بازدید سایت : ۶۷۴۴۹

◄ صرفا جهت اطلاع/ انتصاب عجیب در شرکت هیمکو، شرکتی با ابر پروژه توسعه بنادر جنوب

عبدالرضا داوری در با انتشار بخشی از خبر تابناک در شبکه های اجتماعی، نسبت به انتصاب مدیرعامل شرکت هیمکو واکنش نشان داد.

صرفا جهت اطلاع/ انتصاب عجیب در شرکت هیمکو، شرکتی با ابر پروژه توسعه بنادر جنوب
تین نیوز |

عبدالرضا داوری در با انتشار بخشی از خبر تابناک در شبکه های اجتماعی، نسبت به انتصاب مدیرعامل شرکت هیمکو واکنش نشان داد.

به گزارش تین نیوز، وی در حساب کاربری خود به نقل از تابناک نوشت: محسن نادری، برادر علی نادری، مدیرعامل ایرنا در دولت رئیسی و سردبیر سابق رجانیوز، در شرایطی مدیرعامل هیمکو با ابرپروژه توسعه بنادر جنوب به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان شده که نه تحصیلات مرتبط با حوزه بنادر و لجستیک دارد و نه سوابق اجرایی کار در این زمینه.

در وبسایت این شرکت آمده است: شرکت مدیریت بین‌ المللی همراه جاده ریل دریا (هیمکو)، با رویکرد رفع گلوگاه‌ های لجستیک و حمل و نقل مواد فله معدنی تاسیس شد. این شرکت در حال ساخت بزرگترین اسکله بارگیری مواد فله معدنی به صورت مکانیزه در ایران است.

مشخصات اصلی پروژه احداث اسکله و پایانه مکانیزه مواد معدنی درغرب بندر شهید رجایی

  •  
    یک پست اسکله مواد معدنی
  •  
    ظرفیت نهایی تخلیه و بارگیری :۱۰ میلیون تن مواد معدنی و ۵ میلیون تن محصولات فلزی
    فاز ۱ : ۵ میلیون تن مواد معدنی و ۲ میلیون تن محصولات فلزی
    فاز ۲ : ۵ میلیون تن مواد معدنی و ۲ میلیون تن محصولات فلزی
  •  
    احداث ۱۴ خط ریلی به طول ۱۷ کیلومتر(ریل یارد)
  •  
    مساحت زمین پروژه ۷۱ هکتار
  •  
    شناور طرح ۱۵۰ هزارتنی
  •  
    عمق آبخور منفی ۱۷ متر.

در وبسایت همیکو همچنین در مورد اهم مزایای اجرای این پروژه‌تاکید شده است: 

  •  
    ایجاد یک پایانه تخصصی مکانیزه تخلیه و بارگیری مواد معدنی با تمرکز به حمل و نقل ریلی مواد معدنی از مبادی مربوطه از بندر شهیدرجایی
  •  
    احداث اسکله همراه با تجهیزات مربوطه به ارتقای ظرفیت عملیاتی صادرات و واردات مواد معدنی کشور منجر خواهد شد
  •  
    استفاده از کشتی با ظرفیت بالا به منظور سرعت بخشیدن به توان صادرات و واردات مواد معدنی
  •  
    ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، کاهش حوادث جاده ای در منطقه به دلیل تمرکز فعالیت حمل و نقل ریلی
  •  
    کاهش آلایندگی و آلودگی هوا به دلیل انجام عملیات تخلیه و بارگیری و روش کاملا مکانیزه
  •  
    کاهش زمان توقف واگن ها در ایستگاه‌ های راه‌آهن
  •  
    افزایش راندمان بیشتر با واگن متعلق به شرکت‌های ریلی و افزایش درآمد حاصله
  •  
    کاهش حمل و نقل جاده‌ای مصرف سوخت آسیب به زیرساخت‌ ها و تبدیل حوادث جاده‌ ای
  •  
    استفاده از کشتی های تناژ بالا در اسکله تخصصی موجب کاهش زمان بارگیری کالا و بهای تمام شده می گردد.

 

عکس توییت عبدالرضا داوری

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.