◄ دو گزینه احتمالی مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی/ انتظار کارشناسان و فعالان حوزه دریایی چیست؟
دو نام در این مقطع برای مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی برجسته شده اند.

پس از تغییر علی اکبر صفایی و انتخاب سعید رسولی به عنوان سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی، گمانه زنی ها در مورد گزینه های احتمالی مدیرعاملی این سازمان افزایش یافت.
به گزارش تین نیوز، در این بین خبرگزاری تابناک از دو نام آشنا به عنوان گزینه های احتمالی مدیرعاملی این سازمان نام برد.
آنچنان که این رسانه عنوان کرده دو نام که در این مقطع برجسته شده اند، محمد راستاد و محمدرضا الله یار هستند.
به نوشته این خبرگزاری، محمد راستاد پیش از این در دولت روحانی به عنوان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در زمان آخوندی و اسلامی در وزارت راه و شهرسازی خدمت کرده و سابقه ای ۱۱ ساله در مدیریت بنادر استان بوشهر دارد. همچنین محمدرضا الله یار نیز سابقه حضور در هیئت عامل و معاونت مهندسی سازمان بنادر را دارد و در دوران اخیر نیز به عنوان مشاور مدیرعامل در این سازمان مشغول به کار بوده است.
به گزارش تین نیوز، با وجود انتشار اسامی ذکر شده در این خبرگزاری اما رضا محمدعلی بیگی که سال ها سابقه فعالیت در بخش دریایی را دارد و یکی از کارشناسان شناخته شده حوزه دریایی است، روز گذشته پیشنهاداتی در مورد انتخاب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به وزیر راه و شهرسازی ارایه کرد.
رضا محمد علی بیگی گفت: لطفا در انتخاب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و نیز اعضای هیئت عامل این سازمان حداقل به ۶ نکته مهم زیر توجه داشته باشید:
۱- حداکثر سن هر یک از آنها ۵۰ سال باشد؛
۲- حداقل دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و مرتبط از دانشگاه های معتبر کشور و یا خارج از کشور باشند ؛
۳- مدیرعامل حتما از بدنه کنونی سازمان بنادر و دریانوردی انتخاب نشود؛
۴- اعضا هیئت عامل در آستانه بازنشستگی نباشند، طوریکه تا زمان بازنشستگی ایشان ۱۰ سال مانده باشد؛
۵- تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشند؛
۶- مدیرعامل دارای مدرک فرماندهی یا سرمهندسی کشتی های تجاری اقیانوس پیما (نامحدود) با حداقل ۱۰ سال سابقه خدمت بر روی کشتی های تجاری اقیانوس پیما باشد و نیز معاونت دریایی سازمان بنادر هم دارای همین شرایط باشد.
درود انتخاب مدیر عامل را با سوابق آن می سنجد مدیر باید تیم قوی ، فعال ، شجاع داشته باشد اینکه سابقه دریایی و بندری داشته باشد انتخاب را به اشخاص تکراری می رساند مدیر شجاع و کارآفرین می تواند از هر بخشی باشد
جهاندیده به درد بنادر میخورد
به نظرم بهترین گزینه برای مدیرعاملی سازمان بنادر اقای الله مراد عفیفی پور هست. اگر وزیر بهشون اصرار کنن قبول مسئولیت می کنن.
به اعتقاد بنده دکتر اسلامی بهترین گزینه مدیرعاملی سازمان هستند چون ایشان هم معاون امور دریایی سازمان بوده و هم معاونت بندری سازمان را چندین سال تجربه نموده و اقدامات ارزشمندی به ثمر رسانده است
محمد راستاد شايسته اين سمت هست
آقای راستاد مرد خوب و اخلاقی است. اما آزمایش خود را با حضور سه سال در مدیریت سازمان نشان داده است!. لذا انتصاب ایشان دردی را دوا نخواهد کرد.
