بازدید سایت : ۳۸۰۸۸

انجام هوشمندسازی جاده‌ ها در هرمزگان

رئیس مرکز مدیریت راه های هرمزگان با بیان اینکه هوشمندسازی جاده ها درحال انجام است، گفت: ۹۳ سامانه، عبور و مرور خودروها و وضعیت جاده های هرمزگان را به صورت برخط ثبت و ضبط می کنند.

انجام هوشمندسازی جاده‌ ها در هرمزگان
تین نیوز |

رئیس مرکز مدیریت راه های هرمزگان با بیان اینکه هوشمندسازی جاده ها درحال انجام است، گفت: ۹۳ سامانه، عبور و مرور خودروها و وضعیت جاده های هرمزگان را به صورت برخط ثبت و ضبط می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد خزایی رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: سامانه های تردد شمار به منظور هوشمندسازی جاده ها در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان نصب شده است. ️

وی بیان کرد: ۱۶۲ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۹۰ وسیله نقلیه سبک و سنگین از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال بر اساس تحلیل داده های ثبت شده در این سامانه ها در جاده های استان هرمزگان تردد داشته اند.

رئیس مرکز مدیریت راه های هرمزگان اظهار کرد: در این مدت جاده بندر شهید رجایی – بندرعباس (تقاطع غیر همسطح)، بندرعباس – بندر شهید رجایی (تقاطع غیر همسطح)، آزادراه عوارضی بندر شهید رجایی – بندرعباس و آزاد راه عوارضی بندرعباس – بندر شهید رجایی به ترتیب پرترددترین محورهای هرمزگان تعیین شده است.

خزایی یادآور شد: بر اساس اطلاعات ثبت شده از مجموع تردد ورود و خروجی استان هرمزگان، ۱۸ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۹۰۵ تردد بین استانی در بازه زمانی ۹ ماهه امسال ثبت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی اکبرعادلی پاسخ

    مدتی است بعضی از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای صحبت از تردد شماری وسایل نقلیه موتوری می کنند.اساتید ادارات کل راهداری باید بدانند که ترافیک شماری کار امروز نیست از ۵۰ .

  • علی اکبرعادلی پاسخ

    ادامه نظر
    سال پیش هم ما با ترافیک شما دستی و بعد آن با نصب دستگاه های ترافیک شمار الکترونیک وامروز با نصب سنسور و دور بین این کار را انجام می دهیم. در گذشته با دست ، امار ترافیک ساعتی را به تفکیک وسایل نقلیه سبک و سنگین و بعد ها با استفاده از فاصله بین محور های وسایل نقلیه انجام می دادیم.

  • علی اکبرعادلی پاسخ

    یکی از دلایل آمارگیری ، سنجش و تجزیه و تحلیل ترافیک ساعتی وسایل نفلیه و مقایسه آن با آمار ترافیک ساعتی طراحی اولیه راه است. در این زمینه حرف بسیار است اما این که ما اعلام کنیم که در ۹ماهه اول سال ، این تعداد وسایل نقلیه عبوری از فلان مسیر داشته ایم بچه درد ما می خورد ؟ ادارات کل باید آماری را که از دستگاه های هوشمند استخراج می کنند تحلیل و راه حل ارائه کنند . اگر ترافیک ساعتی بیش از مقادیر منظور شده در طراحی راه است .مسلم است که راه باید تقویت شود.