بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سمنان افتتاح شد

مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان سمنان روز سه شنبه افتتاح شد.

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سمنان افتتاح شد
تین نیوز

مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان سمنان روز سه شنبه افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز از سمنان ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در آیین افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان سمنان گفت: با عنایت به فرمایشات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تشکیل کارگروهی شبانه روزی به منظور برطرف کردن موانع تولید ،  مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های  سرمایه گذاری در سطح کشور راه اندازی شد و این مرکز در استان سمنان از امروز کار خود را آغاز کرد.

علی تشنه دل گفت: هدف از راه اندازی این مرکز اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، برای برطرف کردن موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان است.

وی بیان کرد: با توجه به ضرورت اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور ، حل وفصل مشکلات واحدهای تولیدی ، به ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تامین مالی، تعیین تکلیف بدهی های معوق وهمچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی ومعادن و رفع موانع صادراتی، از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز است.

تشنه دل اضافه کرد: این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد و تیمی متشکل از نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان شامل استانداری ، سازمان صمت ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، اداره کل امور اقتصادی و دارایی ، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و اتاق بازرگانی، پاسخگوی تلفنی متقاضیان و انعکاس موضوع به مسئولان خواهند بود.

وی تاکید کرد: اولویت بررسی وحل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، به ترتیب با دستگاه اجرایی مرتبط در سطح استانی و سپس ملی و در گام بعدی، با کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید استانها خواهد بود. 

علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و برخی مدیران دستگاه های اقتصادی استان در این آیین حضور داشتند.

استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور محسوب می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.