بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ پرواز چارتری در سفرهای اربعین امسال؛ ممنوع!

در اربعین امسال هم هیچ پرواز چارتری نخواهیم داشت و این موضوع به زودی ابلاغ خواهد شد.

پرواز چارتری در سفرهای اربعین امسال؛ ممنوع!
تین نیوز

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در اربعین امسال هم هیچ پرواز چارتری نخواهیم داشت و این موضوع به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، سید کمال هادیان فر این وعده را در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین ۱۴۰۳ که روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه برگزار شد، بیان کرد و افزود: در حوزه حمل و نقل هوایی سفرهای اربعین دو موضوع دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف و افزایش پروازها در دیدار با وزیر حمل و نقل عراق مطرح شد و تلاش می کنیم این نرخ اضافه در فرودگاه نجف کاهش یابد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در سالیان قبل از حداکثر ظرفیت ریلی، هوایی و دریایی استفاده نکردیم و بیشتر فشارها در حوزه حمل و نقل جاده ای بود و امسال تلاش کنیم تا از حجم مسافر جاده ای کاهش یابد تا در مدیریت زمان و مدیریت جابه جایی مسافران بهتر عمل کنیم.

هادیان فر در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته های حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل ریلی، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، کمیته نظارت و بازرسی، کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، کمیته زیرساخت ها و کمیته هواشناسی ویژه سفرهای اربعین، اظهار کرد: با هم افزایی بین همه دستگاه ها و استفاده از ظرفیت های آن ها می توانیم خدمات بهتری در ایام اربعین ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از این جلسه به نقش مهم کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی در خصوص آگاهی بخشی به مردم در خصوص شرایط جوی، ترافیکی و... اشاره کرد که در مدیریت زمان سفرها نیز تأثیر گذار است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: باید بتوانیم تصادفات را به حداقل برسانیم که هشدارها و اطلاع رسانی ها نیز نقش مهمی در این خصوص ایفا می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.