◄ ارتقای سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی قم به شهروندان و زائران
در راستای بهینه کردن کردن سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی قم به شهرواندان و زائران، از این پس فعالیت بهره برداری از این ناوگان به صورت خرید خدمت بر مبنای SLA خواهد بود.
سرپرست سازمان اتوبوسرانی قم و حومه گفت: در راستای بهینه کردن کردن سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی قم به شهرواندان و زائران، از این پس فعالیت بهره برداری از این ناوگان به صورت خرید خدمت بر مبنای SLA خواهد بود.
به گزارش تین نیوز، محمد صادق زمانی به خبرنگار ما عنوان کرد: SLA: مخفّف Service Leevel Agreement و به معنای لغوی «توافقنامه سطح خدمات» است. در واقع این توافقنامه سطح خدماتی که از یک فروشنده انتظار میرود را تعریف می کند.
بیشتر بخوانید:
وی افزود: سازمان اتوبوسرانی قم به موازات تنظیم و تکمیل قراداد مزبور و انجام فرایند اخذ مجوزات لازم از هیئت مدیره و شورای اسلامی شهر، نسبت به تجهیز ناوگان، اعم از اتوبوس ها و اتاق فرمان (واحد AVL) به وسایل و امکانات هوشمند به منظور کنترل مکانیزه (بدون دخالت و نظر نیروی انسانی در اعلام تغییرات و تخلفات) برای سلامت اظهارنظر و امنیت و صحت ادعا، اقدام می نماید.
او تاکید کرد: در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ مصوبهٔ شورای اسلامی شهر قم که برای همین منظور اخذ شده بود، در کمیته تطبیق فرمانداری قم تعیین تکلیف شد تا پس از ابلاغ آن، تشریفات انجام مناقصه در قالب سه سبد متفاوت، اما همسنگ با انتشار آگهی در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار آغاز گردد.