بازدید سایت : ۸۸۲۸۵

◄ اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس سند حمل/ رانندگان کامیون در تامین گازوئیل به بن بست خوردند

اگر ملاک عمل در اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس سند حمل، شناسنامه کامیون باشد، این طرح باید بر اساس سند حمل و تناژ واقعی در آن سند مطرح شود تا سهمیه سوخت واقعی به ناوگان تعلق گیرد.

اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس سند حمل/ رانندگان کامیون در تامین گازوئیل به بن بست خوردند
تین نیوز |

رانندگان کامیون با طرح این پرسش که روزانه چه تعداد کالای فوق سنگین و بالای ۵۰ تن در جاده های مواصلاتی کشور جابجا می شود، در خصوص شرایط جدید تخصیص سوخت کامیون ها تاکید کردند: اگر ملاک عمل در اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس سند حمل، شناسنامه کامیون باشد، این طرح باید بر اساس سند حمل و تناژ واقعی در آن سند مطرح شود تا سهمیه سوخت واقعی به ناوگان تعلق گیرد.

خبر مهم امروز را بخوانید:

◄ مخالفت وزارت راه با ساخت تونل 9 کیلومتری توسط شهرداری تهران؛ تکرار اشتباه بزرگراه صدر، این بار زیرزمین!

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون فلاورجان در خصوص تخصیص سهمیه سوخت بر اساس سند حمل برای ناوگان عمومی کالابا ظرفیت فوق سنگین  ،بالای ۵۰ تن پرسش هایی را مطرح کرد و خواستار پیگیری مشکلات به وجود آمده برای رانندگان کامیون در زمینه تخصیص سهمیه گازوئیل شد؟

بکرانی گفت: تناژ مندرج در شناسنامه کامیون چند درصد ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا،  بالای ۵۰ تن و فوق سنگین است و ملاک اصلی برای حمل محصولات فوق سنگین در حمل و نقل جاده ای کشور کدام است ؟

وی در شبکه های اجتماعی افزود: روزانه چه تعداد کالا ی فوق سنگین و بالای ۵۰ تن در جاده های مواصلاتی کشور جابجا می شود و چه تعداد از ناوگان حمل کالا با تناژ فوق سنگین بالای ۵۰ تن در این جابجایی مشارکت دارند ؟!

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون فلاورجان خاطرنشان کرد: چرا طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس سند حمل برای ناوگان فوق سنگین حمل کالای عمومی موجب نارضایتی رانندگان وکامیونداران فعال کشور شده ؟!

وی با این که اینها بخشی از سوالات مهم و کلیدی در موضوع سهمیه بندی سوخت بر اساس سند حمل است که به صورت آزمایشی بر روی ناوگان فوق سنگین حمل و نقل عمومی کالا اجرا شده، عنوان کرد: همچنان گه پیش از این گفته شد زیرساخت اصلی برای اجرای چنین طرح هایی برای حمل و نقل جاده ای هنوز مهیا نیست.

بکرانی گفت: به همین دلیل اجرای این طرح ها به جز اینکه مانعی بر موانع موجود در حمل و نقل بیفزاید حرکت و کار خاصی که به نفع جامعه وحمل و نقل کشور باشد صورت نخواهد داد.

این فعال صنفی ادامه داد: همچنین باید در نظر داشت که درصد بالایی از ناوگان فوق سنگین حمل و نقل جاده ای کشور ما فعالیت کاریشان در حمل و جابجایی کالاهایی با ظرفیت زیر فوق سنگین یعنی تا تناژ ۴۴ تن است و ظرفیت مندرج در کارت و شناسنامه کامیون فقط یک عدد و مدرک بیش نیست.

به گفته وی اگر ملاک عمل در اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس سند حمل، شناسنامه کامیون باشد،  اجرای این طرح باید بر اساس سند حمل و تناژ واقعی در آن سند مطرح شود تاسهمیه سوخت واقعی به ناوگان تعلق گیرد.