آقای اللهیار فردی متخصص و با تحربه مدیریتی است. ضمن اینکه جوان و اهل کار و فردی با اخلاق پسندیده و مردمدار است.
مدیریت و عملکرد آقای الهیار رو هم دیدیم در واحد فنی و مهندسی. ایشون کلا با رانت و به صورت آسانسوری و بدون داشتن شایستگی لازم تا هیات عاملی سازمان آمدند. کلا ایشون همیشه دنبال میانبر هستن. الان هم شدیدا دارن پیگیری میکنن برای رسیدن به مدیرعاملی سازمان با توجه به رابطه خوبش با وزیر. ولی خوش بختانه به این پست نخواهند رسید. این خبر هم فقط یه رپورتاژ آگهی سفارشی بود
از کدام تجربه حرف میزنید. حتی یک روز سابقه کار در بندر ندارد!!!
آقای راستاد و آقای شکیبی نسبت عالی هستن
سلام مهندس شكيبي نسب مديرعامل بوشهر فردي شايسته براي اين سمت هست.
با درود . بعنوان یک دریایی دارای بیش از ۲۰ سال سابقه کار دریایی و مدارک تحصیلی آکادمیک دریایی از دانشگاههای علوم دریایی چابهار و پردیس دریایی دانشگاه امیر کبیر شاغل در سازمان بنادر و دریانوردی، کاملا با نقطه نظرات آقای علی بیگی موافقم. سازمان بنادر یک بنگاه تخصصی و زیرساختی در حوزه اقتصاد کشور است و تجربه ثابت کرده مدیران عامل و حتی اعضای هیات عامل و مدیران کل استانی غیر متخصص، ضربات جبران ناپذیری به این نهاد بسیار موثر در صادرات و واردات ایران داشته که مهمترین آن سلب انگیزه کارکنان و انحراف سازمان از اهداف رسالتی آن است.
راستاد مگه بازنشسته نشده؟
باید سرمهندس کشتی یا فرمانده نامحدود باشه
من بشم چطوره 30 سال سابقه در حوزه دریایی نظامی
سلام کسی که نیروی دریایی30 سال سابقه داشته باشد آیا می تواند مدیر عامل بشود
درود هرچند به همهی نظرهای ارائه شده احترام قائل هستم لیکن اگر مدیرعامل از بدنه ی سازمان نباشد قطعا مشکل ایجاد خواهد شد.در تجربه های قبلی که از خارج سازمان انتخاب شدند بسیار سازمان را کند و فرسوده کرد و متاسفانه با وارد کردن افراد غیر متخصص این سازمان هنوز تاوان ندانم کاری این افراد را می دهد واضح است کسی که چالش این سازمان را درک نکرده و نمیداند دریا ودریامحوری یعنی چه کمکی نخواهد کرد نمونه ی این موضوع مدیرانی هستند که از بیرون آمده اند کما اینکه الان پست مدیریتی را اشغال کرده اند که شایستگی آنرا ندارند. بهر شکل این جمله برای وزیر قابل توجه باشد.آزموده را آزمودن خطاست.
مدیر خوب مدیری هست بفهمد مشکل کارگر را کل اسکله کارگر داره میچرخونه
کارگرها هستند ک شما مدیر میشی
صفایی سیستم را نابود کرد با اون انتصاب های ناکارآمدی که انجام داد، دوره راستاد به مراتب بهتر بود. انشاالله مدیران لایق و با سواد در راس امور سازمان بنادر قرار بگیرند. صفایی هر فردی که حراستی بود را حمایت می کرد و نتیجه سیستم فشل الان سازمان بنادر هست. آقای اله یار واقعا گزینه مناسبی هست.
صفایی به همراه هیئت عامل ضعیف و مدیر کل های ناکارآمدش، آسیب بسیار جدی به سازمان زدند. صفایی در تبدیل وضعیت ایثارگران به همه پرسنل ایثارگر خیانت کرد. {....} خدا بر صفایی.
