری ۲۰۰۰تومان،خدا ازتون نگذره،ما که راضی نیستیم،خدا جوابتون رو بده

  • محمد پاسخ

    تا وقتی راننده ها کنار هم نباشن چیزی عوض نمیشه،،مثل راننده‌های ماشین سنگین،،دیگه شورشو دراومده از نیاز راننده ها سواستفاده میکنن و جیب خودشون پر میکنن.

  • مهدی چشمی پاسخ

    بله درسته من خودم راننده اسنپ هستم و مسافر پول اصلا نداره اسنپ میگیره به مقصد که میرسه میگه انلاین زدم بهش میگی انلاین پرداخت نشده بزار به پشتیبانی تماس بگیرم بعد میزاره میره میگه من نمیدونم مشکل خودتونه بعد زنگ میزنی اسنپ میگه اصلا حسابش شارژ نداره .

  • مهدی چشمی پاسخ

    بار دوم دارم نظر میدم
    یه مسافر اسنپ گرفت من رفتم رسوندم به مقصد
    بعد اونجا پول نمیداد گفتم انلاین میزنم اینترنت مشگل داره گفتم باید پول منو پرداخت کنی وگرنه با 110تماس میکرم
    زنگ زدم 110یارو با گوشی من که من داشتم با مامور صحبت میکردم میگفت این اقا داره فش میده به رهبر به نظام اینا بعد مامور گفت خانم بزار این اقا ادرسو بگه ما بیایم اونجا مشکل و حل کنیم نمیزاشت من ادرس بدم گوشی رو از دستم گند زد قطع کرد فرار کرد پول اسنپ نداد

    • ابراهیم

      بیشتر شبیه فیلمنامه تخیلی بود

  • ناشناس پاسخ

    این چرت و پرتا چیه خبر ساز میکنید.‌ بگو میخوایم کرایه ها رو بالا ببریم. کارزار بخوره تو سرتون .

  • ناشناس پاسخ

    رانندگان اسنپ و تپسی ظلم هستند .موقع که منتظر راننده هستی تایید کنه سفر رو متاسفانه تایید نمیکنند. میزارن برنامه کرایه رو تا جایی که امکان داره بالا ببره بعد سفر رو تایید میکنند..

  • ناشناس پاسخ

    هشتک گذاشته بشه‌. #رانندگان اسنپ وتپسی وژدان ندارن#

  • مهرداد پاسخ

    این حرف ها فایده ایی نداره اگه راست میگیم و اگه غیرت داریم یه کارزار امضا میکنیم و از یه تاریخ مشخص کار نمیکنیم...حرف فایده ای نداره ...هر کی راست میگه و شرافت این اقدام را داره سازوکار کارزار را راه اندازی کنید تا امضا کنیم و انجام کار را حرام اعلام کنیم

  • محسن پاسخ

    آقا نبرید این کرایه های مفت من از هر ۷۰۰تا درخواست یکی قبول میکنم اونم اگر به صرفه باشه همکارانی که مفت بری میکنن نون همرو آجر کردن اسنپ فقط به فکر خودشه خودتونم بکشید عین خیالشم نیست فقط چارش اعتصاب هست ما بودیم که اسنپ رو گندش کردیم کار نکنیم یا سفرهای مفت رو نریم دهنش سرویس میشه الان مگه دربست ۳۰هزاریا ۵۰هزاری دارم برا خودتون ارزش قاعل شید

  • ذبیح اله علوی پاسخ

    رانندگان تاکسی های اینترنتی به حد کافی ارزان کار میکنن ۵ دقیقه میری به مقصد برسی ۵ دقیقه معطل میشی ۱۰ دقیقه ت مسیری برا ۳۰ تومان حال یه نفر هم بیاد اون هم نده ۴ تا هم فحش بده خدا راخوش میاد

  • مهدی از مشهد پاسخ

    باعرض سلام و احترام، پیشنهاد میشود اسنپ مسافر نرم افزار خود را قبل از سفر شارژ داشته باشد که بصورت اتومات از حساب مسافر برداشت شود.

