بازدید سایت : ۳۷۷۶۰

◄ کارزار رانندگان کامیون برای افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ حمل بار و اجرای نرخ شناور

رانندگان فعال در بخش حمل بار، با راه اندازی کارزار اینترنتی، افزایش حداقل ۱۵۰ درصدی نرخ حمل بار را برای جبران تورم اقتصادی و پوشش هزینه های جاری خواستار شده اند

کارزار رانندگان کامیون برای افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ حمل بار و اجرای نرخ شناور
تین نیوز |

رانندگان فعال در بخش حمل بار، با راه اندازی کارزار اینترنتی، افزایش حداقل ۱۵۰ درصدی نرخ حمل بار را برای جبران تورم اقتصادی و پوشش هزینه های جاری خواستار شده اند.

خبر های پربازدید امروز را بخوانید:

◄ رواج بومی گرایی در مراکز توزیع بار استان های مختلف/ رانندگان کامیون اصفهان خواستار رفتار متقابل شدند

◄ فوری؛ سعید رسولی سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی شد

به گزارش تین نیوز، آنان همچنین به مسئولان پیشنهاد داده اند  پس از اجرای این افزایش، نرخ حمل و نقل به صورت شناور و متناسب با تغییرات شاخص تورم و هزینه های مرتبط تنظیم شود تا از وقوع مشکلات مشابه در آینده جلوگیری شود.

رانندگان کامیون تاکید کرده اند که اجرای نرخ شناور، علاوه بر تأمین عدالت اقتصادی برای فعالان صنعت حمل و نقل، موجب شفافیت بیشتر و ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت در این حوزه خواهد شد.

متن این درخواست به سرح زیر است: 

«مدیران محترم اتحادیه ها، مسئولان ذی ربط و تصمیم گیران محترم حوزه حمل و نقل

سلام؛

احتراماً به استحضار می رساند، صنعت حمل و نقل کشور، به ویژه در بخش باربری جاده ای، در سال های اخیر با چالش های فراوانی همچون افزایش بی سابقه قیمت ها، تورم اقتصادی و هزینه های سنگین نگهداری و بهره برداری مواجه بوده است. این شرایط، ادامه فعالیت در این حوزه را برای رانندگان، صاحبان ناوگان و سایر فعالان این صنعت بسیار دشوار کرده است.

برخی از مهم ترین مشکلات فعلی عبارتند از:

۱. افزایش قیمت سوخت و قطعات یدکی: هزینه های مرتبط با سوخت و قطعات مصرفی چندین برابر شده است، در حالی که نرخ کرایه حمل بار ثابت مانده یا به میزان کافی افزایش نیافته است.

۲. تورم افسار گسیخته: تورم ۲ رقمی اقتصاد کشور موجب کاهش قدرت خرید رانندگان و مالکان ناوگان شده است.

۳. هزینه های بالای تعمیر و نگهداری: قیمت لاستیک، روغن و قطعات مصرفی به شدت افزایش یافته و بسیاری از رانندگان توانایی تأمین این هزینه ها را ندارند.

۴. حقوق رانندگان: دستمزد رانندگان با توجه به سختی کار، دوری از خانواده و شرایط شغلی خاص، نیاز به بازنگری جدی دارد.

با توجه به موارد فوق، این جانبان و سایر همکاران این حوزه، خواستار افزایش حداقل ۱۵۰ درصدی نرخ حمل بار برای جبران تورم اقتصادی و پوشش هزینه های جاری هستیم. همچنین پیشنهاد می شود پس از اجرای این افزایش، نرخ حمل و نقل به صورت شناور و متناسب با تغییرات شاخص تورم و هزینه های مرتبط تنظیم شود تا از وقوع مشکلات مشابه در آینده جلوگیری شود.

اجرای نرخ شناور، علاوه بر تأمین عدالت اقتصادی برای فعالان صنعت حمل ونقل، موجب شفافیت بیشتر و ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت در این حوزه خواهد شد.

