بازدید سایت : ۴۵۷۲۱

◄ شرایط وام ۳ میلیارد تومانی بانک رفاه

فروشگاه‌ هایی که درگاه‌ یا دستگاه‌ های کارتخوان متصل به بانک رفاه دارند می توانند تا سقف سه میلیارد تومان از این بانک وام دریافت کنند اما چگونه و با چه شرایطی؟

شرایط وام ۳ میلیارد تومانی بانک رفاه
تین نیوز

فروشگاه هایی که درگاه یا دستگاه های کارتخوان متصل به بانک رفاه دارند می توانند تا سقف سه میلیارد تومان از این بانک وام دریافت کنند اما چگونه و با چه شرایطی؟

به گزارش تین نیوز، در طرح فراز بانک رفاه متقاضی پس از ایجاد حساب جاری در یکی از شعب بانک رفاه کارگران، باید مبلغی را به عنوان سپرده در حساب خود قرار دهد.

 نحوه دریافت وام فراز از بانک رفاه به این صورت است که فرد متقاضی پس از دو ماه برای دریافت وام باید اقدام کند. متقاضیان می توانند تا دو برابر میانگین حساب جاری خود و تا سقف سه میلیارد تومان، این تسهیلات را با نرخ سود ۲۰ درصد دریافت کنند.حداکثر زمان بازپرداخت این وام نیز ۲۴ ماه تعیین شده است.

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده، ۲۰۰ درصد است. اگر فردی متقاضی این تسهیلات سه میلیارد تومانی باشد، باید حداقل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معدل حساب داشته باشد. اگر مدت ماندگاری سپرده، بیش از دو ماه باشد، وام گیرندگان می توانند تا ۶.۴ برابر مبلغ میانگین سپرده خود، وام دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

وام ۱۰ میلیون تومانی اربعین را چگونه دریافت کنیم؟

جزئیات وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی

 

مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی شود

نکته مثبتی که در این طرح وجود دارد آن است که مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده قادر خواهد بود تا از مبلغ آن برداشت کند یا موجودی آن را افزایش دهد.

نحوه ضمانت وام طرح فراز بانک رفاه به این صورت است که متقاضی باید با ارائه اعتبار شغلی و یا پروانه فعالیت، ضمانت های لازم را مبنی بر بازپرداخت اقساط به بانک رفاه کارگران بدهد. بانک نیز باید از وضعیت بدهکار نبودن وام گیرنده و نداشتن چک برگشتی، اطمینان حاصل کند.

اقساط وام چقدر می شود؟

وام گیرنده با احتساب نرخ سود ۲۰ درصدی و ۲۴ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، باید در هر قسط ماهانه مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۸۷ هزارتومان به بانک پرداخت کند. جمع مبالغ اقساط نیز در پایان مدت سررسید به سه میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۵۵۷ هزارتومان می رسد. وام گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان برای هزینه های جانبی اعم از تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.