بکرانی با بیان این که لازم است مسئولان مرتبط فکر اساسی و کارشناسی مطابق با حمل و نقل بومی کشور برای نظام سهمیه بندی سوخت ناوگان عمومی حمل کالا داشته باشید، گفت: سوخت ناوگان عمومی یک نیاز اولیه در صنعت حمل و نقل برای تولید خدمت است، درخواست داریم حمل و نقل را بازیچه دست افکار منفعت طلبانه افراد که با ارائه برخی طرح های غیر کارشناسی وفقط منفعت طلبانه دچار معضل و مشکل می کنند قرار ندهید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    این طرح ها یک خودفریبی ست راننده وکامیوندار گازوییل را برای کار و رساندن بار‌لازم دارند این طرحها فرافکنی وفریب افکار عمومی است که کامیون گازوییل زیاد میبرد مگر میشود بار را حمل کرد اما گازوییل مصرف نکرد مدیران وطراح این طرحها هدفشان نارضایتی و گرسنه نگه داشتن مردم است سازمان اطلاعات باید ورود کند که چه کسانی درحال نابودی حمل ونقل هستند که سوخت را بهانه ایجاد ناامنی و نارضایتی قرارداده اند .گازوییل با تانکرهای سی هزار لیتری قاچاق میشود مدیران و کارمندان پالایشگاه را زیر نظر قرار دهید

  • علی پاسخ

    قاچاق سوخت در مرزها سازمان یافته است،دولت در حال نابود کردن صنعت و حمل و نقل جاده ای هست،تامین گازوییل شده شکنجه ای بی حساب برای کامیون داران،عصر تا صبح گازوییل تعطیل،در طول روز هم صف های طولانی در انتظار......

    • راننده

      بدبختی راننده ، از بیخوابی و بی مکانی و عدم ساخت استراحتگاه در جادها کم بود ، این بدبختی جدید که باید دنبال سوخت باشی و بیشتر اوقات تو پمپ گازوییل‌ها بخوابی هم اضافه شد !
      آخه چرا کمر به نابودی این صنعت و این حرفه بستین؟
      چرا باید راننده‌ها همه بفکر مهاجرت باشند؟
      چرا نباید یک روز خوش ببینیم؟
      دیگه کدوم انسان عاقلی با چند میلیارد سرمایه حاضر میشه تو این جاده.های خراب با این اوضاع گازوییل ، و پرداخت کمیسیونهای سنگین و بی‌ضابطه و از همه بدتر جریمه‌های بی دلیل و ۳۵ سال بیگاری تا بازنشستگی ، کار کنه؟؟!؟

  • ناشناس پاسخ

    گازوئیل نیروگاه ها را کسی دیگه ای دزدیده و خورده تاوانشو راننده بدبخت باید بده

  • غلامعلی پاسخ

    فکری بحال سوخت این قشر زحمت کش بکنند.بااین گرانی هزینه بارنامه گرفتن وپول.....دادن چیزی باقی میمونه باجاده چاله چوله

  • طاهر پاسخ

    الان من تو جاده نمیتونم گازوییل بزنم.کارت۵۶تنی.توسامانه استعلام هم رفتم.سرور پایانه مشکل ایجادشده.چیکارکنم.

  • ناشناس پاسخ

    تمام مشکلات سوخت گازوئیل نفهمی مسوولان رده بالا هست ، اگر قاچاق سوخت هست باعث بانی آن هم دولت هست ، اول شغل نیست اقتصاد خراب و در نهایت سیر نشدن مسوولان شرکت نفت و طرح قاچاق سوخت هم همین مسوولان دارند اداره و مدیریت می کنند ، دود این کار هم تو چشم ما راننده ها می رود

  • شهریاری پاسخ

    والا ماکامیونت هاهم یه باری که ۶۰۰ کیلومتر فاصله دارمیبریم ۶۰ لیتر بهمون برا بارنامه تعلق گرفته خدایش باهمه سینکشی زاهدان چطور ۶۰ لیتر دان خدامیدونه دارن کاری مکنن که حمل نقل از پای در بیارن

