بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ تشریح توانمندی ها و ظرفیت های گروه صنعتی پلور سبز در دیدار سفیر جمهوری بلاروس/ زمینه همکاری ها فراهم می شود؟

توانمندی های فنی و تکنولوژیکی و ظرفیت های تولید گروه صنعتی پلور سبز در دیدار سفیر جمهوری بلاروس از این گروه صنعتی تشریح شد.

تشریح توانمندی ها و ظرفیت های گروه صنعتی پلور سبز در دیدار سفیر جمهوری بلاروس/ زمینه همکاری ها فراهم می شود؟
تین نیوز |

توانمندی های فنی و تکنولوژیکی و ظرفیت های تولید گروه صنعتی پلور سبز در دیدار سفیر جمهوری بلاروس از این گروه صنعتی تشریح شد.

به گزارش تین نیوز، دیدار سفیر جمهوری بلاروس از گروه صنعتی پلور سبز که یکی از شرکت های مطرح کشور در حوزه حمل و نقل ریلی  با سابقه ای در حدود دو دهه فعالیت در این حوزه می باشد، روز چهارشنبه دوم آبان ماه 1403 انجام شد.

بر اساس این گزارش، دمیتری کالتسوف سفیر جمهوری بلاروس در تهران به همراه دنیس زدوروف رایزن امور اقتصادی سفارت جمهوری بلاروس با  آشناور مدیر عامل ، عبودزاده عضو هیئت مدیره و کمالی نژاد قائم مقام گروه صنعتی پلور سبز دیدار و درخصوص همکاری های دوجانبه بحث و گفتگو کردند.

 در این جلسه ابتدا سابقه و توانمندی های فنی و تکنولوژیکی گروه صنعتی پلور سبز و همچنین ظرفیت های تولید آن تشریح شد.گروه صنعتی پلور سبز در زمینه طراحی و تولید واگن های مسافری ۴ تخته، با بدنه فولادی، مطابق با استانداردهای جهانی فعال است و  موفق به بومی سازی طراحی و ساخت اجزا واگن مسافری شامل بدنه، سیستم تهویه، تابلو برق ، بوژی و .. شده است.این گروه صنعتی در زمینه طراحی و ساخت بدنه واگن های مترو نیز اقدام کرده که ثمره آن توسعه بومی سازی و افزایش توان کشور در تولید داخلی واگن های مترو بوده است. واگن باری لبه بلند، واگن حمل غلات و واگنت حمل مواد معدنی نیز از دیگر زمینه های فعالیت گروه صنعتی پلور سبز است.

در ادامه نیز فرصت های موجود در استان کرمان با توجه به وجود معادن مختلف مس، سنگ آهن و .... و صنایع مرتبط به سفیر و رایزن امور اقتصادی بلاروس ارائه شد.

در ادامه کالتسوف سفیر جمهوری بلاروس، به بیان استراتژی ها و سیاست های کشور بلاروس در زمینه ارتباطات صنعتی و غیر صنعتی با ایران پرداخت.

polorsabz

سفیر بلاروس در جلسه به مدیران گروه صنعتی پلور سبز همچنین توانمندی های فنی و صنعتی بلاروس در صنایع ریلی در کنار پتانسیل های بالفعل و بالقوه این کشور در صنایع ماشین سازی و تجهیزات را برشمرد. 

در پایان نیز مقرر گردید با توجه به راهکارها و مذاکرات مطرح شده در جلسه مکاتبات لازم با سفارت بلاروس و همچنین شرکت های مورد نظر انجام پذیرد.

پلور سبز 2

به گزارش تین نیوز، گروه صنعتی پلور سبز یکی از شرکت های مطرح کشور در حوزه حمل و نقل ریلی است که با سابقه ای در حدود دو دهه با موضوع طراحی، تولید، صادرات و واردات انواع خودرو و وسائط نقلیه سبک و سنگین ریلی، تعمیرات تخصصی ناوگان ریلی و همچنین انجام کلیه فعالیت های مالی و اقتصادی مرتبط با موضوع شرکت فعالیت می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.