بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ وعده افتتاح راه آهن رشت کاسپین در تیرماه عملی می شود؟

اردیبهشت ماه امسال بود که مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌ و نقل کشور در بازدید از راه ‌آهن رشت - کاسپین گفت: با اتمام عملیات زیرسازی این پروژه تا دو ماه آینده و بهره ‌برداری از آن، اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر محقق می ‌شود.

وعده افتتاح راه آهن رشت کاسپین در تیرماه عملی می شود؟
تین نیوز

 اردیبهشت ماه امسال بود که مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌ و نقل کشور در بازدید از راه ‌آهن رشت کاسپین گفت: با اتمام عملیات زیرسازی این پروژه تا دو ماه آینده و بهره ‌برداری از آن، اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر محقق می ‌شود.

به گزارش تین نیوز در آن زمان ( 23 اردیبهشت)  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از قول خیرالله خادمی نوشت: عملیات راه ‌آهن رشت کاسپین با پیشرفت قابل توجهی در حال اجراست، این خط آهن ۳۷ کیلومتری از شالیزارها و مسیرهای لجنی عبور می ‌کند که همین موضوع عملیات احداث را دشوار کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی راه ‌آهن رشت کاسپین را رو به اتمام دانست و گفت: عملیات زیرسازی این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده به اتمام می ‌رسد و بلافاصه پس از آن به بهره ‌برداری خواهد رسید.

خادمی اظهار کرد: با بهره ‌برداری از راه ‌آهن رشت کاسپین، مسیر ریلی به کاسپین و دریای خزر خواهد رسید و امکان تردد ریلی از کشور روسیه به ایران و از طریق آن به جنوب و بندرعباس فراهم می ‌شود.

به گزارش تین نیوز، اکنون در آستانه تیر ماه قرار داریم، زمانی که مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه آهن برای اتمام عملیات زیرسازی این پروژه اعلام کرده است، حال باید منتظر ماند و دید آیا این خط ریلی در زمان اعلام شده به بهره برداری می رسد؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    چرا کشتی های باری در این مسیر اجاره نمیشوند؟؟

  • سعید

    مگه الان دریای خزر از طریق ریل به خلیج فارس وصل نیست ؟چرا پرت و پلا میگید ؟

  • سینا مهدوی

    قرار بود دهه فجر 1400 افتتاح بشه شد خرداد 1401 بعد شد شهریور 1401 بعد شد دهه فجر 1401 بعد شد خرداد و تیر 1402 به زودی خیرالله مصاحبه میکنه هفته دولت بعدش هفته دولت میشه دهه فجر 1402