از مسئولان محترم درخواست داریم با بررسی دقیق و کارشناسی این موضوع، حمایت خود را از قشر زحمتکش حمل و نقل نشان داده و تصمیمات لازم را در اسرع وقت اتخاذ فرمایند.

با احترام

شروع کارزار: ٢٥ دی ١٤٠٣
• پایان کارزار: ٢٥ بهمن ١٤٠٣
• از طرف: رانندگان و کامیونداران 

• لینک کارزار: 

https://www.karzar.net/177277 »

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عباس پاسخ

    سلام و عرض ادب به همکاران رانندگان و پیشکسوتان صنفه رانندگان محترم منه ماشیندار امسال به خاطره کمبود سوخت فقط تونستم شکم بچه‌ها م سیر کنم حالا نگاه ماشینم می کنم تا لاستیک می خواد تعمیر لازم داره با این کرایه‌ها چطور به وظعیت ماشینم برسم

    • علی

      همین رسیدگی نکردن به ماشین میخواد نو یا کهنه باشه سبب خسارت جانی و مالی برای خود راننده و وسایل نقلیه دیگه میشه من خودم باورم نمیشه یک راننده ماشین سنگین با این هزینه های بالای گازوییل و لاستیک و تعمیرات و روغن و با این وضعیت بار هزینه های همینهایی که شمردم از درآمد ماهیانش بیشتر میشه

  • رضا پاسخ

    این کارا هیچ فایده ای نداره ،مثل اینکه وسط بیابون گیر گرگ افتادی و ازش میخای تو رو نخوره،خدا رو شکر همه اینستا دارن،ی اطلاع رسانی کنید مثلن برای دو سه ماه بعد ک همه خبر دار بشن و از آقایان گرگ بخاید تو این دو سه ماه اصلاح کنن کرایه ها رو اگه نکردن ،مرگ یبار شیون یبار ،،

  • راننده پاسخ

    اقایون راننده نیاز به کاروزار نیست شماخودتون مقصر هستین من دیدم راننده باکمترین کرایه بار جابجا میکنه میبینه باباربری از نصف کمتر میبره بازم بار میزنه تا شماها هستید زنده وضع همینه اول از خودتون شروع کنین بعد به جاهای دیگه سرک بکشین بااین کار به قیر از اینکه گازوئیل را خودتون گرون میکنین هیچ کار دیگه ای انجام نمیدیدفقط به جیب باربری اضافه میکنید جالب اینجاست که بابری بایه برگه دوگرمی میگه پرنمیکنه نصف نصف ما بااین همه هزینه چطور پرش کنیم الی به برکت الله

  • سعید پاسخ

    سلام خواهشن فقط باربری ها را جمع کنید این ها کرایه رو میخورند

    • منوچهر

      باربری نباشه که ول معتلی

    • منوچهر

      اگه باربری نباشه که بعضی راننده ها بار را می دزدن اون موقع تو میای جواب بدی اگه باربری نباشه تو از می خوای بار بگیری بارنامه بگیری بار را بیمه کنی فقط ی چیزی به اسم کمسیون شنیدی از چیزی هم خبر نداری چرا حرف مفت میزنی

    • سعید

      مگه مملکت قانون ندارد که بارو بدزدن ...؟!! البته معلومه دزد کیه ....
      قطعا اونیکه جون و مالش رو گرفته دستش شب و روز تو جاده هست قطعا دزد نیست . اره اقا معلومه دزد کیه.

