فعال شدن بخش اپراتوری سامانه جامع ۱۴۱
تین نیوز | به منظور رفع نیاز كاربران، سامانه ی اطلاع رسانی 141، بخش ارتباط مستقیم با كارشناسان این سامانه فعال شد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور ، مهندس علی اكبر آشوری، مدیر مركز مدیریت راه های كشور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بررسی های صورت گرفته در خصوص نقاط ضعف سامانه جامع اطلاع رسانی 141 و نیاز های ضروری هم وطنان در ارتباط با این سامانه موجب شد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش ارتباط مستقیم با اپراتورهای سامانه ی 141 را فعال کند.
وی با بیان اینكه هم وطنان در استان تهران با شماره ی 141 و در استان ها با88925252-021 می توانند از خدمات این سامانه بهرمند شوند، تشریح كرد: كارشناسان مستقر در مركز مدیریت راه رها به صورت تلفنی در تمام روزهای سال اعم از تعطیل و غیر تعطیل و به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز هم وطنان در طول راه ها هستند و از این طریق علاوه بر خدمت رسانی به هم وطنان، اطلاعات مربوط به راه ها و مشكلات و سایر موارد مربوطه را در اسرع وقت و مستقیما از كاربران راه دریافت و پی گیری لازم را انجام خواهند داد.
آشوری با اشاره به اینكه در حال حاضر كارشناسان مركز در 3 شیفت به طور شبانه روزی پاسخ گوی كاربران راه هستند بیان داشت: از ابتدای فروردین امسال تا كنون تعداد بیش از 35 هزار تماس توسط كارشناسان مركز درخصوص مسیر و مسافت بهینه، ترافیك جاده ای، وضعیت آب و هوا، محدودیت های پلیس راه در جاده ها و....پاسخ داده شده است.
وی افزود: سامانه ی 141 پیش از این به صورت گویا درخصوص آخرین وضعیت راه ها و مسیر و مسافت بین شهری اطلاع رسانی می کرد كه با توجه به نیاز متنوع كاربران تصمیم به راه اندازی بخش ارتباط با اپراتور گرفته شد كه درحال حاضر علاوه بر خدمات قبلی، كارشناسان مركز به طور شبانه روزی پاسخ گوی هم وطنان هستند.