  • ناشناس پاسخ

    500 لیتر برا یه کامیون مصرف 3 روز مسوولین بی فکر

  • م پاسخ

    سوخت. به قیمت همسایگان. قاچاق حذف

  • اسماعیل راننده پاسخ

    این طره کور کورانه اسمش چیه اگر ساماندهی برید دنبال لنجهای که به مقصد اونوراب میرن برید پیگیر ان چهار تانگ از شرکت های نفت خارج میشن بمقصد جای گاه فقط یکی از انها در جای گاه خالی مشه این طراه ها نمی دانم یا خابن یا خودشان را زدن به نا فهمی همیه رانندها الانه در مزیقه ان هیچ کامیونی سهمیه سوختش کفاف نیست کامیون از همه جا بار گیری نمی کنی کهمناطق زیادی هست بار شو خالی کرد مجبوره خالی برگرده او موقع باید به جای گازوئیل اب بریزه باکش اقای کارنشناس طرح

  • بهزاد پاسخ

    سلام اگر بعد از تخلیه بار به هر دلیلی خواستیم خالی برگردیم باید چکار انجام دهیم

  • هوشنگ پاسخ

    کلا اداره راه نمیدونم چرا با رانندگان این قشرزحمت کش دشمنی دارد؟تا الان هیچگونه مشکلی از ناوگان حمل ونقل جاده ایی حل که نکرده هیچ بلکه برآنها افزوده است،کسانی که اینگونه مشکلات را درست میکنند هدفشان ضربه زدن به مملکت واقتصاد آن است ولی متاسفانه مسئولان رده بالا پیگیرنیستند.

  • بنده خدا پاسخ

    من با ۷تا بارنامه برام ۱۰۰۰زده ولی اونی که کار نکرده ۵هزارتا براش زدش تمامش تناقص داره

  • ملك پاسخ

    سلام دوستان و همکاران عزیز باعث وضعیت موجود خودمان هستیم هر راننده آئ كه گآز برای پاکستان از مرز ریمدان چابهار می‌بره و دو تا باک گازوییل بشکه ای ۴ تا ۶ میلیون تومان اون طرف می‌فروشد فقط به خاطر این که كرایه بار را میخواد شرکت پایین نگه داره در عوض جبران با گازوییل ایران بشه كرایه از عسلویه ةا ریمدان باید بشه تنی ۸ میلیون با این.ضعیت مخارج در عوض زمان خروج بابت هر لیتر صد هزار تومان جریمه کنند نه اینکه همه ماشین های برگشت از مرز ریمدان داخل صف گازوییل ن ؤ داد و فریاد که چرا سوخت ندارند

  • m پاسخ

    به‌ نام‌ خداوند بخشنده و مهربان
    با کسب‌ اجازه از اساتید برجسته
    بهتر است‌ مقداري مشخصی سوخت‌ با توجه به‌ مواردي از قبیل (نوع و ظرفيت تناژ ناوگان و تکنولوژی‌ موتور و سرعت‌ متوسطی مسير پیمایش و مسافت کل‌ رفت‌ و برگشت) در زمان‌ ثبت‌ بيمه نامه‌ و بارکد بار (بارنامه) توسط سيستم متصل به‌ شرکت مدیریت و توزیع فرآورده های نفتی برای‌ تخصیص سوخت‌ به‌ صورت‌ سیستماتیک و هوشمند اقدام‌ شود. البته‌ باید این‌ سوخت‌ طوری‌ در ابتدای تخصیص سوخت‌ انجام‌ فرمایند که رانندگان در سفر آتی شأن نيامند به‌ استفاده‌ آز ان شوند. هر چند در تنظیمات سيستم و برنامه‌ شارژ کارت‌ سوخت‌ راننده همزمان در زمان‌ ثبت‌نام بارکد انجام‌ فرمایند.
    با اجراي هدفمند هم راننده و هم ارگانهای تأمین سوخت‌ مدیریت و برنامه‌ریزی نزديک به‌ واقعیت را به‌ ثمر نخواهند رساند/

  • احسان شیرازی پاسخ

    چقد شماها ساده هستین ...فکر کردین این مسولان تقریبا دزد خودشون نمیدونن....اینا دارن خودشون گازویل لیتری چند برابر قیمت میفروشن به جیب میزنن مگه خر کلشون گاز زده که بیان لیتری صیصد به من راننده کامیون ساده و بد بخت بدن...امشب گازویل خریدم از مامور پمپ لیتری هشت هزار تومن از یه ادم شیشه ایی...

