بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ مروری بر دستاوردهای گروه مپنا در یازدهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برای گروه مپنا با انعقاد چند قرارداد و تفاهم نامه و نیز ارائه خدمات، محصولات و فناوری های این گروه در صنعت ریلی همراه بود.

مروری بر دستاوردهای گروه مپنا در یازدهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی
تین نیوز
یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برای گروه مپنا با انعقاد چند قرارداد و تفاهم نامه و نیز ارائه خدمات، محصولات و فناوری های این گروه در صنعت ریلی همراه بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، خدمات و تجهیزات وابسته، 29 اردیبهشت تا اول خرداد ماه 1403 برگزار شد و نمایندگان گروه مپنا به ارائه دستاوردهای مختلف گروه در این حوزه صنعتی پرداختند.

بخش حمل و نقل مپنا در فضای باز این نمایشگاه، با عرضه دو محصول جدید لوکوموتیو باری 4000 اسب بخار MAP30 و موتور MP610 که در روزهای اخیر  توسط وزیر صمت در محل کارخانه مپنا لوکوموتیو رونمایی شد، گام بلندی در تأمین نیازهای انباشته کشور به ناوگان ریلی برداشت.

غرفه گروه مپنا در سالن 8 و 9 این رویداد چهار روزه نیز میزبان مدیران وزارت راه و شهرسازی، سازمان های قطار شهری تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد، مدیران ارشد راه آهن ج. ا. ایران، شرکت های معدنی و فولادی متقاضی ناوگان ریلی و مدیران و کارشناسان داخلی و بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای الجزایر، روسیه، عمان، چین و … بود.

از مهم ترین دستاوردهای حضور مپنا در این دوره نمایشگاه ریلی، نهایی سازی قرارداد ساخت بدنه و بوژی واگن مترو برای شرکت واگن سازی تهران، عقد تفاهم نامه تجهیزات (E&M) خط  دو و سه مترو شیراز، عقد قرارداد حمل 1.2 میلیون تن گندله آهن از مجتمع دولتی سنگان به فولاد سبزوار، امضای تفاهم نامه حمل یک میلیون تن مواد اولیه با فولاد مبارکه اصفهان، انعقاد قرارداد با شرکت فولاد ارفع جهت حمل 100هزار تن ماهیانه کنستانتره و گندله، انعقاد قرارداد حمل 20هزار تن محموله ترانزیتی گوگرد از ترکمنستان به بندرعباس، بازدید سفیر الجزایر از غرفه و محصولات مپنا و مذاکرات انتقال تکنولوژی به این کشور و مذاکرات فروش لوکوموتیو و واگن به شرکت های داخلی را می توان نام برد.

یازدهمین نمایشگاه ریلی8

یازدهمین نمایشگاه ریلی7

یازدهمین نمایشگاه ریلی6

یازدهمین نمایشگاه ریلی1

یازدهمین نمایشگاه ریلی11

یازدهمین نمایشگاه ریلی10

یازدهمین نمایشگاه ریلی9

یازدهمین نمایشگاه ریلی4

یازدهمین نمایشگاه ریلی3

یازدهمین نمایشگاه ریلی2

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.