  • مهدی پاسخ

    سلام باافزایش دو تا سه برابری هزینه‌های حمل و نقل ۱۵۰ درصد چیزی زر عوض نمی کند

  • قدرت طهماسبی پاسخ

    باید مدیریت جدید شود

  • حسن پیری پاسخ

    سلام یکی از مهمترین مسائل دریافت کمسیون های بسیار بالا توسط باربریها مخصوصا از رانندگان خاور است

  • سعید پاسخ

    فقط بجا اینکه ۱۵روز بخوابی برای یک نوبت بار بندر باید یک هفته اعتصاب بشه تا حرف ما راننده ها برسه به گوش ناشنوا مسولین بی کفایت فقط با اعتصاب کار درست میشه با حرف ۴۵سال کار داخل این مملکت درست نشده و نمیشه وسلام

  • حسن پاسخ

    بخدا که دیگه توانی نمونده با این قیمت ماشین و پولی که در بند هست دخل خرج مان شده پول تعمیرات وبس

  • ناشناس پاسخ

    چرا رانندکان قدرت خودشون را دست کم میگیرند؟چرا فکر میکنند بدون... وبا کارزار کسی پیگیری میکنه؟قشر زحمت کش.با شرافت.وبی عرضه.

  • سیروس محمودزاده پاسخ

    خواهشن اگر مسلمان هستید کرایه ها را بر حسب لوازم یدکی و لاستیک و تعمیرات بسنجین /b>

  • داریوش حاتم زاده پاسخ

    با سلام خدمت تمام رانندگان محترم. به استحضار می‌رسانم کرایه ها دیگر جوابگو مخارج نیست. حمل و نقل رو به نابودی میباشد. لوازم یدگی گران. لاستیک گران. نبودن سوخت کافی. ماشین های از رده خارج. انشالله خدا به فریاد رانندگان برسد.

  • محمد پاسخ

    باسلام خدمت همه کامیونداران ورانندگان عزیز.باتوجه به افزایش۱۰۰درصدی نرخ تعمیرات،قطعات یدکی،لاستیک ،دستمزدرانندگان وازطرفی هم افزایش بی رویه کشنده وخارج نکردن ناوگان فرسوده ،دخالت سازمانها ونهادهای غیرتخصصی درحوزه تصمیم گیری برای حمل ونقل ،منفعل بودن اکثرصنوف کامیونداران وعدم اتحاد آنها وهزاران درد بی درمان دیگر درآینده نزدیک بابحران جدی روبرو شده واین صنف به مشکل جدی ملی تبدیل خواهدشد لذا برمسئولین واجب است دراسرع وقت تصمیم گیری کنند
    هرچندازقدیم گفتن کسی که دستش درکاری نسوخت نه داندخریدونه داند فروخت

  • ناشناس پاسخ

    درود به شرف رانندگان زحمتکش که چرخ اقتصاد مملکت را میچرخانند

  • کریم پاسخ

    حق با راننده هستش کرایه بسیار پایین. سهمیه سوخت پایین. لوازم یدکی گرون. استهلاک بالا. جاده خراب. و .... فقط سوال اینجاست که چرا هرروز ماشین گرونتر میشه و جالب اینجاست که چرا برای خرید رقابت هستش!!!!!! وجالب تر اینکه تقاضا برای خرید کامیون و کامیونت وکشنده اقساطی با اقساط بالا و سود کمر شکن تقاضا داره.

    • سید جمال الدین یوسفی

      چون که تو مملکت کار نیس همه بیکارن هوجوم اوردن به شعل بیدر پیکر رانندگی

  • ناشناس پاسخ

    سلام منم کشاورزم یک سال تمام با هزینه های هنگفت چغندر تولید میکنم کیلو ۴۰۰۰تومان برا ارسالش باید تنی ۵۰۰۰۰۰هزار تومان به اضافه ۴ملیون پشت بارنامه بدم به راننده،برا ۳۰۰کیلومتر که روزانه خالی میکنه ولی هفته ای یک سرویس بار از بندر نمیتونه بیاره با این مبلغی که از کشاورز میگیره

  • ناشناس پاسخ

    همین الان نرخ کرایه بالاست . مکر چه خبره . مملکت صاحب نداره .