  • مصطفی پاسخ

    شرکت اسنپ تپ سی باید همون لحظه اون مسافرای که پول نمیدن یا به قول خودشون زرنگ هستن جریمه کن وفقط حالت اعتباری برای راننده پول واریز بشه این مسافرا با آبروی اسنپ تپ سی دارن بازی میکنن ودراخر اعتماد رانندها به این تاکسی اینترنتی ازبین میره

  • بازنشسته پاسخ

    خوداسنپ هم. روزوروشن دزدی می کند قبل ازعید 20درصد ازکرایه ها برمی داشت بعداز عید بجای کارهای خدماتی یا کاهش درصد مال خودش
    یک عوارض دیگر نیز ازرانندگان می کاهد
    به این خاطر خیلی ازرانندگان اسنپ منصرف شده اند

  • علی اکبر پاسخ

    این و تپسی خوبند بشرطی که هم مسافر و هم راننده به هم احترام بگذارند و مسافر هم در صورت پرداخت نکردن کرایه از سمت استپ و تپسی جریمه شود

  • جواد پاسخ

    رفقای راننده عزیز چرا یه برا ی نمیذارید بریم در دفتر این بی صاحب خراب شده یه اعتراضی یه سرو صدایی بکنیم چیکار میخواند بکنند اگه تعدادمون بالا باشه هیچ {....} نمیکنند

  • محمد پاسخ

    ... از مدیران اسنپ وجود نداره طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده فقط شامل خود اسنپ میشه و راننده معاف است ولی اسنپ مالیات بر ارزش افزوده را از حق الزحمه راننده می‌گیرند قبلاً ۲۰ درصد کمیسیون بود الان ۲۲ درصد هیچ کسی وجود نداره جلوی اینا رو بگیره؟؟؟
    کرایه‌ها هم که افتضاح هزینه هیچی در نمیاد.

  • مهدی جهانی پاسخ

    خاک بر سر اسنپ و تپسی

    کرایه های مشهد افتضاحه

    واقعا باید کم عقل باشی ،با این هزینه ها ،اسنپ کار کنی

  • ناشناس پاسخ

    از اسنپ دزدتر نداریم به هیج کسی رحم نمی کند باه من شکایت کردم در مورد کرایه ندادن مسافر ولی گوشه شنوای نیست

  • شاهین پاسخ

    باید اصلا کارزار راه بندازن انحلال تاکسی های اینترنتی در ایران،#اسنپ {د....} کشور...

  • حبیب پاسخ

    جبران لغو سفر بدون دلیل توسط مسافر ۱۵۰۰ تومان برای راننده معادل دو قرص نان لواش که در اکثر موارد هم بنا به دلایلی پرداخت نمیشه ۵۰ تا کلاچ و ترمز و دنده عوض کن بخاطر ۱۵۰۰ تومان خندیدن به شعور آدمی اصلا برنامه مسافر در صورتی که موجودی آن کمتر از ۵۰۰ هزار تومان باشه باید غیر فعال باشه و لغو سفر بایستی ۵۰ درصد کرایه باشه و به محض زدن گزینه پایان سفر مبلغ کرایه از اعتبار کیف پول کاربر مسافر کسر شود .

  • امانی پاسخ

    باسلام. از همه همکاران ممنونم مطالب نوشته شده واقعا درسته حرف دل چند میلیون رانندهاس الان تواین دوسال گذشته کرایه تاکسی ها ۸۰درصد اضافه شده پس مسئولین اسنپ و تپسی کجا هستن یک درصد به فکر راننده نیستن اصلا صدای ما به گوششان میرسه یا نه الان کرایه ها برای دو سال پیشه درآمد با مخارج اصلا نمی خونه داریم نابود میشیم بیدار شید ....

  • عدالت‌خواه پاسخ

    به نظر من در اینجور شرکتهامثل اسنپ واپسین روباید گل گرفت وازرادامه فعالیت در آنها اجتناب کرد چون واقعا سودجویی برای خودشان دارند علاوه براینکه کاروکسب آژانسهای هر منطقه را کساد کردن مثل فروشگاه‌های کوروش وجانبو و....که سوپر مارکت ها رو از رونق انداختند چون همه وصل به نظام وکله گنده هستند وپر سود

  • حمید پاسخ

    بخدا قسم مسافر کرایه نداد اعلام کردم حتی کتک خوردم اما پشتیبانی نه تنها حقم را نگرفت ده روز ممنوع الکار شدم و یگر کسی پاسخگو نبود عدالت خدا دروغه همه چی در قدرته نه ایمان

  • نیما پاسخ

    این همه گفتیدو نوشتید آیاجوابی را دریافت کردید و یا به نتیجه رسیدید این جماعت همه دستشون تو دست هم هست آیا فکر کردید اون رییس و مسول این کار الان میاد اسنپ رابازخواست میکنه اون مسول هم داره از اسنپ و تپسی دست خوش میگیره و تا این دست خوش ها وجود داره نه کسی حرف شما را میفهمه و نه کسی براتون کاری میکنه تنها کاری که میشه به نتیجه برسید کار نکردن هست اگه فقط یک روز هیچ راننده ای هیچ درخواستی را قبول نکنه اون موقع اون مسول و رییس نگران جایگاه و دست خوشش میشه و اینجا به خاطر خودشم که شده مجبور حرفتون را بشنوه وبرایش کاری کنه تنها مشکل شما راننده ها پرداخت نشدن کرایه و کرایه پایین نیست کلی مشکل دیگه.

