بازدید سایت : ۴۶۱۰۶

از صنعت کشتی سازی حمایت می کنیم

در حوزه تأمین منابع مورد نیاز کشتی سازی، دولت منابع اعتباری و تسهیلاتی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد تا در کنار سهم آورده اولیه آنها، طرح های مورد نظر تکمیل شوند.

از صنعت کشتی سازی حمایت می کنیم
تین نیوز |

استاندار هرمزگان گفت: در حوزه تأمین منابع مورد نیاز کشتی سازی، دولت منابع اعتباری و تسهیلاتی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد تا در کنار سهم آورده اولیه آنها، طرح های مورد نظر تکمیل شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، مهدی دوستی در جلسه با سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه شناور سازی اظهار کرد: شناور سازی، صنعت کشتی سازی و تعمیرات آن یکی از صنایع درآمدزا در جهان است که کشورهای صاحب فنّاوری در این زمینه توانسته اند به درآمدهای پایدار و خوبی دست یابند.

دوستی ورود بخش خصوصی به صنعت کشتی سازی را عامل توسعه این صنعت برشمرد و افزود: کشور ما نیز در صنعت کشتی سازی، تعمیرات و اسکراپ ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید از این ظرفیت ها به ویژه در استان هرمزگان به خوبی استفاده کرد.
وی تاکید کرد: با ورود بخش خصوصی به حوزه کشتی سازی می توان به توسعه و ایجاد اشتغال آن امیدوار بود که در این مسیر، استان برای استقبال و حمایت از سرمایه گذاران در این صنعت آمادگی کامل دارد.

دوستی خصوصی سازی و فرصت دادن به بخش خصوصی برای فعالیت در این حوزه را گامی در جهت شکوفایی این صنعت در هرمزگان برشمرد و گفت: به عنوان دولت آماده هستیم برای سرمایه گذاران حوزه شناور سازی، تعمیر و اسکراپ علاوه بر تحویل زمین، زیرساخت های مهم این صنعت را فراهم کنیم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در حوزه تأمین منابع نیز دولت منابع اعتباری و تسهیلاتی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد تا در کنار سهم آورده اولیه آن ها، طرح های مورد نظر تکمیل شوند.

دوستی استاندار هرمزگان گفت: چند زمین برای این طرح در نظر گرفته شده که با نظر سرمایه گذاران زمین نهایی برای اجرای پروژه تخصیص خواهد یافت، سرمایه گذاران می توانند در قالب کنسرسیوم کشتی سازی و یا به طور جداگانه اقدام به دریافت زمین و فعالیت در این زمینه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.