بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴

◄ مطالبه جدی رانندگان کامیون: اقدامی جدی برای رفع بومی گرایی و توزیع ناعادلانه بار

نقشه جامع و کامل برای رفع دو آفت بومی گری و بی عدالتی در توزیع بار حمل و نقل از سوی متولیان امر وجود ندارد.

مطالبه جدی رانندگان کامیون: اقدامی جدی برای رفع بومی گرایی و توزیع ناعادلانه بار
تین نیوز |

فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا با انتقاد از مشکلات ادامه دار خود خواستار ترسیم و ابلاغ یک برنامه و نقشه راه جامع از سوی متولیان امر شدند.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان کامیون فلاورجان در این زمینه گفت:  تا چشم کار میکند انفعال دیده ایم اما یک نقشه جامع و کامل برای رفع دو آفت بومی گری و بی عدالتی در توزیع بار حمل و نقل ندیده ایم.

این فعال صنفی در شبکه های اجتماعی و کانال شخصی خود با انتشار یادداشتی با توصیف شرایط حاکم بر بخش حمل و نقل جاده ای کالا، بر  حکیمانه مدیریت کردن صحنه تلاش و فعالیت تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم با حضور و فعالیت قانونی در صحنه  و جایی که لازم باشد با کمترین اصطحکاک صحنه را مدیریت کنیم.

این راننده کامیون با بیان این که هر اظهار نظر و پیشنهاد در مورد بومی گرایی و بی عدالتی در توزیع بار مستلزم شناخت وضعیت است،  دلالان بار را چه آنان که به طور سنتی فعالیت می کند و چه آنان که به شکل مدرن به فعالیت می پردازند، دشمنان حمل و نقل جاده ای توصیف کرد.

بکرانی عنوان کرد که دلالان بار به طور قطع و به یقین به دنبال گرفتن نبض بازار نرخ کرایه حمل و شریک شدن و ماندن در همان سطحی هستند که در سال های اخیر در این حوزه برای خود ایجاد کرده اند.

این فعال صنفی در بخش دیگری از یادداشت خود، از دولت و سازمان راهداری درخواست کرد:  با تمام قوا در کوتاهترین زمان ممکن برای معیشت صنف رانندگان و کامیونداران یک فکر عاجل و اساسی بکند.

او همچنین خواستار ترسیم و ابلاغ یک برنامه و نقشه راه جامع برای حمل و نقل جاده ای کالا شد و گفت: این کاری که در برخی استان ها در مراکز توزیع و حمل بار به صورت جزیره ای در حال انجام است، مقطعی و مسکن است و جواب نخواهد داد.

به گفته وی همچنین لازم است دستگاه نظارتی هم وارد عمل شوند و فعالان و نخبگان  صنفی و ذینفعان حمل و نقلی  را بکار گیرند و همه پای کاری تمیز و اجرای شایسته در صنعت حمل و نقل جاده ای، پر قدرت وارد  میدان عمل شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.