همه سازمان ها و ارگان های مراحل تبدیل وضعیت ایثارگران را انجام دادند به جز سازمان بنادر و بنا به دستور صفایی
واقعا چرا یک شخص باید اینقدر برای خودش لعن و نفرین درست کنه؟!چه مشکلی داشت این مدیر ناکارآمد با ایثارگران که جلوی حق و حقوق آنها تمام قد ایستاد!
با سلام
با توجه به وظایف سازمان در حوزه کسب و کار همچنین حاکمیت آبهای سرزمینی و کنوانسیونهای بین المللی و همچنین ساخت و ساز و توسعه و تجهیز بنادر سر مهندس کشتی و کارکنان و کنوانسیونهای دریایی کجا تخصص عملیاتهای کرانه و پسکرانه بندر و هزینه فایده مقاوله نامها و ... رادارد جهت استحضار وزیر محترم
خصوصیاتی که کارشناس محترم برشمردند برای انتخاب فرمانده کشتی مناسب است نه مدیرعامل سازمان بنادر!!!!
ضمنا بندر یک بنگاه اقتصادیست نه دریا نوردی
با سلام جناب آقای راستاد خوبه ولی به شرط اینکه آقای ابوالحسنی و سلامت در کنار ایشان نباشند ،
آقای اللهیار هم فوق العاده هستن ، شخصی با سواد و با اخلاق
خداروشکر بهتر شد که صفایی بی اخلاق رفت از بنادر
آقای اله یار فردی مناسب هست
من چرا آخه؟؟؟😄😄😄😄
منکه با تمام توانم کارای پرسنلو راه مینداختم بامرام....!!!
اللهیار فردی مناسب برای سوء استفاده از موقعیت و گرفتن فرصت شغلی در خارج از کشور با استفاده از پول بیت المال است! مقایسه کنید ایشان ظرف 20 سال از سازمان چقدر حقوق و مزایا گرفته و چقدر دارایی دارد؟!
اینکه مدیر عامل سازمان دارای مدرک فرماندهی یا سرمهندسی نامحدود کشتی باشد، یا 50 سال به بالا نباشد، بسیار غیر منطقی است و یقینا گزینه مد نظر گروه خاصی را دنبال می کند.
لطفا به روزمه تحصیلی و کاری مدیران عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه برای ۱۵ سال گذشته را نگاهی بینداز و سپس با رزومه تحصیلی و کاری مدیران عامل سازمان بنادر ایران طی ۱۵ سال گذشته مقایسه کن.
آدمهائی مثل جلیل اسلامی که فقط و فقط برای این سازمان زیان و ضرر هستند، تا کی باید در مناصب مدیریتی سازمان بنادر باشند؟ چرا اینها تموم نمیشن؟!
ضمناً آوردن مدیر عامل برای یک سازمان تخصصی مثل سازمان بنادر و دریانوردی اشتباه محض است! چون طرف تا بخواد وظائف و امور اون سازمان را بفهمه زمان بسیاری از دست رفته. واللّه العظیم دیگه دورهٔ آزمون و خطا گذشته. دوره اینکه بخواهیم چرخ را از نو اختراع کنیم گذشته! سرداران سپاه و قرارگاه و کارشناس دریائی مثل محمدعلی بیگی که از وظائف و امور مهم درون این سازمان کمترین اطلاعاتی ندارند، چه دردی را میخوان از این سازمان دوا کنند؟
بانام خدا-باسلام
عیدتان مبارک باشد/ارجح است از درون سازمان فرد واجدالشرایط عالم وآگاه و خوشنام انتخاب گردد/بعنوان فردی که باسازمان چندین سال است درارتباط هستم، آقایان الهیار و راستاد بهترین گزینه های مطرح هستند، خارج از سازمان درصورت ضرورت یک فرد یا فرمانده نظامی که آگاه به امور دریا ،صنعت دریا و دریانوردی و نیز آشنا به قوانین حاکم بردریا و دولت باشد، بعد از آن دو عزیز خوب است.
