با اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به آزادراه تهران-ساوه دسترسی های محلی در چه مناطقی بهبود می یابد؟
معاونین مالی و اقتصاد شهری و فنی و عمرانی شهرداری تهران از جبهه های متعدد کاری پروژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) بازدید کردند.
معاونین مالی و اقتصاد شهری و فنی و عمرانی شهرداری تهران از جبهه های متعدد کاری پروژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) بازدید کردند.
به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، سجاد محمدعلی نژاد، معاون مالی و اقتصاد شهری و عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در واپسین روزهای سال ۱۴۰۳، از جبهه های مختلف کاری کلان پروژه جنوب بزرگراه یادگار امام (ره)، بازدید کردند.
در جریان بازدید مذکور، صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه ۱۳ ساله ارائه داد و نقش این پروژه بزرگ مقیاس در توسعه شبکه بزرگراهی شهر تهران را تشریح کرد.
در ادامه معاون شهردار تهران به انجام عملیات گسترده عمرانی در تمامی جبهه های کاری «پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران ساوه» به طول ۹.۲ کیلومتر اشاره کرد.
شعبانی همچنین به پیچیدگی ها و گلوگاه های متعدد اجرایی این پروژه اشاره کرد و ضمن تقدیر از ارکان مدیریت شهری برای رفع معارضین نهادی، ملکی و تأسیساتی این پروژه گفت: به کارگیری حداکثر ظرفیت اجرایی در نواحی در دسترس پروژه، به موازات تلاش شبانه روزی برای رفع موانع اجرایی در دستور کار بوده و مدیریت شهری برای خاتمه تمامی فازهای این پروژه در دوره ششم و انتفاع هرچه سریعتر شهروندان از کارکردهای آن مصمم است.
وی درباره کارکردهای مهم توسعه جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) و اتصال آن به آزادراه تهران-ساوه یادآور شد: بهره برداری از این پروژه، علاوه بر تکمیل دسترسی بزرگراهی شمالی-جنوبی در پهنه غربی تهران، دسترسی های محلی در مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ تهران را نیز بهبود بخشیده و اتصال بزرگراهی فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) را محقق می کند.
گفتنی است، کلان پروژه «اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به آزادراه تهران ساوه»، شامل طرح جدید میدان جی در منتهی الیه جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره)، تونل های ارتباطی میان میدان های جی و فتح، تقاطع سه سطحی میدان فتح، تقاطع بزرگراه فتح با بلوار شهید ارداقی، در ادامه بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران ساوه است.
ایابهترنبودبلوارزرندبالای بازاراهن شاداباد بجای اینکه تبدیل به پارک بشه تبدیل به بزرگراه میشدتامشکل ترافیک نوارجنوبی تهران حل بشه. ایابهتر نیست خط ویژه کارایش چندگانه بشه بجای اتوبوس تراموابزاریدتاظرفیت حمل مسافربیشتربشه .وچراماتوایران اتوبوس دوطبقه یابرقی ندارم
واقعاً جای تشکر از شهردار منطقه ۹ دارم. پروژه بطور شبانه روزی در حال اجراست. پیشرفت پروژه در انتهای بزرگراه یادگار امام ره واقعا شگفت انگیز است و جای تشکر دارد.تنها ایرادی که بر آن وارد است غبار و گل و لای انتقال یافته به خیابان نوری نیارکی و خیابان دستغیب است. اگر می توانستند این دووخیابان را جارو کنند و با جت واتر بشورند خدمت بزرگی به اهالی محل نموده اند.
با سپاس
دسترسی خوب شده تو زرند عالی شده کامل افتتاح بشه دیگه خیلی خیلی عالی میشه
جزء واجبات در ایجاد سهولت در دسترسی از هر نظر میباشد .
باید زودتر تکمیل بشه، مدت زیادی همین طور مونده.
حمل و نقل عمومی فتح کمه، باید مترو و بی ار تی اضافه کنن
جنوب غرب استان تهران اصلا حمل و نقل عمومی خوبی نداره حتما باید رسیدگی بشه.
تقاطع پل یادگار و پایین خیابان امام خمینی،باعث شده کوچه های محدوده خیابان دستغیب مسدود شود ومشکلات زیادی از لحاظ تردد،وموارد دیگربرای اهالی بوجود اورده،لطفا به مسئولین اطلاع رسانی شود،تشکر
واقعا برای طرح توسعه میان خونه مردم رو خراب میکنن ولی روی راه اهن تهران تبریز میشد یک مسیر ویژه از میدان راه اهن تا بیرون تهران زد