تخصیص سوخت ناوگان دیزلی براساس پیمایش
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اجرای طرح تخصیص سوخت ناوگان حمل ونقل دیزلی براساس اسناد حمل برخط گفت: این طرح به صورت آزمایشی از خردادماه در یکی از استان ها اجرایی می شود تا نواقص احتمالی آن برطرف شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اجرای طرح تخصیص سوخت ناوگان حمل ونقل دیزلی براساس اسناد حمل برخط گفت: این طرح به صورت آزمایشی از خردادماه در یکی از استان ها اجرایی می شود تا نواقص احتمالی آن برطرف شود.
خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:
◄ وداع اتوبان اصفهان شیراز با تاریکی؛ شب زیبای این اتوبان را ببینید + فیلم
◄ مترو اسلامشهر و زمان 18 ماهه سوال برانگیز برای ساخت مترو این منطقه
◄ خبر خوب برای رانندگان: فراهم سازی امکان استفاده از بیمه تکمیلی انفرادی + سند
◄ جلسات بی نتیجه برای رانندگان و کامیونداران/ بروزرسانی شاخص تن کیلومتر انجام نشد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: امیدواریم با راه اندازی سامانه این طرح و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سازمان حمل ونقل جاده ای و راهداری بتوانیم با سوخت را در مسیر توزیع کنیم. نظارت در این طرح کاملا به صورت سیستمی و از طریق دوربین های راهداری انجام می شود، این طرح به صورت آزمایشی از ماه آینده در یکی از استان ها اجرایی می شود تا نواقص احتمالی آن برطرف شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: این سامانه در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است، اما نیاز است دستگاه هایی در این زمینه با ما همکاری کنند، یکی از مشکلات ما دسترسی به اطلاعات برای استعلام ها بود که اردیبهشت ماه در این باره با فراجا مذاکرات نهایی شد و با رونمایی از ثبت نام آزمایشی در نمایشگاه بیست وهشتم نفت، امیدواریم از خردادماه، این طرح را برای خودرو های نوشماره عملیاتی و با توجه به بازتاب دریافتی، از تیرماه برای درخواست کارت سوخت المثنی اجرایی کنیم.
مصرف میانگین روزانه ۱۱۸.۴ میلیون لیتر بنزین در ۱۴۰۳
سالاری نسب اعلام کرد: میانگین مصرف روزانه بنزین از ابتدای امسال تاکنون (بازه زمانی ۵۴ روزه) ۱۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال با ۱۱۰ میلیون لیتر بیش از ۸.۵ میلیون لیتر افزایش یافته که جهشی بسیار بزرگ است.
وی افزود: مخازن ما در سراسر کشور، ذخیره سازی های مطلوبی دارد و توزیع در حال انجام است، در نوروز ۱۴۰۳ نیز رکورد بی سابقه توزیع ۱۵۲ میلیون لیتر را ثبت کردیم و تلاش می کنیم تقاضای داخل را کامل برآورده کنیم، اما در شرایط ناترازی، بخش تولید در فشار مضاعفی قرار دارد.
هدف دولت از اجرای طرح های غیرقیمتی کنترل ناترازی سوخت است
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: بخش مصرف با پیشنهاد های غیرقیمتی در دستور کار دولت قرار دارد تا تراز تولید و مصرف در کشور مهار شود، در اجرای طرح ساماندهی کارت اضطراری جایگاه داران نیز تکلیف دولت بود که ۹۰ درصد توزیع بنزین کشور از طریق کارت سوخت شخصی انجام شود.
سالاری نسب گفت: با اجرای طرح های غیرقیمتی تلاش کردیم به مردم فشاری وارد نشود و سوخت موردنیاز مردم به طور کامل تأمین شود، در سال ۱۴۰۳ از این هم عبور کردیم و با توزیع ویژه کارت اضطراری در جایگاه های سراسر کشور، تلاش کردیم سوخت مسافران و جامعه را به نحوی مطلوب تأمین کنیم و کمترین شکایت را در ایام نوروز امسال درباره سوخت رسانی داشتیم.