    • محسن

      نصف اون کرایه ای که میبینی باربری نقد از راننده میگیره وجنابعالی وامثال توکه نمیدونیدمیگین چخبره
      لطفاندانسته نطق بیجانکن

    • علیرضا شاهی

      دوست عزیز شما حق دارید ولی بخدا این کرایه که تو بارنامه درج میشه گاهی اوقات نصفش هم گیر راننده نمیاد با این گرونی افسار گسیخته

    • ناشناس

      از غار در امدی

  • جعفر پاسخ

    سلام و خسته نباشید خدمت همکارهای عزیز من ماشین دار بودم فروختم یک ماشین بهتر بگیرم با این تورم نتونستم حالا راننده مردم هستم با این حقوق کم به زور شکم بچه هام را سیر میکنم از طرفی هم کرایه ها کم و کمیسیون ها زیاد لوازم یدکی گران ماشین دار هم نمیتونه از پس این خرج ها بر بیاد کسی هم نیست به این قشر زحمتکش کمک کنه

    • امیر

      باعرض ادب خدمت تمام شب زنده دارن جاده ها اول اینکه باربری ها دارن کرایه می گیرند وچندر غازی به راننده میدن دوم اینکه نرخ کرایه مشخص نیست سوم با افزایش تورم بی صاحب اصلا کرایه بالا نرفته در صورتی تمام قطعات و دستمزد مکانیک سر به فلک کشیده چهارمهیچ خودروی فرسوده ای جمع آوری نشده پنجم شغل راننده گام جز مشاغل سخت محسوب نشد در حالی که بیمه پول زیادی از راننده گام می گیره اینها گوشه ای از مشکلات قشر راننده هست

  • شهرام مرادی پاسخ

    خواهشمندم نسبت به بروزرسانی کرایه حمل بار اقدامات لازم را مبذول فرمایید چون با شرایط اقتصادی موجود قادر به کار کردن نیستیم با تشکر

  • رضا پاسخ

    من مجبور به فروش شدم،اوضا راننده ها خیلی افتضاحه وکسی هم جوابگونیست،نمیتونی حرف بزنی تاحرفیم میزنی ربطش میدن به اینو اون وداستان درست میکنن

  • سهراب پاسخ

    این موضوع گرانی رو خود مسول میدانه فیلتر ها چند شدن لاستیک چینی چند شده روغن و......

  • صابر یزدانی پاسخ

    کمبود سوخت
    گرانی وسیله یدکی اعم از لاستیک و روغن و....هر روز خدا

  • ناشناس پاسخ

    افزایش کرایه یکی دو ماه خواهدبود آنوقت راننده و مالکان کامیون می ماند و قیمت نجومی سوخت 🚛🚜🚍🔥☂️🔥❄️

  • ناشناس پاسخ

    من راننده مردم هستم با این حقوق نمیتونم شکم زن وبچم را سیر کنم همش هم تو بیابونم نه جای خوابی نه غذای درستی زندگی هیچ درآمد هم هیچ

  • کوروش پاسخ

    سلام خدمت مسولین..من راننده سواری کش هستم با توجه به کارم و مسولیت نگهداری خودرو های صفر در طول مسیر و تخلیه و بارگیری خودروها واقعا دستمزد پایینی میگیرم و اگر خدای ناکرده یکی از خودروها خطی رویش بیفته باید خسارت میلیونی بدهم .واقعا این انصاف نیست

  • ناشناس پاسخ

    بخداتمام بدبختیه رانندها اول دست باربریه چون بااین کمسیون که میگیرن صاحب بارفکرمیکنه کل کرایه مال ماشین بعدم بااین گرونیه لوازم ولاستیک ونبودبارو واردکردن بی رویه ماشین واسقاط نکرددیگه اصلا ماشین داری نابودشده

  • فیروز پیرعلی پاسخ

    یک بار برای ماشین گیر میاد به مثلا کرایه ۴/۵میلیون ،باربری ۲/۲۰۰ازش برمی‌داره تا بارنامه بده .و برای مسافت ۶۰۰ کیلومتر ۲/۳۰۰میافته
    اصلا چیزی نیست
    درست کنید قیمت ها را ...
    ۵ نفر عائله را چطور خرجی بدم..

