بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

فرهنگیان ۳۰۰ میلیون تومان وام می گیرند

بانک سرمایه وام 300 میلیون تومانی بانک سرمایه به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و سایر فرهنگیان با نرخ سود چهار درصدی پرداخت می کند.

 فرهنگیان ۳۰۰ میلیون تومان وام می گیرند
تین نیوز

بانک سرمایه وام  300 میلیون تومانی بانک سرمایه به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و سایر فرهنگیان با نرخ سود چهار درصدی پرداخت می کند.

 به گزارش تین نیوز، طرح «نسیم فرهنگیان» بانک سرمایه ویژه فرهنگیان و اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است که در بانک سرمایه حساب قرض الحسنه افتتاح و در آن سپرده گذاری کنند. متقاضیان می توانند با ایجاد میانگین حساب حداقل یک ماهه و ارائه فیش حقوقی این طرح تسهیلاتی را دریافت کنند.

جزئیات وام نسیم فرهنگیان

طرح نسیم فرهنگیان بانک سرمایه دارای سقف ۳۰۰ میلیون تومانی، نرخ سود چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه است. همچنین متقاضیان می توانند دوره بازپرداخت این تسهیلات را به انتخاب خود، حداقل سه و حداکثر 60 ماه تعیین کنند.

وام این طرح در دو قالب طرح فرهنگیان یک و دو به متقاضیان پرداخت می شود که طرح فرهنگیان یک مختص اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و طرح فرهنگیان دو ویژه سایر فرهنگیان است.

شایان ذکر است افراد واجد شرایط می توانند با لحاظ ضوابط و مقررات جاری بانک، حق امتیاز این وام را به دیگران واگذار کنند. همچنین در صورتی که وام گیرنده حائز شرایط باشد، می تواند تا 50 میلیون تومان وام بدون ضامن بگیرد.

مبلغ اقساط و شرایط بازپرداخت

ضریب تسهیلات در طرح نسیم بازنشستگان بر اساس مدت معدل گیری حساب و دوره بازپرداخت تعیین می شود. برای مثال، اگر فردی معدل حساب 9ماهه 92 میلیون تومانی داشته باشد، می تواند 300 میلیون تومان وام با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت 10ماهه دریافت کند.

به این ترتیب، وام گیرندگان باید در هر ماه 30 میلیون و 552 هزار تومان قسط پرداخت کنند. مبلغ کل بازپرداخت وام در زمان سررسید نیز به 305 میلیون و 527 هزار تومان می رسد.

این طرح شامل هزینه های جانبی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز می شود که وام گیرنده باید بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک سرمایه بپردازد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.