بازدید سایت : ۵۳۶۲۴

دفاع هلدینگ خلیج فارس از سودآوری آبی پوشان پایتخت

در مجمع هلدینگ خلیج فارس، مدیران این هلدینگ توضیحاتی درباره واگذاری باشگاه استقلال به این مجموعه ارائه کرده و نسبت به سودآوری این اقدام در آینده ابراز امیدواری کردند.

دفاع هلدینگ خلیج فارس از سودآوری آبی پوشان پایتخت
تین نیوز |

به گزارش خبرنگار تین نیوز در مجمع عمومی هلدینگ خلیج فارس یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در صنعت پتروشیمی کشور، در زمینه ورود این هلدینگ به باشگاه داری و واگذاری باشگاه استقلال به این هلدینگ توضیحاتی ارائه شد.

بر اساس این توضیحات این تیم دولتی بود و‌اگر واگذار نمی‌شد، از لیست AFC حذف می‌شد. دولت دغدغه داشت که باشگاه پرسپولیس و استقلال را به چه کسی واگذار کند؛ چون مسائل امنیتی پیش می‌آمد. بنابر تفاهم سه وزیر، این باشگاه به ما واگذار شد. در حالی که شغل ما این نبود و نمی‌خواستیم وارد این جریان شویم.

بنابراین باشگاه کسب و کار مختص به خود را دارد و در ادامه چندین برابر رقم پرداختی، سودآوری خواهد داشت. عسگری مدیرعامل این هلدینگ تصریح کرد: به تدریج به باشگاه استقلال پول تزریق می‌کنیم و به دنبال دریافت حق پخش از صدا و سیما هستیم که این باشگاه سودآور شود.

در بخش دیگری از این مجمع درخصوص مطالبات هلدینگ خلیج فارس گفته شد: این‌گونه نیست که محصول بفروشیم‌ و پول دریافت نکنیم. ما به محض فروش محصول، پول آن را دریافت می‌کنیم. یک دلار در این سه سال نبوده که سوخت شود و ما نتوانیم آن را دریافت کنیم.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.