  • ناشناس پاسخ

    این طوری پیش بره .نه کشاورز داریم نه دام دار. نه سرمایه گذارکاسب ومغازه دار. .و....چون اقایون بچهاشون وارد کننده وفرشنده کامیونند به هرکس بدون تدبیر واین که بدونند هراستان چقدر ظرفیت داره. یک ماشین قسطی به همه میدن. تا مردم واسه یک بارهم دیگه رابکشند.نصف قیمت بار ببرند تاقسط جور کنند
    اون وقط باهمون .سود می یاد بچش زمین کشاورز میخره

  • بهلول پاسخ

    سلام
    مگه حقوق بقیه ۱۵۰درصد زیاد شده که اینها افزایش ۱۵۰درصدی را میخوان / در ایران هر گروه و قشری دنبال رفع مشکل خودشه در صورتیکه اینها مثل زنجیر بهم متصل هستند باید برای کل مردم چنین درخواستی داشت

  • ناشناس پاسخ

    موافقم خیلی خوبه

  • حمید پاسخ

    خدا ازتون نگذره نابود کردن این شغل را جواب کیو بدیم با این ماشینای گرون قیمت با این کرایه کم به رئال کرایه بگیر به دلار خرج کن

  • ناشناس پاسخ

    احمد وقتی سازمان حمل و نقل ۹درصد ازکمسیون ۱۷درصدی رامیگیره راننده ها خبر ندارن انجمن جدا میگیره خدمات جدا ووو بفهمید بعد باربری‌ها را زیرسوال ببرید دوستان

  • ناشناس پاسخ

    منم کشاورز و دامدار و پرورش ماهی دارم کلی پول بابت کرایه ماشین برای خرید اقلام مورد نیازم پرداخت میکنم منم افزایش ۱۵۰ درصدی فروش محصولاتم رو دارم گندم پارسال ۱۷ بوده امسال شده ۲۰ باید میشد ۵۱ هزارتومان ! و همینطور در دام و ماهی باید این افزایشها صورت بگیره .

  • علی پاسخ

    تا وقتی سیستم کمیسیون و باربری هست ماشین داری به عذابش نمی ارزه،صاحب بار و باربری هماهنگ شدن تا کرایه کامیون با وانت بار فرق زیادی نداشته باشه،ینی صدتا تریلی داشته باشی اندازه یه باربری. نمیتونی در بیاری

  • رضا پاسخ

    کرایه فعلا خوبه تقاضاکنیم تورم کنترل بشود. و وسایل گران نشود. افرایش کرایه. مساوی با گرامی

  • رضا معصومی پاسخ

    سلام بله درسته لاستیک خوب الان شده ۱۰۰میلیون تومان ما چه جوری لاستیک بخریم چه جوری روغن عوض کنیم

  • ناشناس پاسخ

    سلام،حق با راننده هست،ظلم بی حساب و کتاب باربری،عدم نظارت صنوف بر دستمزد مکانیک،قطعه فروش و لاستیک فروش و عدم افزایش قیمت کرایه نسبت به تنارژبا،مسافت و ،نوع بار و تورم باعث فرو پاشی این شغل گردیده است.لازم به ذکر می باشد همین روند در چند سال قبل در خصوص دامداران پیشگرفته شد که باعث از بین رفتن دام مولد و کنار کشیدن عده زیادی از این شغل به سایر شغلهای دیگر و ترک روستا و عظیمت به حاشیه های شهر گردید.

  • هادی پاسخ

    کامیون قسطی وواردات بی رویه تاجران نه کامیون داران وتعویض نکردن فرسوده ها ووو همه مشکلات تل انبار شده روهم دزدی هم بی رویه هر قدمی راننده برمیداره مثل سریال بررره باید پول بده پول بده پول بده وگرنه ..