کاهش مراجعات برای دریافت کارت سوخت به روزانه ۱۳ هزار درخواست
وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ که موضوع استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی مطرح شد، تا روزانه ۷۰ هزار مراجعه کننده برای دریافت کارت سوخت شخصی داشتیم، اما امروز این عدد به روزانه بیش از ۱۳ هزار درخواست رسیده است که البته با سامانه طراحی شده، زمان هم کوتاه خواهد شد و مردم به راحتی می توانند از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند؛ البته کارت اضطراری سوخت نیز همچنان در جایگاه های عرضه وجود خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیان کرد: هم اکنون حدود ۱۷۰ میلیون لیتر سهمیه ذخیره در کارت سوخت شخصی مردم وجود دارد، بنابراین دولت برنامه ریزی لازم برای اختصاص سهمیه یارانه ای و آزاد را انجام داده است و بیش از ۹۴ درصد مردم (به جز تاکسی ها)، سهمیه کافی بنزین آزاد و یارانه ای را دریافت می کنند.
سالاری نسب ادامه داد: اگر هر سال دو پالایشگاه احداث کنیم، باز هم جبران روند افزایشی مصرف و افزایش روزافزون تعداد خودرو ها نخواهد شد.
تخصیص سهمیه سوخت کشاورزان براساس سطح زیر کشت و اعلام وزارت جهاد کشاورزی
وی گفت: سازمان متولی سوخت بخش کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی است که بررسی سهمیه ها براساس سطح زیر کشت انجام می دهد و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این باره مجری است و تنها سهمیه های تعیین شده را در سامانه هوشمند سوخت تغذیه می کند.
سلام سه هفته ثبت نام کردم پلیس+۱۰کارتم هنوز نیامده کارت گازوییل
شما که راننده نیستید پشت میز نشسته و تصمیم می گیرید.فقط یک طرف قضیه نگاه میکنید.هرکس بخواهد در هر مورد،فرقی ندارد برا مردم تصمیم بگیرد. اول باید زیر بم اون کار در بیاره...شما فقط می گویید بارنامه اون موقعه معلوم نیست بر چه اساسی کارت گازوئیل شارژ میکنید..کارتی زیاد شارژ میکنید .کارتی کم شارژ میکنید،،ماشین اگر تصادف کرد نتوانست در یک ماه بار ببرد باید بخواب که بخوابد به خاطر نداشتن گازوئیل ..نمی گویید راننده کامیون تک باری مجبور ۴۰۰ کیلومتر خالی برود شاید بیشتر تا به بار برسد و خیلی چیزهای دیگه حساب نمی کنید فقط تصمیم می گیرید. چکار کنید تا مردم کشور خودتان فقیر تر بشون در عوض کشورهای عربی آباد آباد کنید این به بهانه امنیت کشور خودمان..این نیز میگذرد هیچ کس عمر نوح ندارد..
ماشین باید از هر جای ایران خالی بره تا جیرفت چابهار تا از اون طرف بار بزنه بعد چطور میخواهید در مسیرش کنید باید جی پی اس بزارید روی کامیون بعد بر اساس پیمایش و بارنامه ثبت شده سوخت بهش بدید کا اگه از یک طرف خالی رفت پیمایشش را جی پی اس تایید کنه
پشت میز نشستن تصمیم گرفتن برا مردم خوب نیست...اول باید زیر بم هر کاری در بیاوری بعد تصمیم بگیری.کار سختی هم نیست ،،فقط فقط باید سایت باز کنی اعلام سراسری کنید هرکس در این شغل است بیاید نظر بدهد.