  • ناشناس پاسخ

    کامل جناب بحرانی توضیح دادن ورود افراد بی تجربه در تصمیم گیری سوخت کامیونداران بخدا از سهمیه سوخت کم میارن حیا کنید تازه قرار بود سهمیه سوخت یارانه بگیران بدون ماشین به کارت آنها واریز شود تا بشن قاچاقچی سهمیه سوخت ماشین دیزل هم همین بده کار کنند آقا چوب لای
    چرخ نندازید التماس تفکر

  • رضا پاسخ

    ای خدا تمام کمپرسی داران میدونن گازییل بزرگترین مشکل هست برای ما ازبرج ۱۲ سال گذشته گازییل کم کردن تا جایی که ده روز گازییل نمیرسه چند ماه که فقط هر ۱۵روز ۵۰۰لیتر میریزن ماباید از اتوبوس وباری وتریلی کجایی کنیم تا بتونیم ده روز بیشتر کار کنیم دستگاه سیپاد وصل کردی سال گذشته تابرج ۱۱ریختن بعد به بهانه های مختلف که دستگاه خرابه دوبار باز کردن بردن نمایندگی گلی پول گرفتن الان زنگ میزنی میگن به ماربطی نداره بایدباربرگ بزنی ....ماشینی که سیپاد نداره ازما که دستگاه داریم بیشتر گازییل میریزن بفکر ما باشین زندگی خیلی سخت شده .....گازییل ازاد کنید مارو راحت بخداوندی خدا گیریم

  • داریوش پاسخ

    مامورین‌گمرک‌وپالایشگاه‌درقاچاق‌سوخت‌شریکند

  • ناشناس پاسخ

    شکستش فقط فقط بخاطر باج گیری وگرنه گازوییل از کجا میره از باک دوم یا از مخازنی کهتو اتوبوس جاساژ میشه وگرنه من راننده که دارم نونم در میارم که قاچاق نمیکنم فقط دودش تو چشم من راننده میره ولی کسی که قاچاق میکنه با ‌‌.ساخت پاخت میکنه

  • ناشناس پاسخ

    حداقل این طرحی که خودتون دادید رو سامانشو
    درست کنید که هی گیر نکنه

  • Mehran پاسخ

    به نظر من باید با راننده ها مشورت بشه چون فقط مسیر رفت آمد نیست ماشین کارکرد درجا داره گردنه مصرف سوخت بالا می‌ره من خودم به شخصه یکبار اومدم به صورت آزمایشی برنامه استعلام کار کنم ماشین روشن کردم راه افتادم وسط راه یادم افتاد که شروع سفر رو نزدم بعد رفتم بارو خالی کردم دوباره اومدم وسط راه یادم افتاد پایان سفر نزدم خلاصه این مسئولین ایران یه کارایی میکنن ک آدم گیج میشه پس ما این همه پول برا چی میدم بارنامه میگیریم به نظر من باید دوربین بزارن تو جاده ها تا ببینند کدوم ماشین فعالیت داره برا اون گازوییل بدن یا ب طور مثال روزانه 400تا گازوییل بدن برا رانندگی تا 8ساعت در 24ساعت

  • امین پاسخ

    کارت من۷۸ تن هست الان تو جاده یزد ماندم نمیتونم گازوییل بزنم .کارت غیر فعال شده.هرچه سریعتر این مشکل را حل کنید .قدرشناس ما راننده هاباشید.

  • امینی پاسخ

    من‌۳۰‌یاله‌راننده‌ام‌هنوز‌یک‌باک‌گازوییلنفروختم‌ماشین‌توی‌معدن‌هم‌هست‌‌همه‌میدونن‌رانندگان‌تقصییر‌ندارن‌نیروگاهه

  • ناشناس پاسخ

    خیلی با مردم رو راست بودی. دروغگو
    فقط رئیسی به داد مردم میرسید .که حیف. شد مظلومانه رفت.جدش داامانشون را انشاالله بگیره.

