بازدید سایت : ۳۶۲۴۷

◄ سود خرید پژو 207 و رانا پلاس در فروش مردادماه 1403 ایران خودرو چقدر است؟

مقایسه قیمت کارخانه و نرخ بازار خودروهایی همچون پژو 207 و راناپلاس نشان می دهد متقاضیانی که موفق به خرید این خودروها در فروش مردادماه 1403 ایران خودرو شوند، سود بیش از صد میلیونی و در مواردی سود بیش از دویست میلیونی به جیب می زنند!

سود خرید پژو 207 و رانا پلاس در فروش مردادماه 1403 ایران خودرو چقدر است؟
تین نیوز

مقایسه قیمت کارخانه و نرخ بازار خودروهایی همچون پژو 207 و راناپلاس نشان می دهد متقاضیانی که موفق به خرید این خودروها در فروش مردادماه 1403 ایران خودرو شوند، سود بیش از صد میلیونی و در مواردی سود بیش از دویست میلیونی به جیب می زنند!

به گزارش خبرنگار تین نیوز، به نظر می رسد در بازار خودرو و خرید و فروش آن یک بار دیگر در حال دوره کردن وقایعی هستیم که در سال 98 با شدت بسیار زیاد آغاز آن را شاهد بودیم.

قیمت کارخانه و قیمت بازار محصولات شرکت ایران خودرو چنان از هم فاصله گرفته که خرید خودروهایی مثل پژو 207 حدود 277 میلیون تومان و خودرویی مثل راناپلاس 164 میلیون تومان سود برای متقاضیان در پی خواهد داشت.

گروه خودروسازی ایران خودرو بخشی از ظرفیت تولید شش محصول خود شامل ری‌را، پژو ۲۰۷ دستی، تارا، راناپلاس، سورن‌پلاس و هایما را تا پایان سال ۱۴۰۳ به صورت طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده عرضه می‌کند که نشان از اختلاف قیمت فاحش میان کارخانه و بازار است.

این محصولات طبق اولویت‌بندی و در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری، عرضه می ‌شود.

متقاضیان از روز یکشنبه ۲۱ مرداد به مدت هفت روز (تا پایان روز شنبه ۲۷ مرداد ماه) فرصت دارند یکی از حساب‌های خود نزد بانک‌های عامل را به‌نام ایران‌ خودرو وکالتی کرده و مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.

در ادامه قیمت های بازار و کارخانه محصولاتی که قرار است به زودی توسط ایران خودرو به فروش برسد را مشاهده می کنید. با توجه به اختلاف شدید قیمت بازار و کارخانه به نظر می رسد باز هم با هجوم متقاضیان و برپا شدن بساط قرعه کشی باشیم!

قیمت کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو در مرداد 1403

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.