آخه این چه طرحیه ماشین های یکسر خالی چه باید بکنند
با سلام در هر صورت باید به صورت آزاد هم فروش باشه تا رانندگان به مشکل بر نخورند
خوب تکلیف ماشین سنگینی که تو شهری کار میکنه و پیمایش نداره چی میشه یکم فکر بد نیست همین حالا سوخت گیر نمیاد
کلی شما می دزدید یک کوچولو ملت مال خودشو میفروشن
بابا از کسی ک اینکاره باشه نظر بخواین. فقط فشار پشت فشار رو مردم خدا ازتون نگذره فقط بلدین نون مردم ببرین همین الان سوخت گیرمون نمیاد با بدبختی کار میکنیم
اگرشماسوخت نداریدچرامارمجبورکردیدسرمرزباکهامونوپرکنیم اونم باقیمت زیاد
کامیون میکسر یاپمپ بتن یاهرکامیونی ک مخصوص شهرهست تکلیفش چیه خداانشااله ریشه شمارابکنه آمین.
خدا یارراننده
سوخت تراکتورها را هم مدیریت کنید مصرف واقعی شوند نصف سهمیه الانشون نیست بقیه همش تحویل قاچاقچیان سوخت میشه
راننده های عزیز خواهش می کنم گازوییل فروشی نکنید بلای جان زن و بچه های خودتون و مردم نشوید
الان دوسال است جهت نصب دستگاه سیپاد ثبت نام کرده هنوز خبری نیست اصلا معلوم نیست چه کسی مسول دستگاه سیپاد است است
دیگر از زدن سوخت آزاد و گران گازوییل برای اتوبوس بیچاره شدم
اقایان بی مسعولیت.منی که ماشینم یک ماه میره تعمیر بعد با کلی قسط و بدهی میام خدمت کنم به جامعه چرا باید استرس سوختو داشته باشم...این ماه ۵۰۰لیتر برام اومده چکارش کنم.درضمن بجای این همه فشار به ناوگان خدمتگذار بروید سر مشت دزد رو بگیرید....درست کار کنید
مسیر بندر عباس گازوئیل به سختی گیر میاد ما مجبور هستیم یکی دو روز در خونه بخوابیم و گازوئیل بزنیم که تو مسیر به مشکل سوخت بر نخوریم با این طرح مشکلات را بیشتر میکنن
سلام باید با هماهنگیرانندگان این مشکل حل بشود یعنی اینکهراننده اظهار کند که این ماه یا هر سه ماهچقدرسوخت نیاز داردو بعد درپایان اگر سوختی راراننده اضافه دارد دولت به صورت تشویقی از راننده خریداری کند رانندگان هم براساس مصرف سوخت مالیات پرداری کنند
این بهترین کار برای جمع کردن بساط قاچاق سوخت است در جیرفت و کهنوج و سیستان در هر خانه 2یا3تاتراکتوریا مینی بوس خراب است که فقط از سهمیه گازوئیل استفاده می کنند
هزار تا بنزو گلخانه هست که با پارتی سوخت میگیرند و آزاد میفروشند من راضی ام با دولت همکاری کم
۳ماه گازوئیل کم شد آزاد هم نیست بخریم
پیمایش هم برامن نمی ریزند معلوم نیست
با سلام.. اقا یکم تخقیق کنید. از چند نفر راننده سوال کنید.ماشینی ک یک سرخالی میره تکلیفش چیه.. یا ماشینهای داخل شهری نظیر کمپرسی تکلیفشون چیه. بخدا حق راننده یا ماشین دار این نیس ک تو صف سوخت بخابه یا انتظار بکشه.. یا سرمایه چند میلیاردی رو بخاطر کمبود سوخت بخابه. بخدا ظلمه
بنده داخل مسکن مهر خاک برداری کارکردم هفته ای ۳۵۰ لیتر گازوییل سوخت شد لطفا بفرمایید تکلیف من چیست
کاش بیسوادبودین ولی کار بلد بودین
یه عده پشت میزنشین نه پشت صندلی نشین به نظرخودتون دارین درست تصمیم میگیرین .خیلی میخواین بدونین بایه ماشین سنگین برین برگردین تا بفهمین چه خبره .اگرهم اعتصاب کنن میگین اخلالگر .بابادمتون گرم لااقل یه کم فکرکنید ماشین سنگین بارببره واسه برگشت خالی بیاد سوخت مصرف میکنه .نکنه فکر میکنید ما بااسنپ میایم
