بازدید سایت : ۲۹۴۷۷

◄ از پروازهای اربعین جا نمانید؟/بلیت لحظه آخری به نجف

کمتر از هفت روز به اربعین حسینی مانده و این روزها اگر قصد سفر هوایی به عراق دارید به سختی می توانید پروازی پیدا کنید. بیشتر پروازها تا روز اربعین تکمیل ظرفیت شده و صندلی برای رزو در سایت ایرلاین ها موجود نیست.

از پروازهای اربعین جا نمانید؟/بلیت لحظه آخری به نجف
تین نیوز

کمتر از هفت روز به اربعین حسینی مانده و این روزها اگر قصد سفر هوایی به عراق دارید به سختی می توانید پروازی پیدا کنید. بیشتر پروازها تا روز اربعین تکمیل ظرفیت شده و صندلی برای رزو در سایت ایرلاین ها موجود نیست.

به گزارش تین نیوز، بنابر اعلام سازمان هواپیمایی ظرفیت فروش بلیت پروازهای اربعین ۵۰۰ هزار رفت و ۵۰۰ هزار صندلی است. در حال حاضر اگر سری به سایت های شرکت های هواپیمایی بزنید دیگر نمی توانید بلیتی رزرو کنید و تا بعد از اربعین هیچ بلیتی موجود نیست؛ تمامی پروازها به عراق تا روز اربعین یکشنبه هفته آینده (چهارم شهریور ماه) تکمیل شده و صندلی برای رزرو وجود ندارد.

بلیت لحظه آخری نجف از کجا بخریم؟

بلیت لحظه آخری نجف را می توانید از شرکت هواپیمایی آتا خریداری کنید.

براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی آتا  ۱۸ هزار صندلی به پروازهای اربعین اختصاص داده که می توانید تا تکمیل ظرفیت نشده برای خرید  به وب سایت تراسفر به نشانی trasafar.ir مراجعه کنید.

گرچه با این تکمیل ظرفیت ها صندلی ایرلاین ها و اتمام فروش بلیت ها باید منتظر پروازهای فوق العاده به عراق باشیم.

قیمت بلیت آتا

 قیمت بلیت پرواز مصوب سازمان هواپیمایی از تهران به نجف یک طرفه  5 میلیون تومان است که شرکت های هواپیمایی مکلف هستند بر اساس این قیمت مصوب بلیت فروشی کنند.

قیمت پرواز ایرلاین های خارجی چند؟

اما اگر سری به پرواز ایرلاین های خارجی در مسیر تهران-نجف بزنید با قیمت های بالای 27 میلیون تومان رو به رو خواهید شد. در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما تهران-نجف با پرواز های شرکت فلای دبی و ایر عربیا  ۲۷ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان و ۵۶ میلیون و ۶۷۹ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت بلیت هواپیما

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.