بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

اقدامات لازم جهت تسهیل در دریافت کارت سوخت

مدیرکل پست استان تهران در خصوص افرادی که تاکنون کارت سوخت دریافت نکرده‌اند توضیحاتی ارائه داد.

اقدامات لازم جهت تسهیل در دریافت کارت سوخت
تین نیوز

مدیرکل پست استان تهران در خصوص افرادی که تاکنون کارت سوخت دریافت نکرده‌اند توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مقصودی، مدیرکل پست استان تهران درباره افرادی که تاکنون کارت سوخت دریافت نکرده‌اند گفت: متقاضیانی که تاکنون موفق به دریافت کارت سوخت وسیله نقلیه خود نشده‌اند باید به‌منظور پیشگیری از سرگردانی در دفاتر پستی، ابتدا از طریق ارسال VIN خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ یا تماس با کد خدماتی ۹۶۲۷ یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا مراجعه به سایت epolice.ir نسبت به دریافت شناسه پستی کارت خود اقدام نموده سپس با مراجعه به سایت شرکت ملی پست به نشانی www.post.ir (قسمت رهگیری مرسولات) از محل دقیق کارت خود اطلاع حاصل نمایند.

متاسفانه مشاهده می‌شود متقاضیان با در دست داشتن مدارک و بدون کسب اطلاع اولیه از محل نگهداری کارت، صرفاً به نزدیک‌ترین دفتر پستی مراجعه می‌کنند در حالی که ممکن است مرسوله در دفتر دیگری بایگانی شده باشد.

مقصودی ضمن اشاره به این‌که در حال حاضر شرکت ملی پست از تمام توان عملیاتی خود برای توزیع و تحویل کارت‌های سوخت در محل نشانی مندرج استفاده می‌نماید، به جام‌جم تصریح کرد: به دلایل مختلف از قبیل عدم حضور شخص در زمان مراجعه مامور پست در محل نشانی، فقدان مدارک کافی جهت احراز هویت، تغییر و جابه‌جایی مالک، نقص نشانی مندرج در روی کارت و... امکان تحویل میسر نبوده و مرسوله بر اساس مقررات می‌بایست در دفاتر پستی بایگانی شود تا در زمان مراجعه متقاضی به دفتر پستی نسبت به تحویل اقدام گردد.

 مأموران پست مکلفند جهت تحویل کارت، دو مرتبه به محل نشانی مراجعه کنند و در صورت عدم امکان تحویل، مرسوله در دفتر پستی در قسمت باجه معطله نگهداری خواهد شد. وی همچنین اضافه کرد، متقاضیان باید برای تسهیل در روند تحویل کارت نسبت به آماده کردن مدارک لازم (کارت شناسایی مالک، کارت ماشین یا شناسنامه وسیله نقلیه یا سند نقل و انتقال) به همراه مبلغ ده هزار تومان پول نقد، از قبل اقدام نمایند. لازم به ذکر است مبلغ ده هزار تومان دریافتی از متقاضیان برابر آنچه روی پاکت نیز مندرج شده، متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.