سلام
جناب سالاری نسب دور از گود و فن بسیار است
شما ی زحمت بکشید ی نظارت کوچولو روی جایگاههای استان کرمان داشته باشید بعد پله پله طرح بریز
بیشترین تخلفات در سوخت گیری مخصوص استان کرمان بخصوص جایگاههای بعداز کرمان ماهان به سمت بم وجیرفت هست
وشرکت نفت کرمان هم هیچ گونه پاسخگویی نسبت به این موضوع نداره زنگ بازرسی شرکت نفت کرمان میزنیم هیچ جوابی نمیدن
جایگاه ارگ جدید تمام نازلهاش شماره انداز نداره طرف رفته 100لیتر گازئیل زده چون شماره انداز نداره پمپچی پول 200لیتر ازش میگره وحتی رسید دستگاه پز هم تحویل راننده نمیدن
طرف80لیتر سهمیه کارت خودش را تو جایگاه جیرفت زده بجای 24هزار تومان 100هزار تومان ازش کارت کشیدن
موضوع بعدی اینکه بی نوبتی و بومی بازی توی این دوشهر بم وجیرفت بیداد میکنه الخصوص جایگاههای بم به سمت سیستان
شما اول زیر ساختها خراب را ترمیم کن بعد طرح بریز ونقشه برای کامیوندار وراننده واقعی بکش
راننده وکامیوندار واقعی داره چوب راننده نماها را میخوره شما دیگه آب تواسیابشون نریز
سلام وقت بخیر
خدمت مسئولان دانشگاهی میرساند
حرف شما قبول اما بیشتر باربری ها وقتی متوجه میشوند بار به مقصد رسیده بارنامه را باطل میکنند
و در ضمن هردوسر سود میکنند
چون کارشناسان حمل و نقل شریکشون هستند یاحق موفق باشید
باسلام وارادت.اقای سالاری رئیس محترم شرکت نفت منطقه کرمان شما اگر یک ماه ینشستی پشت یک ماشین یک کامیون یک تریلر جسارت خدای نکرده نمیکنم وقتی یک تریلی سوخت رسان از مشهد یا از کرمان یا از سیرجان داره خالی میره بندر چند صد کیلومتر را این ماشین داره خالی میپیماید فکر سوخت این ماشین را کردید برسه که بار بزنه حالا سوختشو از کجا بیاره من نمیدونم طبق چی نظر میدی از یک راننده ماشین سنگین بپرسید و جواب بگیرید
من راننده تک تره بار کش هستم هرچه بارنامه مینویسم خیلی کم گازوئیل میزنن همه اش باید یکسر خالی بریم باید از
راننده نظر خواهی شود آدم کار بلد باید
قانون اجرا کند ممنون
والا آدم های که لب مرز هستن همینجوری بدبختی دارن زندگی میکنم حالایه خوردی گازوییل ی بفروشند چی میشه یا اصلا رانند ها بفروشند چی میشه این کرایه ها که کفاپ زندگی نمیشه
بارنامه برخط ,, اینطور که معلوم شده ,,,,, یعنی وقتی رسیدی مقصد و بار تحویل شد ,,,, دیگه نمیتونی سوختگیری کنی !
چون یه سر خالی رفتی و الان فاقد بارنامه هستی .
بار برگشت هم که نیست . ضمن اینکه اکثر مناطق کشور تردد ناوگان بصورت یه سر خالی هست .
سوال اینه :
من الان بدون گازوییل چطور برگردم ؟
هر کجا بخوای بری , سوخت نداری و امکان سوختگیری هم نداری !
ببینید چه دست پختی رو دارند آماده میکنند !
........
قطع زنجیره هدر رفت 5 میلیون لیتر سوخت و جلوگیری از مهاجرت کارت های سوخت به سمت مرزها , و کاهش ناترازی ,,,,,,,, در ازای زمین گیر کردن ناوگان باری کشور !!!