ان شاء الله بهترین انتخاب از سوی رییس محترم مجمع و اعضای محترم صورت پذیرد.۱۴۰۳/۱۱/۰۹ عید مبعث
دکتر راستاد گزینه بسیار خوبی هست . دارای برنامه و مدیریتی قوی ....
امیدوارم وزیر محترم راه از امتحان پس داده ها که سابقشون مشخصه برای مدیر عاملی سازمان بنادر استفاده نکنند.
امیدوارم وزیر محترم راه از افراد امتحان پس داده برای مدیر عاملی سازمان استفاده نکند که فقط گندزدند!
مگر آقای رسولی چه اشکالی دارد؟
آنطور که قدیمی های سازمان می گویند آقای محمد مدد تهرانی یک دوره افسانه ای در سازمان داشته که همتا ندارد.خدا خیرش بدهد.امید واریم
سازمان بنادر مدیرعامل انسان دوستی مثل آقای مدد دوباره به خود ببیند.انشالله
دکتر بهروز آقائی و دکتر راستاد بهترین گزینه مدیر عاملی سازمان بنادر و دریانوردی در چهار چوب سازمان بنادر چرا که واقعا مدیران دلسوز و کار بلد هستند در سازمان بنادر و سند توسعه بنادر را به خوبی اجرا میکنند به هر حال هر چه خدا خواست
عملکرد ضعیف آقائی و خودرای و دیکتاتوریش در بندر امام خمینی نشان از عدم مدیریت صحیح او می باشد. ضعیف، ناکارامد و عدم توجه و بی احترامی به منابع انسانی باعث نارضایتی نیروی انسانی و برکناریش شد. یه طوری عمل میکنه که انگار نیروی انسانی هیچ خانواده و حریم شخصی و خصوصی ندارند و باید همه مطیع و فرمانبردار ایشان باشند و اگر خجالت نکشه مبکه توی اداره همه بخوابن!!! کسی خونه اش نره. بگو تو چشم دیدن خانوادتو نداری بقیه چه گناهی کردن!
آقایی وقتی مدیر کل بندرامام بود، بدون احترام به معاونت ها همه رئیس اداره ها رو عوض کرد کسی که این روش مدیریت رو داشته چرا باید گزینه باشد و ایشان اصلا در حد راستاد نمی باشد. کنار اسم آقای راستاد فقط اسم آقای اله یار باید باشد.
سازمان بنادر نیازمند یک مدیرعامل متخصص و کاربلد، دارای سابقه کار ارزشمند در بخش های دریانوردی و مدیریتی در یک شرکت کشتیرانی معتبر و بزرگ با حداقل ۱۰ سال خدمت دریایی روی کشتی های تجاری اقیانوس پیما فرمانده یا سرمهندس و حداقل ۵ سال سابقه مدیریتی در خشکی و یا بندری با سابقه حداقل ۵ سال مدیریتی، شجاع، باهوش، مهربان، دلسوز و پرتلاش است.
آقای اله یار بهترین گزینه برای موقعیت شغلی معاونت مهندسی است و آقای راستاد هم به هیچ وجه مناسب مدیرعاملی نبوده و نیست.
با نظر آقای علی بیگی کاملا موافق هستم. مدیران و کارشناسانی که تمایل دارند، مدیرعامل بعدی سازمان بنادر و دریانوردی، راستاد یا اله یار باشد. تحقیق کنند که مدیران عامل سازمان بنادر کشورهای مطرح در بخش حمل و نقل دریایی جهان دارای چه تحصیلات و تجربیاتی می باشند. اکثرشان تا پیش از مدیرعاملی، حداقل ۱۰ سال دریانورد کشتی های تجاری اقیانوس پیما بوده اند و سپس در بخش های بازرگانی و فنی کشتی ها مدیر بودند و یا مدیرعامل شرکت های پورت اپراتوری بودند. ضروری است تا خانم وزیر راه و شهرسازی سوابق کاری و تحصیلی مدیران بنادر موفق جهان را با دقت مطالعه و کنکاش نمایند و سپس مدیرعامل آتی سازمان بنادر را معرفی کنند.