  • حسین پاسخ

    درود و سپاس خدمت همکاران راننده عزیز. این حرف ها و عملکردهای زننده ،حاصل تفکر افرادی هست که جیبشون کمی خالی شده و در همین حین و وین خدا میدونه که چندین‌ هزار لیتر را با همین کار بیشتر فروختند. ما اینقدر بدبختیم که اجنبی برامون تصمیم مگیره و از این بهتر هم نخواهد شد

  • صاحب۰۰۰ پاسخ

    مشکل حل میشه.ولی قاچاق نکنید.نبرید باک پر.اونطرف بفروشید.وحتما براتون سهمیه۰۰۰ولی اگه قاچاق بشه .ماشین حمل خالی میشه دوباره

  • غلامعلی. پاسخ

    فقط.مشکل.اصلی.از.خود.ما.راننده.ها.هست.چون.قدرت.کار.خودمونو.نمیدونیم.

  • علی پاسخ

    با همین دست فرمون برین حتما موفق میشین . راه سعادت کوبا و کره شمالی و شوروی پیش روی شماست. چرا دولت مردان نابخرد از مسیری که کوبا و کره شمالی و شوروی رفتند و به نتیجه ای که دیدیم رسیدند از همون مسیر انتظار نتیجه دیگری دارند. ثروت مردم حق مردم است و تصمیم گیری درباره ثروت مردم تنها خودشان هستند نه دولتمردان نابخرد. ثروت مردم را به خودشان بدهید آنها خودشان تصمیم میگیرند با آن چه کنند.

  • محسن پاسخ

    ماشین من یخچالیه یخچال روشن میکنی جدا مصرف سوخت داره ایا این حساب میشه جچوری اخه شما حساب میکنین خاور رو ۲۵۰لیتر میدین کدوم دانشگاه مدرک گرفتین شما پشت کدوم ماشین سنگین نشستین تا حالا که تصمیم میگیرین برای ما

  • ناشناس پاسخ

    سلام دنابال فاچاق سوخت درمیان راننده هانباشید برویددنبال تانکرهای ۳۰هزارلیتری که اقازاده ها قاچاق میکنن بگردید وپیگیرشوید

  • رضا توکلی پاسخ

    میشه بعنوان یه مالک خود راننده عرض کنم دولت بفرماید اصلا تو جاده نروید بخدا معلوم تر از راننده تو کشور نیس نه بیمه درستی نه کارفرمای درستی نه مشاغل سختی کاری دلریم وو اللن دارن هر کامیونی رو روزانه ۱۰۰تا ۱۵۰ لیتر گازویل میدن واقعا ظلمه همین اندک سهمیه رو هم اینجور گندش بزنن اطلاعات دستگاهای قضایی و نظارتی خیلی بالاس میدونن که بیشترین قاجاق سوخت رو چه کسانی انجام میدن جلوی آنها رو بگیرن حالا در ماه ۳۰۰۰لتیر گازویل به یه کشنده ۴۰تنی میدن دو سرویس چابهار تهران تموم میشه این دیگه چیزی برای قاجاق نداره پس باید دسیسه دیگری در کار باش پس بجای خود فریبی بگردیم روزنه هایی که قاجاق انجام میدن ببندیم

  • رضا پاسخ

    خیلی مشکلات راننده کمه حالا باید فکر گازویل باشه ایا براش گازویل شارژ میشه یا نه شما اول کمیسیون که باربریها میگیرن و درست کنید

  • ناشناس پاسخ

    چرا حملنقل ریلی را افزایش نمی دهیم این همه ترافیک والودگی هوا وتصادفات جاده‌ای نداشته باشیم

  • زحمت کش پاسخ

    همه اینها برای راننده ها بازی میکنند این همه کار میکنیم همیشه لنگیم چون پول بارنامه سنکین کرایه های کم لوازم گران دستمزد زیاد مکانیک واقعا آدم بدبخته تو این وضع ماشین صفر بخره با کدوم بار با کدوم جاده خوب با کدوم دلخوشی با این جربمه های زیاد ما راننده ها واقعا در ایران هیچ ارزشی نداریم با این وضع اسفناک مملکت خدا به دادمون برسه بعد به فکر مردم لبنان هستند خدا لعنتتون کنه

  • مهدی پاسخ

    دشمنی باکسی ندارم سوخت توسط
    رانندگان حیف ومیل نمی‌شود بلکه توسط کارخانه داران وزارتی داران فروخته می‌شود بعنوان مثال طرف کارخانه تولیدنوپان دارد سهمیه سوخت گرفته دقیقا ماهی یکصدمیلیون تومان فقط سوخت قاچاق میفروشدوسبیل بازرسان را هم چرب میکند