  • ناشناس پاسخ

    جالبه.. هرکس ا زشغل وکارش شکایت دارد. فقط سکوت... وحرف... بروید دنبال ریشه اش...
    گیریم درآمدتان افزایش شد... ایافکرمصرف کنندگان کرده اید؟؟؟؟ همه گرانی ها. تورم. فشاروکل بدبختی‌ها برروی قشرمصرف کننده بمباران می‌شود. خدااخروعاقبت مان رابه خیرکند. چه میشوذایران
    چی بودیم.... چی شدیم.... ضمنا به همدیگر احترام بگذاریم.. به خدا گناه داریم

  • ناشناس پاسخ

    150 درصد ؟
    یعنی مثلا کرایه بندر الان ب تبریز حدود 45 تومنه
    بعد بشه حدود 120 تومن کرایه
    یعنی یه ماک بار بزنه از بندر ب تبریز 120 تومن
    خوده ماک یا کله زرد یا دانگ فنگ 120 واقعی میرزه

  • ناشناس پاسخ

    مشکل کرایه ها نیست مشکل بیسوادی انجمن و ریس های پایانه هاست ک الان 45 ساله مدیریت بلد نیستن
    اگر ن کرایه یه ماشین مدل 48 نباید با یه 500 یکی باشه

    • ناشناس

      معلومه توخیلی باسوادی،بچه سوسول

    • مسعود

      آقای عزیز اون دیگه بستگی به خودراننده داره اگه زحمت کش باشه به همون مدل ۴۸ کارمیکنه واگریکمی به خودش بهابده ۵۰۰راسوارمیشه !عزیز یکمی فکرکن وحرف بزن یکی پول داره واسه چشماهم چشمی ۵۰۰ میخره یکیم عقلش کارمیکنه وبااون پول میره ۵تامدل۴۸ میخره هم ۵تاکرایه میگیره همم ۵تاراننده وخانوار ازش نون میخورن
      بستگی به مردونگی وذات آدم داره که بخوای فقط خودت بخوری یادست چندنفراهم بگیری!!!!

  • ناشناس پاسخ

    مشکل سیستم اعلام باره ن کرایه
    ک صف انتظار یه ماشین روز مدل بالا نباید با یه ماک دهه پنجاه یکی باشه کرایه ها باید متفاوت باشه
    الان شرکت ها اتوبوسو رو مدل حقوق میدن
    مدیریت ای شغل کلا بیسواده

  • محمد پاسخ

    توراخدا هرکی میخاد تو این کار سرمایه گذاری کنه دوسفر با ی راننده دوست یا اشنایی بارببره دخل وخرجشا بسنجه بعدبیادتوکاراز قدیم گفتن اوای دهل شنیدن ازدورخوش است حالا خوددانید

  • عباس پاسخ

    موافق با افزایش کرایه

  • رضا اسدي پاسخ

    درودبرهمه همکاران زحمتکش. درجواب این راننده عزیز که فرمودند شکم زنو بچه امو نمیتونم سی کنم بگم داداش گلم من خاور 6تن دارم به زیر خرج ماشینو زندگی موندیم اسممون درآمده ماشین داریم چه برسه به شما بنده خدا.. اون با بریم که میگه شما ازکجا بار پیدا میکنی ما نباشیم اقا باش ولی حقتو بگیر نه پوله زور بارنامه ای که 50 تومن بود الان 500 تومنه. خودمون مقصریم راننده‌ای رو سراغ دارم بازنشسته اومده خاور 6تن بار میکنه. نمیدونه 6تن چقدر با میزنه بری به کی بگی خوب بعد یارو معلوم به من نمیده میده بارو به اون یابوسوار همینا ... توکارمون هرکی بیکارمیشه بدو ماشین قسطی بگیر زیرش بمون بعد بارو مفت ببر

