۸۰ درصد محوطه سازی فرودگاه اهواز انجام شده است
در مجموع نزدیک به ۸۰ درصد محوطه سازی فرودگاه انجام شده است که امیدواریم ظرف دو تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.
مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: در مجموع نزدیک به ۸۰ درصد محوطه سازی فرودگاه انجام شده است که امیدواریم ظرف دو تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید مهدی رزاز امروز ۷ شهریورماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و شهدای خدمت، اظهار کرد: فعالیت هایی که اکنون در فرودگاه در حال انجام است باید در گذشته انجام می شد. فرودگاه حالت کارگاهی داد و هر جا یک پروژه تعریف شده که روزانه در حال اجرا است.
رزاز ادامه داد: ساخت محوطه فرودگاه یکی از معضلات بزرگ فرودگاه اهواز بود که در دو فاز تعریف شده بود، فاز اول به پایان رسید و فاز دوم در حال اجرا است در مجموع نزدیک به ۸۰ درصد محوطه سازی فرودگاه انجام شده است که امیدواریم ظرف دو تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد و ورود و خروج مسافران تسهیل شود. از سویی در زیبایی فرودگاه نیز موثر خواهد بود.
وی عنوان کرد: ما موظف به ارائه سرویس مطلوب به مردم هستیم. در این راستا، از ترمینال جدید بهره برداری شد و دو ترمینال مجزا برای ورود و خروج مسافر جهت پروازهای داخلی آماده هستند. ترمینال پروازهای خارجی نیز مستقل است و هدف ارائه سرویس خوب به مردم است.
قیمت گذاری بلیت در کش وقوس وزارت راه و دیوان عدالت اداری
رزاز در خصوص نوسان قیمت بلیت هواپیما، گفت: در گذشته، تعیین قیمت بلیت هواپیما توسط کمیته قیمت گذاری وزارت راه و شهرسازی انجام می شد پس از شکایت اصناف شرکت های هواپیمایی و آژانس ها به دیوان عدالت اداری، این دیوان تعیین کرد که قیمت گذاری باید بر اساس شناور بودن و عرضه و تقاضا باشد. همچنان بین وزارت راه و شهرسازی و دیوان عدالت اداری کش و قوس است. باید قیمت گذاری کنترل شود اما در این کش و قوس ها فعلا به سرانجامی نرسیده است.
وی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات، تحریم ظالمانه است که منجر به ایجاد مشکلات سخت برای وود قطعات هواپیما شده است. با توجه به اینکه سرویس های ارائه شده توسط هواپیماها ۶۰ درصد با دلار و مابقی با ریال است طبیعتا روی قیمت بلیت نیز موثر است. فرودگاه اهواز، جزو فرودگاه هایی است که هواپیما دارد در حالی که در برخی استان ها ممکن است هفته ای تنها دو پرواز انجام شود.
رزاز در خصوص فروش بلیت با قیمت های متفاوت توسط برخی از سایت ها، گفت: مقام مسئول نظارت بر بلیت ها سازمان هواپیمای کشوری است و اگر شکایتی از طرف مردم باشد، عین شکایات به سازمان منتقل می شود که تشکیلاتی جدا از فرودگاه است. تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه حتما می توانند ورود کنند.
در مورد پروژ های فرودگاه اهواز توسط این مدیر. باید بگم بیش از سه سال هست مردم اهواز با مشکلات خاصی بسختی وارد سالنمیشوند و ترافیک و بارها خیلها از پرواز خودشان جا ماندن. این شخص اموزشگاه خلبانی را هم تعطیلو قصد تخریب بیش از ۵۰ میلیارد ساختمانهای انرا داشته. و دانشجویان خلیانی در شهر اهواز سر گردان شده اند. عملکرد ایشان در اهواز مورد رضایت نیست و هر چه زودتر تعویض گردد بسود استان خوزستان و مردم میباشد.
نمیشه این فرد تعمیر گردد؟ تعویض اسراف و هزینه بر است.
مناسب ترین مدير برای فرودگاه اهواز امیر حسین رحيمي است. البته اگر باند خالد مشعل اجازه دهد.
باسلام و ادب ،
جهت استحضار و همانطوريكه كه اطلاع داريد از سال ١٣٩٨ این پروژه و قبل حضور ایشان آغاز شد که متاسفانه بعد از اینهمه سال بعد از پنج سال هنوز تمام نشده
کورش کبیر بـخـواب که رزاز، خانچی و دوستان مثل کدوتنبل پست پرست خونه خوزستان بیدارهستن
دروغه ... ما همین دیروزاز فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه اهواز اومدیم نمیتونم توصیف کنم فرودگاه مشهد کجا و اهواز کجا ..!!! فرودگاه اهواز مخروبه ..مدیریت صفر ..حتی کلمات از توصیف این همه کم و کاستی عاجزن دلم برای خودم و مردم اینجا سوخت که چقدر هیولا به روی ثروت این استان محروم چنبره زدند خدایا ریشه ی اینهارو بخشکان آمین
کدوم ۸۰ درصد چرا دروغ میگی
همین دیروز فرودگاه اهواز بودیم انگار که وارد روستا شدیم اصلآ هیچ پیشرفتی نداره همش خرابه شده