  • فیاض میرزایی پاسخ

    کمبود گازوئیل در جاده آق روزی ۶0تا جواب نمیده لطفاً یه کاری بکن

  • ناشناس پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید همکاران گرامی این حضرات میخواهند تلافی سرشاخه های قاچاق سوخت کشور رو سر من و شما و زندگی و کامیون دار در بیارن این حضرات کانادا نشین با رانت و لابی به ریش ملت این کشور میخندند این اقایون روزی هزاران لیتر از بوشهر دارن گازاییل صادر میکنند و پسر ...و مالک اسکله خرمشهر و بصره و عراق پشت اینکار هست خواهشا بیدار شوید اینا از همین فشار سوخت ماشین ها ملیارد ها پول برای منافع خودشان جمع میکنند. اینا داران از بدهکاری و قسط سنگین و پچ پچ‌ افراد ناشی و تازه کار و عجول سو استفاده میکنند و به ریش همه برای منفعت خودشان در سوسیس و کانادا به همگی میخندند خواهشا کمی سرچ کن بابت فروش سوخت و قاچاق اقازاده های مشاور این کشور

  • ناشناس پاسخ

    بیا برو امارات ببین چه خبره دفتر فروش دارن کشتی های خودشان در ابهای بین الملی خلیج فارس لنگر میندازن و سوخت رو با لنج و مشک ماری به کشتی میرسانند خودشان سرشاخه اصلی قاچاق سوخت هستند همین حضرات همین اقازاده ها خواهشا بیدار شوید خواهشا هوشیار شوید اینها بازی هست تا من و سما و افراد ساده لوح رو بفرستند دنبال درگیری و سرگرمی سوخت و تناژ ۵۰ تن ولی در اصل همین لیتراژ داره قاچاق میشه بیدار شوید این طرح و نقشه های لابی و دستان پشت پرده اقازاده های همین مملکت هست بیا عسلویه ببین چه خبره بیا بوشهر بیا خرمشهر .خودشان پشت پرده این قاچاق هستند /b>

  • ناشناس پاسخ

    فقط فقط هوشیار و بیدار باشید این کارشان هدفی جز فرستادن شما به دنبال نخود سیاه نیست مردم رو سرگرم میکنند به اینکار ولی کشتی در ابهای ببین الملی ایستاده خودشان پشت ماجرا هستند.

  • ناشناس پاسخ

    آفرین براین تصمیمات مزخرف که شب میخوابین صبح بلندمیشین ازروی بی مغزی تون تصمیم میگیریدجمعش کنید

  • شاهین پاسخ

    ایییی خدا چه چیزه ها آخ می‌گوید
    ماشینی که واسه ۲۰ سال یا ده سال پیش هستش متور پوکیده متور داغون را آخ چجوری میخوای سمیه عنوان کونید بر سند اون واسه سالی صادر شده که متور متور بوده نه الان که تمام ماشین های سنگین از ۱۰
    ۷ تا حداقل متور داغون مصرف سوخت بالا میباشد وان هم با ایندهمه لازم یدکی تقلبی باز هم دستان را گذاشتید روی گازویل تا یک سری در همین راه چنان ثروتی را بجیب بزنند و تمام

  • صفر پاسخ

    هر روز یه گرفتاری وبدبختی جدید درست میکنند
    روز به روز بدتر
    وضعیت جاده ها خراب
    امکانات رفاهی و جایگاه خراب
    وغیره
    حالا هم سوخت

  • محمد پاسخ

    بنده خودم دیده همه اینها گازوئیل را با قیمت دولتی میگیرند و با قیمتهای نجومی در مرز باشماق و خسروی و مرزهای دیگر میفروشند و باکهای مخفی ۲۰۰۰و ۳۰۰۰ لیتری روی کشنده خود نصب کرداند

  • مسعود پاسخ

    همه جوره پا گذاشتن رو گردن ما ملت ایران روز به روزم دارن فشارا بیشتر میکنن
    خدا شاهده دیگه همه زندگیمون شده کار دیگه دو شیفت هم جوابگوی مخارج نیست همه زنگیمون شده کار و اخرشم لنگیم.