بنظر بنده واکثریت کارکنان وبازنشسته های عزیز ، دکتر محمد راستاد بهترین گزینه هست ، ایشان کار بلد ودارای سوابق متعدد کاری وبا اخلاق میباشند.
سرکار خانم وزیر این نوشته را برای این موضوع می گذارم یادتان بیاید که سازمان هواشناسی هم یکی از معاونتهای این وزارتخانه است و نیاز مبرم به تغییرات مدیریتی دارد . به پیر به پیغمبر بیش از 90 درصد پرسنل سازمان منتظر تغییرات هستند . هر روز ماندن این تیم بر مسند ریاست سازمان هواشناسی باعث ضرر و زیان بیشتر به دولت است . خود دانی
با نظر اقای بیگی کاملا موافقم. برای یکبار هم که شده بهتر است تا مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بین کاپیتان های کشتی های نامحدود با تجربه کافی در دریانوردی کشتی های اقیانوس پیمای تجاری و نیز مدیریت در سطوح بالای دو شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یا ملی نفتکش ایران انتخاب شود. تا شاهد پیشرفت روز به روز سازمان بنادر باشیم.
دیدگاه جناب آقای علی بیگی نسبت به ماهیت وظایف سازمان بنادر دیدگاه کاملی نیست . این سازمان ماموریت دارد تا با رعایت کلیه مقررات ملی و بین المللی ، شرایط و لوازم ورود و خروج کالا توسط وسایل حمل را فراهم و با سیاستگذاری مناسب ، جذب سهم بیشتری از تجارت دریایی را سرلوحه کارش قرار دهد. لذا کالا مقصود اصلی هست و نه کشتی. کشتی هم صد البته ماموریتشان جابجایی و حمل کالا هست. ریاست سازمان باید از عملیات بندری کالا و چگونگی جذب و ارزانتر نمودن آن و فرصت های بازار اطلاعات فنی درست داشته باشد . و اگر از بدنه سازمان بنادر انتخاب نشود تاوان این نا آشنا را دوباره باید پرداخت.
با سلام و سپاس از نقطه نظر خوبتان
ببینید دوست عزیز بنده از دوران کودکی با کارهای بندری و شرح وظایف سازمان بنادر آشنا شدم، چون پدر عزیزم ۳۳ سال در آن سازمان مشغول به کار بودند و در سال ۱۳۷۵ بازنشسته شدند. خودم هم ۲۴ سال است که در صنعت حمل و نقل دریایی مشق می نویسم. فرمانده کشتی که دارای حداقل ۱۰ سال سابقه دریانوردی (۷ سال در سمت های عرشه و ۳ سال بعنوان فرمانده کشتی های تجاری اقیانوس پیما) باشد و همچنین ۱۰ سال هم در بخش بازرگانی شرکت های ملی نفتکش یا کشتیرانی ج.ا.ا کار کرده باشد مواردی که شما نوشتید را به حد کافی می داند بلکه بهتر از آقایان راستاد، اله یار و صفایی.