  • سعیدامینی پاسخ

    بابام مریضه روماتیسم داره کارگر شرکت بود به خاطر بیماری اخراجش کردن،اسنپ کارمیکنه هر روز ماشینش قراضه تر میشه ولی هیچ وقت پل نداره،حتی دیگه پول مدرسه هم بهم نمیده،چند روزه ماشینش کلا خراب شده راه نمیره مونده دم در پول نداره تعمیرش کنه،بابام از همه فراری شده چون از همه قرض گرفته به همه بده کاریم روش نمیشه دیگ قرض بگیره ماشینشوتعمیر کنه

  • بابک پاسخ

    سلام. از ابتدای 1404 کرایه ها رو پایین آوردن. کرایه ها در ایام عید پایین بود که توجیه اسنپ و تپسی این هست که خیابان ها خلوت تر هست ولی بعد از عید هم کرایه ها پایین بود و اصلا برای راننده به صرفه نیست.

  • علی پاسخ

    با سلام.واقعن کار کردن ت اسنپ و تپسی کاریه که دیگه پدرسالار مجبوراست.که یکیش خودمم.با اون کمیسیون و کرایه ناچیزو خرج ماشین که هزار دنگ و فنگ داره و کرایه ندادن مسافرو هزار بدبختیای دیگه اصلنننن نمیصرفه.ولی مجبوری داریم این کارو میکنیم لااقل کمیسیون کم میشد بابا

  • پیمان پاسخ

    پاسخ مرکز اسنپ با زبان بی زبانی به راننده نهایتا این هست که درصد عدم پرداخت در طول سال یک درصد هست . پس خیلی بهش اعتنانکن

  • علی پاسخ

    باسلام
    اکثرا خوشبختانه کرایه رو پرداخت میکنن ولی بعضی ها هنوز پول نقد میدن انتظار دارن راننده تا هزار تومن رو هم داشته باشه وپس بده کرایه 33هزارتومنی رو صد هزاری میدن من میمونم چ کار کنم

  • ناشناس پاسخ

    تازمانی ک شما کارمند و بازنشسته و غیره در این شرکتها کار میکنید همینه شماها باعث شدید اینجوری بشه وقتی از چراغ برق سرویس ۳۰۰ تومنی کرج رو قبول میکنی و از کرج با نصف کرایه برمیگردی همینه تازه وقتی ک ماشینت ب خرج می افته اونجاس میفهمی چقدر مفت کار میکردی واینکه میگید اعتصاب کنیم نبریم درست نمیشه چون تو نبری اینقدر آدم بیکار و محتاج هست سریع میبرن اینها رانندگان رو ب این صنف آلوده کردن

  • ناشناس پاسخ

    سنگ مفت گنجشک مفت این یک مثال قدیمی هستش حالا شرکت‌های اسنپ و تپسی از موقعیت وفشار اقتصادی سوع‌استفاده می‌کنند چرا این شرکت‌ها نباید زیر نظر تاکسیرانی باشند

  • حمید پاسخ

    سلام من راننده اسنپ هستم ای عزیزی که محترمانه ما شین سوارت می‌کنه و محترمانه به مقصد می‌رسونم خدایی این انصاف هست که آخر کرایه ما را نمیدی فرار می‌کنی اگر این کار زرنگی است به خدا از راننده خوردن نداره مطمئن باش این پول خرج دوا دکترت میشه

  • رضا پاسخ

    کارزار بسیار بجا و درستی است و کاملاً حقیقت دارد و شرکتهای مربوطه فقط به فکر خودشان و مسافر هستند و اصلأ به فکر راننده نیستند.