  • کوروش پاسخ

    احساساتی و ساده لوح و طمع کار بودیم . خودمون کردیم که لعنت بر خودمون باد

  • ایرج مظاهری پاسخ

    سلام به همه ی همکاران و مدیران محترم حمل و نقل. قربان این طرح سهمیه بندی گازایل ناوگان بر اساس سند حمل باید باشه نه بر اساس کارت ماشین بالای 50 تن الان ظرفیت حمل ناوگان 44 تن است من ماشینم کارتش 78 تن است پس من الان بوژی کش که پشت تریلی نیست. یک کشنده ی دو مهره پشت این ماشینه که میتونه به دستور اداره راه و راهور تا ظرفیت 44 تن جمعا. در مهورهای ایران عزیز تردد کنم. الان از 3. 9. 3 0 4 1
    من هیچ گازایلی را نتوانستم بزنم چون کارت سوخت من در جایگاه باز نمیکنه. باید چه کنیم
    بعدشم شما فکر آنلاین بودن این کار را نکردید
    تو خوده شهرستان های جاده تلفن آنلاين نیست
    چه برسد تو مسیرهای بیابون چه جوری با این آنتن
    دهی ظعیف وارد این سامانه بشیم و سوخت گیری
    کنیم ممنونم از توجه شما

  • بنده خدا پاسخ

    سلام خدمت تمام مسولان‌ اول مسولی‌ که داره 9صبح‌ میاد وتا‌ دوازده صبح جلسه‌ می‌ گیرد وگازاییل‌ را کم‌ می‌ کند بیاد بشینه پیش‌ یک راننده واز‌ مبدا‌ تا‌ مقصد‌ وبرگشت‌ نحوه‌ی مصرف‌ سوخت‌ ماشین را ببیند‌ البته هر‌ ماشینی وهر‌ مسافتی فرق‌ می‌ کنه با برگشت بعد نظر بدهد وچرا‌ واقعن‌ یک مسول‌ نیست به این بزرگواران‌‌ این موضوع را حل‌ کنند واقعن‌ کامیون‌ داران یتیمن‌

  • ناشناس پاسخ

    باسلام خدمت تمام رانندگان محترم فعلاشدیم موش آزمایشگاهی دست یه عده مسئول بی سوادکوه چندوقت یه باریه خوابی برای راننده بدبخت به وجودمیارن برای رانندگانی که شهری کارکنن بایدبه کارکنن که بارنامه براشون صادرنمیشه...خودتون هم نمیدونیدچه غلطی مکنیدهرطرح پیاده مکنیدیه برنامه دزدی کنارش درمیادراننده بدبخت مجبورمکنیدبره بارنامه سوری صادرکنه اون هم اگرشارژبشه یادشه

  • اکبر اسدی پاسخ

    کدام کشور نفتی اینهمه محدویت دارد؟؟؟؟!!!!!!
    مسئولان ناکارامد را برکنار کنید و کارها را به اهلش بسپارید

  • امیر پاسخ

    اگه مسئولین دزد و قاچاقچی گذاشتن کامیونداران یه لقمه نون بدون استرس ببرن سر سفره شون

  • ناشناس پاسخ

    یک دفعه آزاد کنید این همه کامیون داران را آزار ندهید

  • یداله خدمتی پاسخ

    درود به رانندگان محترم کامیون در سرتاسر ایران باستان و هم چنین دست اندرکاران صنعت حمل‌ونقل کشور و همچنین انجمن‌های صنفی و کارگری رانندگان کل کشور وسایر استانها،،غرض ازمزاحمت گفتم شما از مسئولان بیکار و کسانیکه آگاهی از این شغل خطر ساز و پردغدغه ندارند چرا هر بار نقشه شومی برای این قشر آسیب پذیر وزحمتکش میکشند؟جای تأسف دارد که همه چیز براحتی در دم دستشان قرار میگیره،الا اینکه با شب نخوابی و زحمت این قشر خدوم جابجا میشه،، پس دیگه چه مرضی دارند هر روز بیشتر از دیروز محدود می‌کنند وروحیه این شب زنده داران رو تخریب میکنند؟؟آدمهای مفت خور سعی کنند به دزدی های آشکار و فساد های کلان و خانمانسوزکشور پردازش کنند،خسته شدیم با این درآمد ریالی و خرج و مخارج دلاری و یورویی ،دیگه چه از جان ما میخوان والله دیگه با این ماشینهای قراضه و جاده های فوق العاده داغان وگرانی سرسام آور قطعات و لاستیک وبیمه شخص ثالث ودستمزد خدمات مکانیکی و باطری سازی حتی کارواش وجوشکاری وصافکاری وپرداخت کمیسیونهای نامشروع و پول زور...وووووووووو نای راه رفتن نداریم،لااقل اگر رئیس و رئوسای بیکار خیلی بیکارند به راهکاری در باز سازی ناوگان فرسوده و مسائل اقتصادی بکنند تا مردم بدبخت دچار رکود اقتصادی وفلاکت نشوند عاجزانه تقاضا دارم رسیدگی شود........