  • رضا پاسخ

    خودتون درآمد و هزینه ها را محاسبه کنید و ببینید برای راننده چی میمونه
    البته سالیانه محاسبه کنید

  • علی حسین گرامی پاسخ

    به خدا قسم رانندگی یکی از سخت ترین کارهاست ولی متاسفانه توی کشور ما هیچ ارزش و احترامی به راننده قائل نیستند علاوه بر افزایش چند برابری کرایه ها چند خواسته دیگر هم داریم بخصوص سختی کار و افزایش مستمری بازنشستگان راننده و جایگزین کردن ماشینهای فرسوده با ماشین جدید و ایجاد مجتمع های رفاهی در جاده ها و پایانه های کشور و حل مشکل بیمه رانندگان.

  • ناشناس پاسخ

    بنظر من کرایه ها تواین وضعیت اقتصادی عادلانه نیست اما مشکل ما اول باید این باربری های بی وجدان که نصفه بارنامه که هیچ، جدیدا خودشون به راننده میگن این قیمت میری یابدم به راننده مفت بر.

  • ناشناس پاسخ

    مشکل باربری.کرایه نصف هم بیشتر میگیره.

  • مسعودخرمی پاسخ

    رانندها تمام بایدشغل دوم داشته باشندکه ازروی سیری بارببرندتامبلغ کرایه بیوفته دست راننده تاهمه چیزدرست بشه وگرنه درغیراین صورت خودموناپیرمیکنیم وهیچی هیچی بقران هرچی میریم ومیایم فقط میشه ضررررررر!آقای مسئوووول توراه حضرت عباس حرف مردما باورکن.تورابه هرکی میپرستی مارا درک کنید خواهش میکنیم بقران دیگه داریم خجالت زن وبچه رامیکشیم درک کنید

  • ناشناس پاسخ

    به ان راننده که اصلا سوادنداردبگویید که فرق ماک که پدرپدرراننده درمیاد توکه اقده 500داری که به رخ بقیه بکشی توراحت ترازماک به تبریزمیرسی دوتا بارتوبردی ماک یکبارپس قدکوپندحرف بزن

  • اهورا پاسخ

    چرا هیچ نظارتی رو باربریا نیست؟ چرا 60درصد کرایه برا اون ها هست. آقای مسؤل کری یا کور؟ دزدی از این بدتر دیگه؟ ترابرنت باید جم بشه فقط برا باربری ها خوب شده و یکسری راننده مفت بر.
    اقای باربری بخصوص پایانه تهران که 90 درصد کرایه کمسیون میشه براتون لعنت بهتون. مگه دزدی فقط از دیوار کسی بالا رفتنه؟

  • اهورا پاسخ

    تا باربری ها مهار نشوند همین اش و همین کاسه است. الان راننده باید کلی بجنگه کرایه را مثلا ببرن بالا چه فایده برا کی؟ برا باربری که طبق معمول همشو بگیره؟ ریشه کار مشکل داره.

  • فهیمی پاسخ

    واقعا
    کرایه نسبت به هزینه های نگهداری ماشین خیلی پایین هست یه تریلی من حساب کردم فقط ماهیانه صد میلیون تومان میخواد فقط برای نگهداری به غیر از هزینه های پیش بینی نشده ، واقعا ماشین داری دیگه هیچ صرفه نداره
    ۱-اولا باربریها یه مشکل اساسی راننده هست نصف کرایه را باربریها برمیدارند
    ۲- یارو تو برنامه یه فیمت میذاره برای بارش اگه من هم نبرم یکی هست که بخاطر مشکلات مالی خود بار را بارگیری کنه ، نظارت تو‌برنامه های اعلام بار نیاز هست که هر کسی هرچه از دستش میاد قیمت ندهد
    ۳-فکر کنم صنعت حمل و‌نقل بی صاحبه هیچکس نظارت ندارخ
    ۴-قیمتها باید نسبت به تورم بالا و‌پابین بیاد