........
هر چند بصورت پایلوته ,, ولی هیچ سازوکاری برای برگشت ناوگان یک سر خالی در عنوان طرح دیده نمیشه .
در حالیکه , ناوگان بعد از تحویل بار در مقصد ,, نیازمند گازوییل برای پیمایش و عزیمت به سایر استانها و مراکز بار و پایانه ها ,, یا حتی برگشت یکسر خالی به مبدا هست .
چون در عمل باری نیست که بتونه بارنامه اش کنه و توقف و خواب طولانی ناوگان هم در چنین حالتی که هیچ باری وجود نداره ,,, کوچکترین دلیل عقلانی نداره ,,, یا مجبوره برگرده یا به سایر مناطق یا استانهای مجاور , برای جذب بار ,, تغییر مسیر بده .
.........
در طرح یا روش , بارنامه برخط ,, هیچ اشاره ایی به این موارد نشده و تخصیص سوخت به ناوگان , صرفا تا مقصد و تحویل بار معتبره .
سلام قابل توجه آقای سالاری نسب به اطلاع میرسانم گازوییل در شرق کرمان شهربم وبروات ریگان نرماشیر وحومه با کارت لیتری ۲۰۰۰ تومان فروخته میشود وراننده مقاومتی ندارد ومجبور به پرداخت است پمپی وجایگاه هم علنا لیتری ۲۰۰۰ تومان قبل از گازوییل زدن بابد کارت بکشی و برای دویست لیتر گازوییل ۴۰۰ تومان کارت کشیدم لازم به ذکر است متصدی جایگاه گفت تعزیرات و فرمانداری خود گفنه اند لیتری ۲۰۰۰ تومان ازرانندگان دریافت شود لطفا خبرنگاری از مرکز کرمان برای تهیه گزارش به بم نرماشیر بروات برود چرا گازوییل را با کارت دوهزارتومان بابد پول بدهم یک تانکر گازوییل درجایگاه تخلیه میشود و جایگاه دار هفت برابر قیمت به مردم میفروسد یعنی شش نانکر پول باداورده بدون عوارض مالیات وهیچی به هیچی .لطفا گرارشگر ارسال کنید
سلام، شماها دارید با قشر زحمت کش جامعه که حمل و نقل کالاهای اساسی و حیاتی کشور رو جابجا میکنید تهمت قاچاق گازوئیل میزنید مگه کشور مرزبانی نداره مگه پلیس نداره چرا باید از کشور قاچاق بشه که بدبختیش و عذابش برای ماها باشه ، شما میزان مصرف و سهمیه سوخت کامیونهای فرسوده رو با کامیون های جدید روز دنیا رو یه مقدار تعیین میکنید، یعد موضوع یک سرخالی برگشت از مرزها به محل بارگیری مجدد که حداقل ۴۰۰ و ۵۰۰ کیلومتر هست چی ، یکم درک کنید و واقع بین باشید که اعتراضات مجدد صورت نگیره که بازم به التماس بفتید
سلام
ما یک کامیون کمپرسی داریم که تو معدن ماسه کار میکنه روزی ۱۵۰ لیتر گازوئیل میسوزونه
اون وقت سهمیه میریزن ۶۰۰ لیتر
خدا وکیلی من با ۶۰۰ لیتر چیکار کنم
یه کارشناس بیاد ببینه
ماشین من سیپاد داره
آخه کیلومتری هم حساب کنین کامیون با ۱۵ تن بار چقد گازوئیل میسوزونه؟
بیاید ببینید
آخه به کی بگیم این وضعیت رو
بار برگ پر میکنی همینه پروانه اشتغال و فعالیت هم داریم
باید چیکار کنیم
به دادمون برسین
سلام.الان ما بچه تبریرم بیرجند بار خالی کردم اینجا بار نیس بزنم مجبورم برا بار برم یزد یا مشهد یعنی یکسر خالی پنصد کیلومتر تکلیف من چیه گازئیل نمیتونم بزنم با چی برم