بهترین گزینه آقای دکترجلیل اسلامی متخصص واقعی درحوزه های فنی ، دریایی ،بندری با رزومه ای قوی وقابل قبول
چطور ممکن است سازمان بنادر با این حجم از مشکلات ساختاری، مدیریتی و فساد، همچنان گرفتار نفوذ و لابیگریهای جلیل اسلامی باشد؟ مگر این سازمان ملک شخصی ایشان است که در هر انتصاب، تنها افراد نزدیک به خود را روی کار میآورد و هیچ مدیری جرأت مقابله با این شبکه فاسد را ندارد؟ ۳۸ سال حضور در این سازمان و بیش از ۲۰ سال مدیریت، اما هیچ تحول مثبتی دیده نمیشود؛ فقط رانت، روابط ناسالم و حفظ منافع شخصی! بندر امام را که انگار به نام خود سند زده، و هر تغییر مدیریتی را با لابیهای دنیامالی و نیکزاد به نفع بقای خودش رقم میزند. وقت آن نرسیده که بساط این مناسبات رانتی برای همیشه برچیده شود؟
انشاالله دست مدیران بازنشسته پیر مثل جلیل اسلامی و علی عسکری (مدیر بندر خرمشهر) از سیستم سازمان بنادر کوتاه شود.
دستاوردهای آقای صفایی!!!!
سرکار خانم وزیر لطفا حضور این بازنشسته ها را در سازمان تمدید نفرمایید.مگر کمبود متخصص داریم؟!!
علی عسکری مدیر کل بندر خرمشهر با توجه به اینکه بازنشسته شده است، کماکان غیرقانونی در پست مذکور باقی مانده است.دلیل این بی نظمی در سازمان چیست؟آیا بازرسی در این موارد ورود نمی کند؟
مدیرهایی که یک سال اخر تصدیشان در دوره صفایی پست گرفتند و هیچ خروجی نداشتند.
جز گسترش نفاق ، تفرقه و بی اخلاقی
مدیرانی که حتی در شهری که پست گرفتند ، زندگی هم نمی کنند...
از اونجایی که مدیر بازرسی فامیل اقای صفایی هستند معلومه که به فساد مدیران منتصب ایشان ورود نمیکنند. بازرسی در طول ۲-۳ اخیر بدترین وضعیت ممکن رو داشته تا قبل از این هرکی اشتباهی میکرد دلمون به بازرسی خوش بود اما مناسفانه عدم برخورد قاطع بازرسی با مدیران فاسد و ناکارامدی همچون عسکری و حتی نیروهای پایین دست، باعث هرج و مرج و وضعیت پیش امده شده است.
با سلام.
با احترام به همه ی کارگزارن این حوزه، یکی از بهترین گزینههای مدیرعاملی سازمان بنادر، کاپیتان عفیفیپور هستش، با تجربه کافی و رزومه قوی و موفق بویژه در حوزه امور بندری.
با سلام .
با شناختی که از آقای بیگی دارم،نگاهشان به افق های دور است و مقطعی و کوتاه مدت و یا به خاطر خوشایند کسی یا به خاطر تنفر و دشمنی با کسی نظر نمیدهند.ابتدا ویژگیها مناسب برای جایگاه باید مطرح گردد.بعضی ها بدون توجه به این نکته،فردمعرفی میکنند!. نگاه حرفه ای و به دور از حب و بغض داشتن کار هر کسی نیست. بله هر کسی در این پست قرار گیرد بالاخره یه جوری سازمان خواهد چرخید .اما سخن اینست فردی در حد مدیر عامل آنقدر باید نگاه و عینکش تیز باشد که بتواند چند سطح یک مجموعه را اوج دهد .هر زمان یاد گرفتیم جلوی تمایلات شخصی خود را بگیریم و نگاه تخصصی به کار داشته باشیم ، آن موقع ارتقا صورت خواهد گرفت
سلام. اقای راستاد و تیمشون بهترین بودن، باسواد و بااخلاق برخلاف اقای صفایی و تیمشون!
درود. قرار گرفتن در صدر سازمان تخصصی همانند بنادر و دریانوردی شایسته کسی است که متخصص و مستقل باشد. نه کسی که با رانت و رابطه و زیر دین رفتن برخی موسسات و افراد و بدون شایستگی لازم پست گرفته است.