  • محسن پاسخ

    سلام وخسته نباشین اگه یک هفته کار نکنین تکلیف کرایه معلوم میشه

  • رحیم حسن شالی پاسخ

    وقتی عالمو ادم بیکار و باز نشسته و کارمند و ووووو اسنپ کار میکنن همین میشه دیگه انقد ماشین زیاده که خودمونم خاکی کنیم وضع همینه اینم از شرایط جامعه شکل میگیره. اسنپم که بدش نمیاد وگرنه کسی که شغل داره رو سرویس نباید بده. این میشه که کرایه پایین. مسافر راحت بعد رسیدن راننده لغو سفر میزنه به هیچ جا هم بر نمیخوره ۵ کیلو مترو زده ۳۶تومن اونم خالی باید برگردی ساعت ۱شب ۲۰درصد کمسیون اصطلاک وووووو

  • حسن پاسخ

    ر...... تو اسنپ تپسی با این کرایهاش و یسری از مسافرای تازه به دوران دزد

  • رضا رستگارمرام پاسخ

    سلام میدونید سیب زمینی کیلو چند می‌خریم

  • احمد اسفندیاری پاسخ

    باسلام واقعن در حق راننده ظلم میشه ،بعصی ها کرایه پرداخت نمیکنن،بدون اینکه تذکری از جانب اسنپ بهشون بشه ،کرایه ها خیلی پایینه در شهر قم باتشکر

  • ناشناس پاسخ

    من برج 12ده تومان کار کردم یک تصادف کردم 10تومان خرج برداشتم یک ماه الکی دویدم زنگ زدم تپسی گفتم کمکی بهم کنید گفتن ما وام نداریم کمک نداریم فقط برده بدون مواجب می خواهیم

  • کهنه سوار پاسخ

    بله رانندگان تاکسی اینترنتی درست می گویند این پدیده شوم مدتی است باب شده خصوصا در تهران و شاید بعضی کلانشهر ها ولی بنده به عنوان یک ایرانی که در پایتخت و کلانشهری دیگر ساکن هستم شان ایرانی را بالاتر از این می بینم که بخاطر میلیارد ها تومان دست به چنین کار غیر اخلاقی بزند چه برسد به پنجاه صد هزار تومان چنین اشخاصی فقط شناسنامه ایرانی دارند قطعا در دامن مادرانی آلوده به گناه پرورش پیدا کرده اند حالا حضور بیست میلیون افغان هم قوز بالای قوز تمام جرم جنایات ها مشکلات افغان ها در چند سال دیگر زندگی بر ایرانیان را سخت سخت سخت خواهد کرد

  • ناشناس پاسخ

    کاری نداره میتوانید به اجبار موجودی کیف یا اعتباری داشته باشن همه مسافرها و در صورت نبود نقدینگی سفر اصلا نتونن ثبت کنن

  • فرهاد پاسخ

    سلام من راننده ام چندین مرتبه برایم اتفاق افتاده اطلاع دادم نتیجه ای حاصل نشده شرکت فقط مشتری مداری میکند حرف راننده را قبول ندارند و هیج حمایتی صورت نمی گیرد

  • محمد پاسخ

    یک مشکل در استان سمنان مسافر کرایه نمیدن قبل از رسیدن پایان سفر پیاده می‌شوند میگن العان میان وفرار می‌کنند اسنپ ۲۰درصد میگیره ومسافت رفتی ویک چیز از جیب میدی کسی جواب نمیده

  • علی پاسخ

    کرایه که نمیدن هیچ اسنپ میگن مسافر گزارش بداخلاقی داده اسنپ جریمت می‌کنه 24ساعت سرویس بهت نمیده تا اعتراض نکنید

  • هاشم محمدپور پاسخ

    سلام بنده چندبار هم بااینجور کارها مواجه شدم تنها کاریکه بلدن راننده بدبخت روجریمه میکنند ودرصدشان روبرمیدارن یکاری کردن راننده انگار بایدمسافرو توکولشم بگیره بزاره دم درخونشون کسی نیست ازراننده حمایت کنه کرایه هاهم که افتضاحه خود مسافرمیشینه توماشین به اسنپ میخنده راننده رومسخره میکنه ومیگه بااین کرایه چگونه میصرفه براتون لطفا رسیدگی کنیداین ازوضع پایین کرایه ها دوم هم حق رومیدن به مسافر فقط بلدن جریمه کنند راننده رو خدایی انصاف نیست یکم هم بفکر راننده باشن

  • ابوالحسن برومند پاسخ

    درسته برای من که راننده اسنپ هستم ودارم امورات زندگی از ازاین کار هست خیلی سخته خواهشن پیگیری شود

  • علی پاسخ

    سلام خدمت رانندگان عزیز باید یه بار که شده اعتصاب کرد تا کرایه ها اصلاح بشه به مدت سه روز کار نکنید دنیا به اخر نمی رسه فقط سه روز

  • علی پاسخ

    چرا کرایه های اسنپ گران نمی‌شود با این تورم ویرانی