  • ناشناس پاسخ

    مگه کورید تانکرهای سی هزار لیتری تو خاک افغانستان‌..پاکستان رو نمی بینید اینا با چه مجوزی میرن ا‌ون طرف مرزها اون موقع یه راننده کامیون به خاطر سوختش توجاده بمونه که شما جلوی قاچاق میخوان بگیرین جم کنید.این بساطو خون مردم تو شیشه کردین

  • کرم پاسخ

    ای خاک برسرتان بااین افکارتون تمام کمپرسیها ۵۰۰لیترشارزشدن ۶روزکارکردیم دگه تا۹روزبایدبخوابیم تاشارژبشیم خدا شمامسئولین لعنت کنه که ازهرطرف به مردم فشاراوردین گرونی ازیک طرف قطعی برق تحریم دگه بریم بمیریم

  • علی پاسخ

    آقایون برادرها دولت روحانی سه میخاد گازییل گرون کنه وبا گرون شدن گازییل سرپوشی برای گران کردن بقیه لوازم‌های زندگانی مردم بزارن

  • ناشناس پاسخ

    با سلام کارت ماشین من ۹۶تن هستش وترانزیت کار میکنم چند روز پیش از بندرعباس بار زدم اردبیل خالی کردم خونم تبریز هستش تا تبریز با ثبت سفر یکسر خالی حتی یک پمپ هم گازوییل باز نکرد واسم الان فردا می‌خوام ۸۰کیلومتر خالی برم بار بزنم گازوییل میخواد ندارم سیستم درست کار نمیکنه کارت گازوییل ۱۵هزارتا دارم باید گازوییل گدایی کنم بریزم برم بار بزنم اونم اگر باز برنامه هنگ نکنه ودرست کار بکنه که شاید گازوییل بزنم

  • حسن پاسخ

    در ایران کار جدی جواب نمیده من چند ساله کامیونداری رو رها کردم و به آرامش و آسایش رسیدم .فقط واسطه گری فقط واسطه گری .چند میلیارد سرمایه به همراه جان نفر و دوری خانواده و آخرش هیچی به هیچی ....

  • ناصر پاسخ

    اعتصاب کامیونها نزدیک است

  • محمد حاتنی پاسخ

    خدا لعنت کنه اون کسی اینجو ترخشک با هم میسوزونه اون بی شرف بیاد چه وضع درست کرده از صبح تا غروب سرکاریم شب ازساعت ۲شب تا پنج صبح صف گازائیل ازاد چرت سهمیه آزاد تو کارت راننده نمیریزن خدا نیست نابود کنه هرکس این طرح گذاشت

  • محمدرضاحسین پورکهش پاسخ

    اگرراننده وماشین دارها اعتصاب کنن اوقت ببینین چطور درست میشه دیشب جایگاه روناک کاشان ۵۰لیتربهم ازادداده چطورتا تهران باهاش برم خدا به زمین گرم بزیتون انشاله که انقدربرای راننده عذاب درست نکنین انشاله دچارعذاب الهی و شیطانی بشین مسولین بی معرفت

  • میثم پاسخ

    بهترین کار اینه که دولت از سوخت کنار بره، اصلا دیگه کاری به قیمت و پخش نداشته باشه. هرکی دلش میخواد پمپ بنزین بزنه و با قیمت روز بفروشه.
    ماهم مثل آراژانتین سختی میکشیم اما به شرطی که اول دولت رو از همه جا ارّه کنند.