احسنت. مدیرعاملی که وام دار جریان یا گروه های سیاسی نباشد. البته متاسفانه تابحال اینگونه نبوده است ! با امیدوار بود که خانم وزیر به این نکته مهم توجه داشته باشد.
بدون شک بهترین گوزینه برای مدیرعاملی سازمان بنده مدیرکل فعلی امور دریایی هستم، بهترین گوزینه هم برای معاون دریایی، مدیرکل امور دریانوردان با تجربه و تخصص بالا در چیدن میز صبحانه می باشد
اقای عفیفی پور خودشون مسئولیت مدیرعاملی رو نمی پذیرن، خانم وزیر باید از ایشون خواهش کنن تا به این موضوع فکر کنن.
واقعا جای تاسف هست که در مورد یکی از متخصص ترین نیروهای سازمان بنادر اینطوری کامنت می ذارین.
برای معاونت دریایی هم کاپتان مکی زاده شاگرد خلف اقای عفیفی پور بهترین گزینه هست.
من به نوبه خودم از نسبت های ناروایی که به برادر عزیز و جانشین بنده در اداره کل امور دریایی ابراز میشه تاسف میخوریم، من در اخرین ساعت های مدیریت خودم در اتاق بسیار بزرگی که برای اداره کل ساخته بودم و یک عدد میز کنفرانس در حد وزارت داشت، روسای ادارات پورت استیت و عملیات دریایی را از بین نخبه ترین جوانان سازمان منتصب کردم. واقعا میراث من انقدر بزرگ بود که دوباره مدیرکل شدم و چه دفتر و میز کاری برای جانشین بعدی خودم در ساختمان مجلل فرمانیه بسازم، ازین تریبون از همه کسانی که به روش من و برادر های عزیزم عفیف و کافی و حدادو..سرمایه های خودشون را چندبرابرمیکنند درود میفرستم.
درود ، اگر چه شاخصه های شمرده شده که براستی نیاز انتخاب مدیرعامل سازمان است اما این شاخص ها را نه تنها در یک مدیر دولتی نمی توان یافت بلکه باید پرسد مدیر توانمند با این امتیازات چه کار به مدیریت دستگاه دولتی دارد ؟ و اصلا جنین مدیری پرورش داده شده ؟ سالهاست سازمان بنادر به چرخش نیروی خودی مبادرت می کند و البته که جایگاه خود را نیز از دست داده است سازمان بنادر به آموزش عالی مدیران با سواد در خارج از کشور مانند مالمو نیاز دارد و برچیدن سازمانهای نظارتی بی تخصص مثل بازرسی کل کشور و بگیر و ببند های حفاظتی و امنیتی دارد مدیر باید این همه چشم مدیریت نمی کند بلکه حفظ وضع موجود خواهد کرد
آقای عفیف مراد
کسی رو گذاشته مدیر کل امور دریایی ، که گزینه رو گوزینه مینویسه!!
من جام توی هلند راحته!
بسیار کار غیر اخلاقی ای هست که با نام های نفراتی همچون مهندس الهیار و سایر مدیران کنونی و سابق سازمان،نظر بزارید،
از تین نیوز خواهش میکنیم جلوی نشر این نظرات را ندهند!
حضرات فکر نکنید که همچین هم به امور بنادر وارد ایشون بیشتر رفیق باز و به فکر خودش روزهای خوشی دیگه تمام شد ورفت با یه آدم نا کارآمد که سازمان بنادر رو به چشم رستوران میبینه و جیب خودش
خدارو شکر حداقل دست و دخالت صنایع پرکار داره کم کم کوتاه میشه بهترین امتیاز رفتن صفایی این دستاورد بود
انشالله که مدیر عامل سازمان یه شخص لایق و حاذق و با سواد باشه چون این آقای رسولی نه از کار بندر و دریا سر در میاره نه سازمان امیدوارم که دست ایشون نیوفته که فاتحه سازمان خونده شده است