بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

◄ انتقاد شدید رانندگان کامیون از دعوتنامه جلسه شواری عالی ترابری/ عدم آشنایی وزیر راه با تشکل های صنفی کار دستش داد

فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته جلسه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور را با دعوت از تشکل های صنفی مرتبط با حمل و نقل جاده ای برگزار کرد که با انتقاد فراوان رانندگان کامیون مواجه شد.

انتقاد شدید رانندگان کامیون از دعوتنامه جلسه شواری عالی ترابری/ عدم آشنایی وزیر راه با تشکل های صنفی کار دستش داد
تین نیوز |

فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته جلسه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور را با دعوت از تشکل های صنفی مرتبط با حمل و نقل جاده ای برگزار کرد که با انتقاد فراوان رانندگان کامیون مواجه شد.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون حضور برخی تشکل های صنفی در این جلسه را که در آن در مورد نرخ حق توقف انواع کامیون نیز بحث و تبادل نظر شد، در تضاد با منافع خود ذکر کرده اند.

آنان همچنین میزان آشنایی وزیر راه و شهرسازی را با نحوه فعالیت تشکل های صنفی زیر سوال برده اند و دعوت از برخی تشکل ها را اشتباهی حاصل از این  عدم آشنایی با فعالیت های تشکل ها دانسته اند.

در همین زمینه یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کالا در کانال تلگرامی خود سوالی از وزیر راه و شهرسازی در خصوص نشست ۲۲۹ شورای عالی هماهنگی ترابری، مطرح کرد و نوشت: چگونه می توان ضوابط و معیاری برای حمل و نقل در نظر گرفت و در شورای عالی هماهنگی تصویب کرد اما پیشنهادات متخصصان حمل و نقل جاده ای را نادیده گرفت؟

خداداد بکرانی رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون فلاورجان افزود: چطور وقتی پیشنهادات متخصصان حمل و نقل جاده ای که در حوزه حمل  بارهای تخصصی در داخل کشور فعالیت دارند از جمله تشکل های صنفی واقعی همچون کانون انجمن صنفی تانکرداران حمل فراورده های سوختی، یخچالداران و ... که  حمل تخصصی بارهای خاص جاده های مواصلاتی کشور را بر عهده دارند،  در جلسه شورای عالی هماهنگی ترابری نادیده گرفته می شود، می توان ضوابط و معیاری برای حمل و نقل در نظر گرفت و در شورای عالی هماهنگی تصویب کرد.

این راننده کامیون تاکید کرد: آیا وقتی جای آنها را تشکل های کارفرمایی از جنس اتاق بازرگانی که هیچ تخصصی در حمل و جابجایی کالاهای تخصصی داخلی ندارند و ممکن است حتی دستگیره  کامیون را تجربه نکرده باشند  پر می کنند، می توان انتظار داشت این تشکل ها پیشنهادات سازنده و میدانی به شورا ارائه کنند؟!

دعوتنامه وزیر راه از تشکل های جاده ای

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    با درود
    معروض می دارد تمام تشکلات صنفی طی رونوشت در این جلسه دعوت گردیده اند ضمن اینکه اون صنوفی که از آن‌در این متن استفاده شده می توانند خود زیر مجوعه کانون رانندگان و یا کامیونداران باشند و نقطه نظراتشونو باید به صنوف مرتبط با خودشون ارائه بدن قرار نیست که به فرض چند صد کامیون رو نمیشه متثنی از چند صد هزار تا کامیون کرد به نظر نشر این متون فقط و فقط استفاده شخصی است نه صنفی

  • ناشناس

    خانم وزیر محترم
    با این ترکیب و استفاده از مدیران سابق نمی توان نتیجه مطلوب و مورد عنایت رئیس جمهور محترم را فراهم نمود. اگر این افراد متخصص و با تجربه بودن در سه سال گذشته کاری می کردند. وزیر محترم رئیس جمهور با وعده تغییر و بهبود وضع موجود مورد رای و توجه مردم شریف قرار گرفتند.